Ahmet Fidancı
Extrem Yol Grubu - Extrem Dağ Grubu - İZMİR
- Kayıt
- 20 Haziran 2011
- Mesaj
- 668
- Tepki
- 846
- Yaş
- 51
- Şehir
- İzmir
- İsim
- Ahmet Fidancı
- Başlangıç
- 1988—89
- Bisiklet
- Bisan
- Bisiklet türü
- Yol bisikleti
Kaynak : (link)
Bora tekerleği, 1998'de piyasaya sürüldüğünden beri uzun ömürlü, güvenilir ve yarış kazanan bir performansın sınırlarını zorluyor. Uzun ve prestijli tarihi sayesinde Bora evrimleşti ve sadece yarışları kazanmak değil, her yenisiyle birlikte Bisiklete binme deneyimini iyileştirmekle kalmayıp, genel olarak yol yarış tekerlekleri için performans standartlarını yükselten model çözümleri ve teknolojiler. İsmini aldığı rüzgâr gibi, Bora da sürekli değişiyor, ama her yeni sürümde her zaman belirleyici, güçlü ve daha iyi olmasına güvenebilirsiniz. Campagnolo Bora , başarı arayışında sadık bir müttefik arayan sıradan bir bisikletçi için bir başka standart yükseltici çözüm sunarken rüzgar yine değişiyor .
Bora, reaktiflik, taşıma ve tüy ağırlığı ile güvenilir yapıya kadar birçok nedenden ötürü karbon yarış tekerleği çözümlerinde altın standart haline gelmiştir . Ancak, rüzgârdır, ya da o rüzgâra nüfuz eder, bu da tekerleğin aerodinamik olarak adını verdiği performansının önemli bir parçasıdır. Bora DTÖ proje merkezi tasarım odak noktası olarak tekerleğin DNA'nın bu bölümünü aldı ve Campy Tech Lab yönelik enerjileri adanmış daha da aerodinamik verimlilik sınırlarını zorlayan . Bu görev gücünün emeğinin sonucu, iki tekerlek, Bora WTO 77 ve Bora WTO 60 biçimindedir .
RÜZGAR TÜNELİ OPTİMİZASYONU anlamına gelen yeni kısaltma, bir araya geldiği tekerlekler dizisi, tamamen üstesinden gelmek ve direnci azaltmak için mümkün olan en verimli tekerlekleri üretmeye adanmış bir Campagnolo mühendislik görev kuvveti tarafından ortaya çıkmış bir tasarımı içerdiği için uyuyor. . Böyle bir görev, mühendislik ekibinin ofisindeki gibi rüzgar tünelinde saatlerce harcadığını gördü, dolayısıyla WTO'nun takma adıydı. Yeni jantlar, Bora seleflerinin ve muadillerinin klasik performans malzemelerini koruyorlar, ancak aerodinamik verimlilik için yeni standartlar belirleyecek benzersiz tasarım özellikleri ekliyorlar .
Etkili bir tekerleğin tek elemanı olmasa da, jant kesinlikle yapının en büyük bileşenidir ve bunun sonucu olarak da gelişim açısından büyük bir dikkat çekicidir. Campagnolo karbon fiber Bora WTO jantları , sadece aerodinamik profil tasarımı değil, çok yönlü aerodinamik tasarım açısından maksimum. Bir tekerlek daha büyük bir aero verim sağlamaksa, bunu birçok değişken ve çok az sayıda sabit sunan gerçek dünya koşullarında gerçekleştirmelidir. Mother Nature, rüzgarı eşit bir şekilde veya aynı yönden yaratmaz. Aynı zamanda yarış kursları tipik olarak düz değildir ve biniciler rüzgar tünelinde bir antrenörün üstündeymiş gibi mükemmel bir pozisyona sahiptirler. Bu düşünceyle, Campagnolo mühendisleri , gerçek dünya koşulları için OPTİMİZE EDİLEN RÜZGAR TÜRBESİ olan jant üretmek için, şirketin şimdiye kadar gerçekleştirdiği en kapsamlı aerodinamik çalışmayı temsil etmeye gelebilecek tüm bu değişkenleri hesaba katmaya koyuldu .
İki farklı kıtada yapılan çok sayıda gerçek dünya testi ile, rüzgar paternlerine, rüzgar tüneli zamanının gün ve günlerine, CFD analizine ve ayın bir iniş yapmasına yetecek kadar matematiksel hesaplara göre yayınlanmış verilerin sayısız çalışması sayısız iki aerodinamik profil üretmiştir . sürtünme azaltma açısından piyasadaki en verimli yapı. Bora WTO jantı hem 77 hem de 60 mm'de etkilidir, sadece sürtünmeyi azaltmadığı için etkilidir, fakat belirli açılarda negatif tekerleğe indirgeyebilir, neredeyse tekerleği ileriye doğru iter. Çoğu aero projesi sadece jant üzerinde yoğunlaşırken, WTO projesi tüm tekerleğe kapsamlı bir bakış attı ve yapısındaki tüm bileşenlerin tüm üniteye aerodinamik verimlilik kazandırmasını sağladı. Aero jantlardaki yeni standardı tamamlamak için, komple bir aero ünitesini garantilemek için hem göbek hem de jantlar yeniden tasarlandı. Alüminyum konstrüksiyondaki yeni göbek, çok yönlü bir şekilde aerodinamik olması gerektiği için jantın aynı tasarım alanını takip eder. Yeni 3D aero profil konuşmacıları ile bağlandığı flençlere doğru merkeze doğru genişler ve genişler .
