Gökay Akçay
Forum Demirbaşı
- Kayıt
- 12 Kasım 2010
- Mesaj
- 592
- Tepki
- 1.869
- Şehir
- İSTANBUL
- İsim
- Gökay Akçay
- Başlangıç
- 1987—88
- Bisiklet
- Fuji
- Bisiklet türü
- Şehir - Tur
Daha önce çok konuştuk bu benim için zor bir tercih, fujinin çelik kadrosunun rahatlığı bu bisiklette yok, fuji ile günlük 200km mesafeler yaptım huyunu suyunu ezberledim, nersinde bir sorun çıksa onarabiliyorum ve kesinlikle üzerinde ne kadar uzun kalsamda oram buram ağrımıyor ayrıca cebinde 26/36 gibi bir vites oranı olması özellikle bisiklet yüklüyken sana uzun rampalar öncesi cesaret veriyor.Ultra mesafe yarışına bunun ile mi katılacaksınız yoksa fuji ile mi? Ama makine güzel duruyor.
Büyük üstat sayın @mariokaldato bizi de bu beleşçilik hakkındaki engin bilgileriniz ile aydınlatabilir misiniz?
Manifestoya gelecek olursak öncelikle 4,5 kilo daha hafif açıları gereği daha çevik. Tüm kabloların içerden geçmesi en ufak bir onarımı bile bazen aşırı zorlaştırabiliyor, kim ne derse desin disk fren uzun mesafe asfalt sürüşleri özelinde benim amacıma uygun değil. Ama bu tarz bir bisiklet ve vites oranları insanı ister istemez antreman yapmaya ve gelişmeye yönlendiriyor, saatlik 3-4 km/h’lik hız farkları bile gün sonunda 50km civarı kazanımlar sağlıyor. Kış dönemi tecrübelerim manifestonun kaderini belirleyecek, ya jant seti ve lastik değişimiyle tatlı bir yol bisikleti olacak yada en iyi yaptığım şey olan orasına burasına bisürü ıvır-zıvır takıp adventure/gravel arası bi arkadaş olarak hayatına devam edecek ...