Scudo Sports

KMC Chain Europe BV Garantisi

Edip D.

HTFU!
Kayıt
12 Haziran 2011
Mesaj
3.619
Tepki
5.219
Şehir
Sarıyer, İstanbul
Başlangıç
2000—01
Bisiklet
Diğer
Merhabalar,

Garanti konusunda başarılı şirketleri takdir etmek gerektiğini düşündüm. Başımdan geçen olayı anlatmak istedim.

Bu sene askerden döndükten sonra okuduğum yorumları da göz önünde bulundurarak kendime bir adet KMC X10SL zincir aldım.
Fakat daha zincir 500km kullanmışken bir yokuş sırasında zincirim koptu. İçi boş pimlerin tekrar kullanılmasının sakıncalı olduğunu bilerek zinciri tamir edip yine de yola devam ettim.
Bir sonraki gün iş dönüşü Eminönü civarında yine koptu zincirim. Neredeyse yarım zincirle eve döndüm.

Neyse geçen gün zincir araştırırken bir sitede KMC'nin DoubleX diye bir garantisi olduğunu okudum ve verilen mail adresine direk mail attım. Akşamında cevap geldi. Karşıdaki beyefendi bana zinciri yollamamı rica etti ve IBRS denilen bir sistemin kuponunu yolladı. Bu sistem ile zinciri karşı tarafa ücretsiz gönderebilecektim. Fakat PTT durumu kabul etmedi ve zinciri gönderemedim. Beyefendiye tekrar mail attım ve durumu anlattım. Kısa bir incelemeden sonra zincirin fotoğraflarını yollamamı rica etti, yolladım ve 30 dakika sonra yeni zincirimin yola çıktığını belirtti :).

Bu olay 11 Temmuz'da gerçekleşti ve bugün zincir elime ulaştı. Yeni zincirin yollanması çok da önemli bir durum değil açıkçası, herhangi bir şirket yapabilir bunu (ki daha önce de yaşadım). Ama zincirin yanından 5 adet kadro koruyucu, 1 anahtarlık ve en önemlisi de ıslak imzalı bir mektup çıktı;

"Sevgili Edip,

X10-SL zincirimiz nedeniyle yaşadığınız kötü tecrübeden dolayı çok üzgünüz.
Tekrardan bu durum için özür dileriz.

Garanti kapsamında size en iyi modelimiz olan X10SL-Gold'u yolluyoruz.

En içten dileklerimizle,
KMC Chain Europe B.V."

Mektubun ıslak imzalı olması açıkçası çok hoşuma gitti. Doğrudan çıktı alınıp matbu bir şekilde yollanmış bir şey değil.
KMC'ye buradan da teşekkür etmek istiyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: tırıvırı.
Scudo
Hoşuma gidiyor müşterilere karşı böyle yapılan şeyler.
 
Müşteri ve sonuç odaklı firmalar daima biz tüketicileri mutlu etmeyi başarıyorlar ve sorumluluklarının arkasında duruyorlar. Firma güvenilirliği, garantisi ve müşteri memnuniyeti benim için çok önemli. Her şeyden önce biz tüketiciler olarak böyle durumlarda hakkını aramak Firmalarda biz hata yaptık arkadaşlar farkındalığını yaratmaktadır. Bu konuda Edip bey sizi tebrik ederim. Tüketici satın aldığı ürünün değerini bilsin, üreticide sattığı ürünün arkasında dursun.
 
Çok hoş bir hareket yapmışlar. Bu tarz şeyleri daha çok yayıp KMC nin yaptığının 10 da birini yapmayanlara ders vermek lazım.

Bir durum daha var,peki yeni gönderdikleri zincirde patlarsa naapcaklar :) ( Allah korusun)


 
@Erdal Y.

Onu da sordum :).

Bana "eski zinciriniz muhtemelen siz farkında olmadan hasar almıştır, o yüzden böyle bir sorunla karşı karşıya kalmışsınızdır. Ama eğer bu zincir de sorun çıkarırsa isterseniz yine aynı ürünle değiştirir veya aynı değerde sizin seçtiğiniz başka ürünlerimizden gönderebiliriz" dediler :)
 
Yaklaşık 17.000 km boyunca(şuan 3.KMC Zincirim) Kmc kullanırım daha yeni duydum garanti kapsamını ve takdiri hakediyor...
 
Geri