atilla koşan
Üye
- Kayıt
- 12 Ekim 2014
- Mesaj
- 40
- Tepki
- 5
- Yaş
- 55
- Şehir
- İstanbul
- İsim
- atilla koşan
Merhabalar arkadaşlar kusura bakmayın yeni üye olduğum için yeni başlık açamıyorum buraya yazmak zorundayım. Aklımda bir soru var benim corelli boolva rc200 claris seti bir bisikletim var. Yavaş yavaş geliştiriyorum örneğin frenleri ultrega olarak değiştirdim yakın zamanda da maşamı karbon olarak değiştirmek istiyorum fakat aklıma bir soru takıldı. Ben bunu neden yapıyorum tam olarak kendime açıklayamadım? Rijitlik açısından bir etkisi olur mu veya viraj almama katkı sağlar mı bilgisi olanlardan öğrenmek isterimha birde bu maşa nasıldır

yoldaki titreşimleri daha iyi sönümler ama öyle aman aman fark yaratmaz. viraj performansına maşanın pozitif katkısıda olabilir negatifte. Bisikletin 2 lastik arası mesafesi değişecek muhtemelen çünkü. Şahsi fikrim o bisiklete yatırım yapmayın bence. Satıp daha iyi bir bisiklet alabilirsiniz carbon maşalı.Merhabalar arkadaşlar kusura bakmayın yeni üye olduğum için yeni başlık açamıyorum buraya yazmak zorundayım. Aklımda bir soru var benim corelli boolva rc200 claris seti bir bisikletim var. Yavaş yavaş geliştiriyorum örneğin frenleri ultrega olarak değiştirdim yakın zamanda da maşamı karbon olarak değiştirmek istiyorum fakat aklıma bir soru takıldı. Ben bunu neden yapıyorum tam olarak kendime açıklayamadım? Rijitlik açısından bir etkisi olur mu veya viraj almama katkı sağlar mı bilgisi olanlardan öğrenmek isterimha birde bu maşa nasıldır
327990 dosyayı görüntüle
Bu maşa sizin bisiklete uyum sağlamaz büyük ihtimalle. Ama üstteki yazar konuyu iyi özetlemiş. Ben de aynı fikirdeyim. Enerjinizi antrenman yapmaya harcayın ve zamanla çok daha iyi seviyeye geleceksiniz.Merhabalar arkadaşlar kusura bakmayın yeni üye olduğum için yeni başlık açamıyorum buraya yazmak zorundayım. Aklımda bir soru var benim corelli boolva rc200 claris seti bir bisikletim var. Yavaş yavaş geliştiriyorum örneğin frenleri ultrega olarak değiştirdim yakın zamanda da maşamı karbon olarak değiştirmek istiyorum fakat aklıma bir soru takıldı. Ben bunu neden yapıyorum tam olarak kendime açıklayamadım? Rijitlik açısından bir etkisi olur mu veya viraj almama katkı sağlar mı bilgisi olanlardan öğrenmek isterimha birde bu maşa nasıldır
327990 dosyayı görüntüle
Teşekkür ederim. Bir de bir problemim var sormak isterim. Lastik basıncımı 60 70 psi ın üstüne çıkardığım zaman iç lastiğim kendi kendine patlıyor. Dış lastik schwalbe lugano 2 üretim yılı 2024 iç lastik schwalbe üretim yılı 2024 neden olabilir ?yoldaki titreşimleri daha iyi sönümler ama öyle aman aman fark yaratmaz. viraj performansına maşanın pozitif katkısıda olabilir negatifte. Bisikletin 2 lastik arası mesafesi değişecek muhtemelen çünkü. Şahsi fikrim o bisiklete yatırım yapmayın bence. Satıp daha iyi bir bisiklet alabilirsiniz carbon maşalı.
Bisiklette tecrübelerime dayanarak en fazla performans artısı
1.) Jantları değiştirerek.
2.) Kaliteli bir lastik seti ve tubelless sisteme geçerek.
3.) Kadro
4.) Vites dişli oranlarını değiştirerek.
Kalan komponentler öyle dünyaları değiştirmiyor.
Teşekkür ederim kafadan attım maşa fikrini artıkBu maşa sizin bisiklete uyum sağlamaz büyük ihtimalle. Ama üstteki yazar konuyu iyi özetlemiş. Ben de aynı fikirdeyim. Enerjinizi antrenman yapmaya harcayın ve zamanla çok daha iyi seviyeye geleceksiniz.
Benim de bı kere 100km tura çıkarken taş gibi yaptım yanaktan şişti pat diye bı ses geldi lastik yarıldıTeşekkür ederim. Bir de bir problemim var sormak isterim. Lastik basıncımı 60 70 psi ın üstüne çıkardığım zaman iç lastiğim kendi kendine patlıyor. Dış lastik schwalbe lugano 2 üretim yılı 2024 iç lastik schwalbe üretim yılı 2024 neden olabilir ?
Teşekkür ederim kafadan attım maşa fikrini artıkgünlük 20 25 km yüksek tempolu sürüşler yapıyorum şimdilik yazın sonunda bakacağım ne olmuş
![]()
Evet bazen başa geliyor benim bisikletteki daha çok şişirirken patlama sonucu meydana geliyorBenim de bı kere 100km tura çıkarken taş gibi yaptım yanaktan şişti pat diye bı ses geldi lastik yarıldı
Valla ölçüm cihazım yok elimle taş gibiye yakın şekilde basıyorumEvet bazen başa geliyor benim bisikletteki daha çok şişirirken patlama sonucu meydana geliyorneyse ya zaten 60 da fena değil sürülüyor şimdilik
Muhtemelen tel başlarının olduğu çukurlar iç lastiği patlatıyor. Kaliteli bir jant şeridi alarak çözülebilir.Teşekkür ederim. Bir de bir problemim var sormak isterim. Lastik basıncımı 60 70 psi ın üstüne çıkardığım zaman iç lastiğim kendi kendine patlıyor. Dış lastik schwalbe lugano 2 üretim yılı 2024 iç lastik schwalbe üretim yılı 2024 neden olabilir ?
Tavsiye için çok teşekkür ederim evet içindeki şerit biraz dandik duruyordu ama ondan olduğunu bilmiyordum çok teşekkürler her hafta 200 200 maliyetten kurtuldum 😅Muhtemelen tel başlarının olduğu çukurlar iç lastiği patlatıyor. Kaliteli bir jant şeridi alarak çözülebilir.
(link)

