Scudo Sports

Cube Agree GTC Pro 2013 - Öncesi ve Sonrası

Anonim

Silinmiş hesap
Kayıt
27 Nisan 2005
Mesaj
459
Tepki
303
1 Kasım 2013.
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_1619_zps49953f5a.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_1609_zps0b77f659.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_1604_zps03107b6e.jpg
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------
Ve şimdiki hali, 30 Mart 2014.
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2353_zpsaf10e39a.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2327_zps56f7570a.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2339_zpsa49124b1.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2341_zps004cea9b.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2337_zps64515526.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2333_zpsd7213b3b.jpg
http://i1109.photobucket.com/albums/h428/BeyazBuyu1/IMG_2335_zps5955717e.jpg


Bisikletin üzerinde yapılan değişiklikler;

Easton EA30 90mm. gidon boğazı, Deda Elementi Zero 1 100mm. ile değiştirildi.

Fren bacakları Shimano BR-R561, Ultegra 6700 serisi ile değiştirildi.

Gidon bandı Cube, Fizik performans serisi ile değiştirildi.

Ruble Shimano giriş seviyesi 12/30, Ultegra 6700 11/25 ile değiştirildi.

Aynakol: Shimano FC-565 50/34, Ultegra 6700 53/39 ile değiştirildi.

Ön aktarıcı Shimano 105, Ultegra 6700 ile değiştirilecek.

STI kollar 105 olarak kaldı, değiştirilmeyecek.

Km. saati, hız ve kadans sensörü ile değiştirildi.

Mataralar (sis) ve matara tutucular (zefal) ile değiştirildi.

Mavic Aksium Jant setini kısmetse 1 yıl içerisinde değiştirmeyi planlıyorum.
 
Scudo
Görünen görünmeyen değişen parçaları da yazsaydınız önce/sonra şeklinde daha iyi anlaşılır. Mesela ben donanımların modellerini bilmemiş olsam kıyas yapamayacak, sadece görüntüye göre iyi olmuş deyip geçecektim. İşin kalite kısmını da anlarsam daha da geçmiş olur anlatmak istedikleriniz. Pedala fazla yüklenmeyin, zira bu geometriyle bu makineyi durduramazsınız kolay kolay...
 
Furkan Çınar teşekkürler. :)

-----

Halil EROĞLU, elimden geldiğince ilk mesajın sonuna açıklama yaptım. Teşekkür ediyorum. :)
 
İlk hali bile muhteşemdi daha kalite olmuş şimdi.. :)
 
5 ay sonra nicin bu kadar degisklik yaptiginizi bilmiyorum, her halde kisin cok bindiniz!?! Cok güzel bir bisikletti, simdi estetik ameliyatla daha bir güzel olmus. Güzel günlerde, güle gple kullanin! :)
 
Berke Kazankaya, teşekkürler. :)

--------


ihtiyar, üstadım kışın haftada 80-85km. arası binebildim. Yalnız aklımda hep Ultegra 6700 yada 6800 serisine karşı bir ilgi vardı. Elime imkan geçince de yaz aylarına girmeden bu değişimi yapmak istedim. Başka bir sebebi yok yani, teşekkür ederim. :)
 
Erdal bey, çok güzel görünüyor. güle güle kazasız belasız kullanın. benim de düşündüğüm bir bisiklet, modifikasyon sonrası kadro ve çekiş sisteminin performansı açısından kullanım izlenimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
 
Abi şimdi dikkatimi çekti de şu beyaz gidon bandı daha güzel durmuyor muydu? :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Cem Bayıll
@Engin Sarı


Engin Bey teşekkür ederim. Hep söylediğim bir şey var. Ben amatörün de amatörü bir kullanıcı olarak görüyorum kendimi, çünkü hep yeni bir şeyler görüp öğreniyorum. Elimden geldiğince bir şeyler yazayım.

50/34 aynakol ve 12/30 ruble'den sonra 53/39 aynakol ve 11/25 ruble farkını çok net hissettiğimi söylemeliyim. Daha az güç harcayarak daha çabuk hızlanmak mümkün oluyor. Aynakol ve Ruble değişimi ne kadar etki eder bilemiyorum ama, daha önce yüksek kadans çevirmeye çalışırken sele üzerinde çok fazla hopluyordum, şu an bu durum eskiye nazaran azalmış durumda. 12/30 ruble de bana gereksiz geliyordu açıkçası. 30 diş'i neredeyse hiç kullanmıyordum. Güzergahlar da çok uzun mesafeli rampa yolların olmayışı buna etki etmiş olabilir. Aslında en önemli farkı, jant değişimi sonrası göreceğimi düşünüyorum.

-----------

Berke, çok fazla beyaz'ı açıkçası ben sevmiyorum. Siyah'ın daha iyi durduğunu düşünüyorum. :)
 
Çok güzel olmuş, Cube farklı bir havası olan bir bisiklet, zaten yeterince karizmatik bence, şimdi performans makinesi olmuş. Ultegra yerini bulmuş. Sağlıklı günlerde pedallayın :)
 
Zaten çok güzeldi daha da güzel olmuş. Ben de beyaz bandı daha çok begendim belki ileride 2014 cube lere benzer bir band kullanırsınız. Kolları değiştirmemenizin özel bir sebebi var mı ? :)
 
Yusuf Z. Şipal , teşekkürler.

--------

Aytuğ Şenoğlu, gidon bandını kısmetse uzun yıllar kullanmak istiyorum, STI kollar bence gereksiz pahalı, merlincycles.com'dan diğer parçalarla beraber almaya niyetlendim. Ancak gümrük vergisi ile yaklaşık 660 TL'sına geliyor. O rakamın üstüne ilave ile daha iyi bir jant seti almak daha mantıklı geldi.

Teşekkürler. :)
 
@Erdal YILMAZ

Şu an ki dişli oranlarınızla yüksek kadans çevirmeniz eski dişli oranınıza göre daha zordur. Sadece sizin için değil herkes için böyledir.
%8-10 eğimli bir yokuşta 39/25 ile 60-80 kadans çevirebiliyorsanız sorun yok. İyi yapmışsınız. Ama çoğu kullanıcı için bu sıkıntılı olur. Saatte 20-25 km hızla bu eğimleri çıkmak kolay değil ama keyifli olur.
 
cok karizmatik olmus, goze hos geliyor. Allah kazasiz belasiz kullanmanizi nasip etsin.
 
Firen kumpaslarini tekerlegini rahat cikarta bilmen icin gevsetmeye yarayan mandalin acik konumda sanirim, onlarin asagi konumda olmasi lazim ve tekeri cikarticagin zaman frenleri gevsetmek icin yukari kaldirman gerekir kolaylik bakimindan. Biliyordursun ama ben buradan gorunce hatirlatmak istedim.



LG-D802 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
@caner ünsal

Hislerimin tercümanı olmuşsunuz, çok teşekkürler. :)

--------

Ali Demir, Teşekkürler.


--------

meseduzu Evet ama bunu ben kendim bu şekilde tutuyorum. Fren koluna dokunur dokunmaz değil de, daha yumuşak bir frenleme yaparak durabilmek için bu şekilde. :)
 
Çok güzel olmuş kazasız belasız sürüşler...
 
Geri