Scudo Sports

İstanbul Ankara Denemesi

S-Works

Special Works Detaylı Araç Bakım Merkezi
Kayıt
27 Ağustos 2015
Mesaj
273
Tepki
415
Şehir
İstanbul
İsim
Bayram
Bisiklet
KTM
Herkese merhabalar. 1 seneyi aşan bisikletle tanışıklık sonrası kısa rotalar kesmez oldu.

Hedefi büyütüp rotamı ANITKABIR e çevirdim.

Yol bisikletim var. Sezonda 200 km yı yaklaşık 25-30 km hız arasında alabiliyorum.
Tek günde yaptığım km 245.
Onun haricinde keyfe keder çıkıp 100 150 km arası turlarım var. (50 km altı kesmiyor :) )
Yeni sezonda (kondisyonumu yeterli hissetiğimde) rotayı deneyeceğim.
Daha önce açılan konular genelde yapılmamış veya 3 5 güne yayılmış.
Benim amacım Kadıköye metrobüsle geçip Anıtkabire pedallamak.
Zorluğun farkındayım. Ancak amaç tek günde bitirmek.


Kadıköy,Sakarya-Akyazı -Mudurnu-Nallıhan-Beypazarı Ayaş-Ankara
En kısa yol bu çıkıyor. 400 Km . 3670 Metre İrtifa.

6yjQnk.jpg


Yolla ilgili bilgisi olan arkadaşlar varsa destek bekliyorum.

Yanıma alacaklarım. Cüzdanım(kimlik para ), 1 adet yedek iç lastik 1 adet levye . 5 10 adet yama ve yapıştırıcı Pompa.

Başka bir şey almayacağım.Gerek görmüyorum.

Ankarada giyeceğim kıyafetleri ya kargo yaparım yada oradan alırım ucuzundan .

Gidince bir kaç gün konaklar ama otobüs ama sürerek dönerim.

Tavsiyeler için şimdiden teşekkür ederim.
 
Scudo
Dediğin gibi kafalar aynı. Ben bisiklete binince yemek harici durmadan sürmem lazım. Durunca sıkılıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Yusuf !!WOW!!
Daha geçen hafta araçla Ankara-Ayaş-Beypazarı-Nallıhan üzerinden Göynük'e gittik. Bu mesafe araçla bile 2.5-3 saat aldı (tabii çok hızlı değildik). Bu güzergah epey iniş-çıkışlı. Ayrıca yol üzerinde çok sayıda köpekle karşılaşacağınızı garanti ediyorum :)

Tek başınıza, bir günde bitirilmesi zor bir yol, ama tabii fiziksel kondisyonunuza bağlı.

Umarım başarırsınız ve hepimize örnek olursunuz...

Kolay gelsin
 
Köpek olayı için birşeyler düşünsek iyi olacak anlaşılan . Şok cihazının sesinden korktuğunu okumuştum birçok yerde . Şok cihazı akmakta yarar var sanırım.
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato
@S-Works Valla hocam köpeğine göre değişiyor :)

Ben bisiklet sürmeye başladığımdan (daha doğrusu geri döndüğümden) beri, eskiden yollarda fark etmediğim tüm hayvanları görmeye başladım :) Hatta Göynük'e giderken, o yolu bisikletle almayı da hayal ettim. Ama işte şu köpekler fena halde canımı sıkıyor. Ayrıca Mudurnu-İstanbul arasını bilmem ama Mudurnu-Ankara arası epey yokuşludur.
 
Tek iç lastik yeterli olmayabilir@S-Works
 
  • Beğen
Tepkiler: Mustafa Zeybek
@Serkan MıstınoğluTarih belirlemedim . Tahmini ağustos eylül civarı olabilir . O aylar da kondisyonun max seviyelerde olduğu zamanlar . Ayrıca gün ışığı olarakta faydalı olacaktır .

Ama dediğim gibi . Bi bakmışsın mayıs haziranda da çıkabilirim . Sadece hedef belli . Planlamaya çalışıyorum .

@Aytaç DİREKYama alacağım . Olmadi 2 tane alırız. Yarılma ihtimaline karşı .

@PunctumValla yapacak birşey yok . Rampalar turlarda gozumde büyümüyor . Ancak yorgunlukla beraber nasıl olur bilmiyorum . Denemezsem içimde kalır . Denemek lazım.
 
@S-Works

Tarihte yapilacak planlama bence onemli cunku yolculuk 25 ortalama ile 16 saat surecek molalar haric. Gunesin tepede daha uzun sure kaldigi tarihleri secerdim ben olsam. Ortalama ve mola tahminlerimi kesin olarak belirler, ve mumkun oldugunca gun isiginda bu turu tamamlardim. Gunes dogmadan 1-2 saat once de cikilabilir.
Ve guzergahtaki ruzgar durumu da iyi izlenirse buyuk getirisi olur. Rastgele bir tarih belirleyip yola koyulmaktansa, ruzgarin sifira yakin oldugu bir tarih, hatta hafif bulutlu bir gun size cok sey kazandirir.
Performansimizin sezon sonunda zirve yaptigi ongorusu dogru fakat sezonu erken actigimizda, ornegin 2017de hava subat ayinda spora elverisli hale gelmisti ben o tarihten beri antrenmanliydim ve yaz baslangicinda gayet iyi durumdaydim. Yaz sonuna dogru yorgunluk da olabiliyor, buna da dikkat edin diye yaziyorum bunlari :)

250 kmlik birkac antrenman yapip ortalamanizi gormenizi de oneririm. Ozellikle kendi guzergahinizin baslangic kisiminda, ornegin adapazari git-gel yapilabilirse cok faydali olabilir gibime geliyor.

