Scudo Sports

Kron xc 4000 (xt+x9)

aykut52

Forum Demirbaşı
Kayıt
14 Haziran 2006
Mesaj
432
Tepki
197
Şehir
ordu
İşte benim yeni bisikletim.Alalı 1.5 ay oldu ancak fotograflarını buraya koymaya vakit bulabildim.İşte benim rüya bisikletim xc 4000.Bisiklet gerçektende bir harika.Amortisöre diyecek birşey yok.Jant setleri bir harika.Çok güzel akıyor göbekler fakat az telli olmasından kaynaklanan sağa-sola bir esneme söz konusu bu biraz canımı sıkıyor o kadar.

http://img137.imageshack.us/img137/7816/dsc04588pd5.jpg

KAdro boyu 15'' tam bana göre.Bisiklette sürücü boyu- kadro boyu ilişkisi konforda gerçekten çok farkediyomuş bunu anladım :D

http://img167.imageshack.us/img167/8206/dsc04587wz3.jpg

Bisiklet 10.5 kg agırlıgında. 9 kg civarı bisikletlerin eldeki hissini düşünmek bile istemiyorum.5 kattaki evimize önceden bisikletimi çıkarmak tam bir azaptı.Hele hele antrenman ya da gezi sonrası hiç sormayın :D Şimdi agırlıgını hissetmiyorum desem yeridir

http://img215.imageshack.us/img215/1820/dsc04584cq2.jpg

http://img132.imageshack.us/img132/530/dsc04582fi8.jpg

http://img101.imageshack.us/img101/2826/dsc04590be5.jpg

KRON XC4000 15İNC KADRO
REBA RACE AMORTİSOR
SRAM X9 TRİGER VİTES KOLLARİ
SRAM X9 ARKA ATTİRİCİ
XT AYNAKOL
XT ON ATTİRİCİ
MAVİC CROSSROC TUBELESS JANT SETİ
SRAM PG980 ARKA DİSLİ
SRAM PG991 HP ZİNCİR
XT V-BRAKE
AVİD SPEED DİAL 7 FREN KOLU
İRC TUBELESS 127 TPİ LASTİKLER
GUIZZO KARBON GİDON
GUİZZO GİDON BOGAZİ
GUIZZO KARBON SELE BORUSU
SHİMANO PD-M 540spd yorumlarınızı bekliyorum ;)

http://img398.imageshack.us/img398/4866/10410064kw.jpg

Bu da eski bisikletim. Bu bisikleti almamda yardımcı olan Soner abiye ve Efor Bisiklete teşekkülerimi iletiyorum....
 
Scudo
Harika bir bisiklet kardeşim. Güle güle kullan. Allah nazardan saklasın. X9 harika görünüyor. Allah Kazasız belasız binmek nasip etsin..

Sevgiler...
 
manyak bisiklet.amortisörüne bayıldım.güle güle kullan
 
guzel bisiklet..... dıyorum ya kron bu baska söze gerek yok hersey ortada ne taksan yakısıyor yaaaa

hayırlı olsun kardesım yarıs parkurlarında eskıtmen dılegı ıle...
 
hayırlı olsun gerçekten çok güzel bisiklet...
Kazasız belasız sürersin umarım...
 
Kron mükemmel olmuş.Hayırlı olsun.Bir şey soracağım sram grubundan memnunmusun(attırıcı,kollar,zincir,kaset)biraz saçma oldu bundan da memnun olunmaz mı
 
hayırlı olsun güle güle kullan
 
tam istedim renk.siyah.çok güzel özellikleride öyle galiba.pek anlamamda.neyse güle güle kullan.iyi sürüşler...
 
bisikletin güzel olmuş güle güle bin...
sram e gelince bende x-9 arka değiştirici ön x-gen vites kolları sram x-9 son derece memnunum kaliteli bi malzeme tavsiye ederim..
bu arada boyunu merak ettim 15 inç de cok rahat ettiğini sölemişsinde...
 
hayırlı olsun.güle güle kullan.güzel toparlamışsın makinayı.kazsız belasız sürüşler.
 
Gerçekten harika bir bisiklet olmuş,güle güle kullan...
 
güle güle kullan güzel bir bisikletmiş bu arada eski bisikletinde en az yenisi kadar güzel arada bir onada iner sin yoksa küser
 
Hayırlı olsun, çok güzel bisiklet. Kron'u pek sevmesem de, Sram'i çok sevmem sebebiyle hoşuma gitti makina. Nice turlarda mutlu sürüşler dileğiyle...
 
hayırlı olsun bisikletin çok güzel hayırlısıyla kullanmak nasip olsun
 
Arkadaşlar ben Aykutun arkadaşı Enes.KEndisi fazla internete girmediginden ondan izin alarak sorularınızı onun yoklugunda ben cevaplayacagım.HAtta benimde bu kadroyu ve sistemi kullananlara sorularım olacak.

Öncelikle sramx9 grubundan vites kolları ,arka attırıcı performansı gayet iyi fakat xt ile karşılaştıracak olursak vites geçişlerinde her ikisininde kendine özgü geçişleri oldugunu söylemek gerek.BEn fazla kullanmadıgım için pek fazla tecrübeye sahip olamadıgımdan sağlıklı bilgi veremiyecegim.Aykut bu konu hakkında kendisi daha detaylı bilgi verir.

Bisikleti kompe degerlendirecek olursak hızlanması,manevrası verildigi fiyatın hakkını veriyor.GErçektende o hafiflikteki bir bisikleti eve çıkartmak pek zor olmuyor.Kendi açımdan koltuga hayret ettim.Bu kadar ince ve yumuşak olmayan bir koltuk nasıl olurda bu göründügünün tersine bu kadar rahat olabilir anlamış degilim :-d

Ama arka üçgende frenden kaynaklanan esneme beni hayal kırıklıgına ugrattı.Bu kadar fazla esneme olacagı aklıma ible gelmezdi.(bende benim salcano ng 450 nin arka üngeni frenden dolayı çok esniyo sanırdım) Ama frenlemede şu anlık performans kaybı yapmıyor.Bunda mavicin fren yüzeyinin ve xt frenlerin etkisi büyük olsa gerek.Ama burada şöyle bir durumda var.Fren pabuçlarını xt kartuşlu pabuçları söktük onun yerine scs pabuçlar taktık.Aykutun demesine göre (ben xt pabuçlu halinde test etmedigim için bilemiyecegi) xt pabuçlarda yavaşlayarak bisiklet dururken scs pabuçları taktıktan sonra frene basmayla istege göre çok rahat tekerlek kilitlenebiliyo veya çok hızlı bir şekilde (xt pabuçlara nazaran kat kat iyi denebilecek miktarda) yavaşlanabildigini söylüyor.

REba raceye laf yok :) Fakat keşke u-turnu olsaydı diyorum (kendi açımdan) DAha ayarları hakkında pek bilgimiz yok.Şu an internetten araştırıyorum.Flood gate özelligini nasıl ayarlayıp aktif hale getirebilecegimizi anlatırsanzı seviniriz.

HErkese bol pedallamalar...
 
Geri