Scudo Sports

Decathlon mağdur edici fiyat politikası

22 nisanda decathlondan sadece internette olan bir ürünü sipariş geçtim 1 hafta oldu hala teslimat gerçekleşmedi, müşteri hizmetlerine bağlanıyorum sadece robot sonra whatsappe yönlendiriyor onda da sadece dijital asistan. Muhattabın yok, bugün gidip mağazada konuşucam ama decathlon olmayan bir yerde olsam mal gibi beklemekten başka çarem yok sanırım. Bu markayı bırakmanın vakti geldi sanırım.
Whatsapp’ta çok kolay bi şekilde bağlanabiliyorum aslında ben gerçek bi yetkiliye. Bi de bundan sonraki siparişlerin için belki faydası olur; eğer siparişi eve değil de bi mağazaya isterseniz o mağazayı telefonla arayıp gerçek bi insana ulaşmak kolaylıkla mümkün.
 
Scudo
Whatsapp’ta çok kolay bi şekilde bağlanabiliyorum aslında ben gerçek bi yetkiliye. Bi de bundan sonraki siparişlerin için belki faydası olur; eğer siparişi eve değil de bi mağazaya isterseniz o mağazayı telefonla arayıp gerçek bi insana ulaşmak kolaylıkla mümkün.
siparişi mağazaya verdim whatsappde sadece dijital asistan seçeneği var. ikincisi 1günde teslimat yapıyoruz diyip 7gün geçtiği halde gecikmeyle ilgili bir mail bile alamamak çok kötü bir müşteri deneyimi bence ya.
Güncelleme; 9:53de whatsappe bağlandım 9:56da mail göndermişler mağazada teslim hazır diye. Muhtemelen unuttular sistem güncellenmedi, mağazada duruyordu benim ürünüm.
 
Son düzenleme:
Bu markayı bırakmanın vakti geldi sanırım.
BTWIN katlanır bisikletimin mıknatısı düşüp kaybolmuştu. Sadece Decathlon'da satılan bir şey. Internet mağazasından, Eskişehir Espark mağazasından teslim alınacak şekilde sipariş ettim. Sipariş mağazaya ulaşınca bisikleti de götürüp oradaki servislerinde montajı yaptırdım.

Sonuç: 15 gün kadar sonra mıknatıs yine düşüp kayboldu :) Müşteri hizmetlerini aradım, güç bela bağlanabildiğim bir temsilciye derdimi anlatamadım. Montajı kendi servislerinde yapılmasına rağmen sorumluluk kabul etmiyorlar. THH'ne de başvurdum ama montaj için servisten belge almadığım için başvurum reddedilmişti. 3 kuruşluk şeyi tazmin edip müşterilerini memnun edeceklerine kendilerine sövdürüyorlar işte böyle.
 
BTWIN katlanır bisikletimin mıknatısı düşüp kaybolmuştu. Sadece Decathlon'da satılan bir şey. Internet mağazasından, Eskişehir Espark mağazasından teslim alınacak şekilde sipariş ettim. Sipariş mağazaya ulaşınca bisikleti de götürüp oradaki servislerinde montajı yaptırdım.

Sonuç: 15 gün kadar sonra mıknatıs yine düşüp kayboldu :) Müşteri hizmetlerini aradım, güç bela bağlanabildiğim bir temsilciye derdimi anlatamadım. Montajı kendi servislerinde yapılmasına rağmen sorumluluk kabul etmiyorlar. THH'ne de başvurdum ama montaj için servisten belge almadığım için başvurum reddedilmişti. 3 kuruşluk şeyi tazmin edip müşterilerini memnun edeceklerine kendilerine sövdürüyorlar işte böyle.
abi sipariş sayfasına girdim baktım hala kargoda gözüküyor, onu güncellemeye bile üşeniyorlar zaten bu işler otomatik olmamalı mı ya?
Geçen gün şişman bisikletten sipariş verdim ertesi gün geldi ve genelde piyasanın en ucuz fiyatlarına satıyorlar, pedalımı da buradan almıştım geçen sene.
 
Geri