Son olarak, kendi performansinizi ve spora olan tutku ve hevesinizi doruklara cikaracak, hem sizi hem biz takip edenleri heyecanlandiracak bu projeyi tek basiniza yapmaniz harika olacak. Rekor kirdigini iddia edip de, mataralarini bile ekip arabasina tasitanlardan gercekten bunaldim cunku :kötü:
 
@S-Works Lütfen yanlış anlamayın, bu denemenizi gönülden destekliyorum ancak yolun bildiğim bölümü hakkındaki riskleri, güçlükleri, ve olumsuzlukları dile getirmeye çalışıyorum.

Ankara'ya yaklaştıkça rampalar artacak, gücünüz azalacak ve yollarda muhtemelen köpeklerle karşılaşacaksınız.

Bence yolun başından çok sonunu iyi planlamanız gerekiyor. Özellikle mola yerleri, süreleri ve buralardaki menünüzü iyi tasarlayın. Ankara'ya geldiğinizde mutlaka 1-2 gün dinlenecek bir plan yapın. Dönüş yolunu bisiklet ile değil, en iyisi tren ile dönün. Ankara'ya yola çıkmadan önce varış noktasında kendiniz için kalacak yer, giyim, vb. gereksinimlerinizi önceden planlayıp hazırlayın.

Ayrıca gelmeden önce haber verin, gücünüz kaldıysa belki birlikte farklı rotalar yaparız :)
 
Tavsiyeler için teşekkür ederim . Trainer aldım . Henüz kullanmaya başlamadım . Dediginiz gibi gün ısıgından maksimum seviyede yararlanmakta fayda var.

Yolda 60 km de 5 10 dk mola verip au takviyesi yapmak var . ( 2 matara alicam tüketime göre km daha kısa olabilir . Şu miktarına göre ilk benzinlikte durmak vs tam 60 olmayabilir . )

Cepte takviye gıda olacak . Henüz ne olacağı belli değil . 150 . Km de yemek molası . 300. Km de yemek molası . ( aclik hissiyattina göre durumlar değişebilir )

@PunctumYanlış anlamam . Bilâkis bu tarz yorumları bekliyorum. Dediginiz doğru . Yorgunlukla beraber rampalar başlayacak. Belki o gün müsait olan birkaç arkadaş eslik eder . Rampaları rahat çıkarız .

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben olsam, güzergahları yakından incelerdim.Yol üzerinde veya yakınlarda, nerede, yemek yenilebilir, bisiklet malzemesi satılır, oteller,atmler vs gpsden işaretlemelisin. En az 2-3 adet iç lastik ile bir kaçtane sibop iğneside bulundurmalısın.Geçende yolda tekerin havası indi,çıkardım bakıyorum patlak falan yok, ama hava vuruyorum tekrar iniyor.Sipopu bozulmuş, yakın ilçelere doğru geziyordum.Şimdi patlak olsa yeterli yama var ama yedek iç lastik yok.yamalara güvenerek yola çıktık, sibop bozuldu.Kafadan aşağıya bir an kaynar su dökülmüş gibi oluyor, ona göre.:D
 
@Raptor8

Yol üzerinde satış yapan yerlere bakmakta fayda var. . Hazırlık aşamasında notlarımın arasına adresleri eklerim . Atm ye ihtiyaç olacağını düşünmüyorum . Kart ve nakit ile çıkacağım. Yeterli olacaktır.

@Punctum

Memnun olurum. Iniste rüzgarı yiyecek arkadaşlara her daim ihtiyaç var
 
  • Beğen
Tepkiler: makifir ve Punctum
@S-Work sevgili kulüp arkadaşım öncelikle bu turunda sonuna kadar yanındayım umarım hedefini yerine getirirsin. Nacizane bir fikrim olacak hatırlarsan Sakarya da lastik yarılmıştı ve Yedek lastiğin yoktu. Bu tarz olumsuzlugu da goz önünde bulundurmakta fayda var. İnan bekar olsaydım bu turda seve seve yaninda olurdum.
Biraz zorlu bir tur ama imkânsız değil tabi..
 
@Mur@t_OkTeşekkür ederim Murat abi. Yük almak istemiyorum. Çünkü o lazım bu lazım deyip çok fazla ağırlık oluyor. Yolda sorun olursa bi şekilde çözeriz . Çözemezsek bi otele geçer sorunu hallederiz .

Uğurlamaya beklerim [emoji106]Sakarya ya kadar gelirsen köfteler benden

SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Geri