Scudo Sports

Çift pivot fren sistemlerinin kaliper ayarının çok sık bozulması

SLR-EV, Tiagra 4700'deki "NEW SUPER SLR"ye göre mi %36 artış sağlıyormuş? O zaman daha eski Tiagra ve daha düşük serilere göre artış oranını düşünemiyorum.
"NEW SUPER SLR"ye göre %36 ya da hangi teknolojiye göre ne kadar artış sağladığına dair bir tablo ya da içerik linki var mı?

(link)

Bu zamana kadar yeni nesil Claris kaliper kullandım (Claris, Sora, Tiagra ağırlık farkı dışında zaten aynı kaliper) kesinlikle çok memnundum, bir kere bile pişman etmedi beni.

Slr-ev daha yeni, geliştirilmiş bir sistem, artısı yadsınamaz ancak yüzdelik dilimini bilemiyorum, Shimano bu şekilde açıklıyor.
 
Son düzenleme:
Scudo
yüzde 36 gerçekten abartı gibi duruyor . 105 ı yüzde 36 övelim derken tiagra yi yüzde 36 gömmüş gibi olmuşlar .
dostlar bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim
 
  • Beğen
Tepkiler: ghostt
Shimano çeşit çeşit fren modeli varken "36% more braking power than SHIMANO’s previous brake model" diyerek çok fena yuvarlamış konuyu. Daha net olmasını beklerdim, bir tek önceki modelin ne olduğunu yazsa yeterdi ama firmalar yeniyi böyle pazarlıyor işte.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
yüzde 36 gerçekten abartı gibi duruyor . 105 ı yüzde 36 övelim derken tiagra yi yüzde 36 gömmüş gibi olmuşlar .
dostlar bilgilendirmeleriniz için çok teşekkür ederim

Merhaba,

ben 4700'den 5800 frene geçtim geçen sene. Arada hissedilir fark var. Frene belirli bir gücü vermek için kolu daha az sıkıyorsunuz 105te. O yüzden hem performans artışı sağladığı gibi belirli ölçüde konfor da sağlıyor. 4700 ile bazı yokuşlardan inerken gidonu hudlardan tutarken fren sıktığımda yeterli gelmiyordu. Droplardan tutuyordum mecbur. Şimdi aynı yokuşlarda hudlardan sıkmak yeterli geliyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Merhaba,

ben 4700'den 5800 frene geçtim geçen sene. Arada hissedilir fark var. Frene belirli bir gücü vermek için kolu daha az sıkıyorsunuz 105te. O yüzden hem performans artışı sağladığı gibi belirli ölçüde konfor da sağlıyor. 4700 ile bazı yokuşlardan inerken gidonu hudlardan tutarken fren sıktığımda yeterli gelmiyordu. Droplardan tutuyordum mecbur. Şimdi aynı yokuşlarda hudlardan sıkmak yeterli geliyor.
ağzına sağlık kardeşim. aynı şeyi bende hissediyorum. yokuş inişler çok sıkıntı oluyor. dediğiniz gibi bende altan drop lardan tutunarak sıkarak iniyorum . buda çok güvensiz ve rahatsız edici oluyor . oturduğum yer çok yokuşlu . yokuş çıkarken daha rahat ediyorum bu yüzden . bisikletin borcunu bitirince r8000 ultegra kaliperler almayı hayal ediyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: makaram
Ben de @makaram'ın bahsettiği hissi yaşadım.
Tektro single pivot kaliper ve noname fren pabuçlarından BR-9000 kaliper ve swisstop fren pabuçlarına geçtim.
(sahibinden sitesinden inanılmaz bir fiyata aldım, satan buralarda ise duacıyım kendisine)

İstanbul'un dik yokuşlarına denk gelen bir yerinde yaşıyorum, inişlerdeki kontrol farkını anlatamam.

Konunun başlığında geçen ayar problemini ben single pivot tektrolar ile yaşıyordum. Sürekli kadro bağlantısını kontrol etmem gerekiyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: M.Hamza.Afacan
Ben de @makaram'ın bahsettiği hissi yaşadım.
Tektro single pivot kaliper ve noname fren pabuçlarından BR-9000 kaliper ve swisstop fren pabuçlarına geçtim.
(sahibinden sitesinden inanılmaz bir fiyata aldım, satan buralarda ise duacıyım kendisine)

İstanbul'un dik yokuşlarına denk gelen bir yerinde yaşıyorum, inişlerdeki kontrol farkını anlatamam.

Konunun başlığında geçen ayar problemini ben single pivot tektrolar ile yaşıyordum. Sürekli kadro bağlantısını kontrol etmem gerekiyordu.
gerçekten çok şanslısınız. sıfır fiyatları 2000 lerde
 
Geri