Verimli tekerlek, yoldayken takdir edilir ve test edildiği gibi, inşa edildiği lastiği göz önünde bulundurarak test edilmeli, geliştirilmeli ve tasarlanmalıdır. Daha etkili bir jant yapmak için yapılan araştırma, genel olarak daha geniş bir duruş için çağrıda bulundu ancak C19 sınıf yapısı , daha iyi bir jant tasarımının çoklu faydasını sağladı, daha büyük lastik ebatlarına (25 ve 28mm) daha iyi uyum sağladı ve genel olarak daha verimli bir tamamlandı birim (lastik + jant) . Daha geniş duruş, lastiğin daha aerodinamik bir şekil almasını sağlar ve bu şekilde, lastiğin de sürtünme açısından verimli olmasını sağlar.
Bisikletçi, sadece zafer arayışındaki aerodinamik direnci aşmakla kalmamalı, aynı zamanda yuvarlanma direnci de herhangi bir sürücünün bacaklarından değerli enerjiyi zaptederken önemli bir rol oynamalıdır. Aero verimliliğini artırmak her şeyden önce, yuvarlanma direncini azaltmakönemli temettüler de öder. Yuvarlanma verimliliğini geliştirmenin basit bir yolu, son derece verimli rulmanlar eklemektir. Bora WTO 77, piyasadaki en verimli çözüm olan CULT seramik rulmanlarla donatılmıştır (standart çelik rulmanlardan 9 kat daha verimli). Diğer yandan Bora One 60 WTO, USB seramik rulmanların üzerinde sorunsuz bir şekilde ilerler. Lastik ve yol arasındaki temasın meydana geldiği yerlerde de yuvarlanma direnci oluşur. Hem iç araştırmalarımız hem de sayısız bağımsız çalışmamıza göre, yuvarlanma direnci kullanılan lastik tipine bağlı olarak değişmektedir. Yaygın inanışın aksine, boru şeklindeki lastik en kötü performans gösteren, kateter / iç lastik önemli bir gelişmeyi temsil ediyor ve tüpsüz lastikler herkesin en az yuvarlanma direncini sunuyor. Sonuç olarak, Campagnolo mühendislik departmanı kurulduilave malzeme veya dönüşüm gerektirmeden, en etkin iki çözüm olan tüpsüz ve kattığı lastikler arasında seçim yapma olanağı sunmak için bir karbon fiber 2-WAY-FIT profili .
Bora WTO 7 ve Bora WTO 60, sadece aerodinamik performans ve düşük yuvarlanma direnci açısından mümkün olan en verimli tekerlekleri değil, aynı zamanda ağırlık üzerine ek bir odaklanma sağlarken bunu yapıyorlar.Daha verimli bir toplam yapı için yapar. Daha hafif tekerlekler, daha düşük dönme kütlesinin sonucu olarak hareket etmek için daha az enerji gerektiren hızda daha hızlı değişiklikler yapar. Campagnolo karbon uzmanlığı, 77mm ve 60mm jantın, rakiplerinden gelen eş yükseklikteki yüksekliklere göre daha düşük bir ağırlıkla görevini yerine getirmesini sağlar. Havacılık sınıfı alaşımlarından yapılmış ve her türlü militatı inşasından indirecek şekilde tasarlanan göbekler de genel tekerleğin ağırlığına katkıda bulunur. TT ve Triatlon için özel kullanımı göz önüne alındığında sadece ön tekerlek olarak sunulan Bora WTO 77, inanılmaz derecede düşük 755gr ağırlığındadır.. Bir çift olarak sunulan Bora WTO 60, jant yüksekliği ve toplam ağırlık açısından çok daha çok yönlüdür. Arkada 670 ve arkada 880 gram, 1550gr toplam bir paket oluşturuyor ve bu da Bora WTO 60'un çok çeşitli arazi üzerinde sadece üstün aerodinamik özellikler sunmadığını, ancak ağırlık açısından bir uzlaşma olmaksızın gerçekleştirdiğini ortaya koyuyor.
Her iki tekerleğin ağırlığını en aza indirgemek, kendi başına bir başarıdır, ancak Campagnolo'nun güvenlik ve güvenilirlik açısından katı standartlarını korurken bunu yaparken, bu iki jant mühendisliği örneğini aldıkları her bir ödüle layık bulmaktadır. Bora adı prestijli ve uzun ve son derece başarılı geçmiş ve şimdiki zamanları ile iyi ismini ve zamanını tekrar kazandı. Bunu akılda tutarak, Bora adı altında yayımlanan her inovasyon, performans, güvenilirlik ve yenilikçi yarış kazanan tasarım açısından bu kadar önemli bir taklitçiye layık olmalıdır. Yeni Bora WTO serisi şüphesiz kendini kanıtlıyor ve Bora ailesine yol yarışında karbon tekerlekleri dünyasının en yüksek ve en uzun ömürlü performansını sunarak gururla eşlik ediyor.
Bora tekerleği, 1998'de piyasaya sürüldüğünden beri uzun ömürlü, güvenilir ve yarış kazanan bir performansın sınırlarını zorluyor. Uzun ve prestijli tarihi sayesinde Bora evrimleşti ve sadece yarışları kazanmak değil, her yenisiyle birlikte Bisiklete binme deneyimini iyileştirmekle kalmayıp, genel olarak yol yarış tekerlekleri için performans standartlarını yükselten model çözümleri ve teknolojiler. İsmini aldığı rüzgâr gibi, Bora da sürekli değişiyor, ama her yeni sürümde her zaman belirleyici, güçlü ve daha iyi olmasına güvenebilirsiniz. Campagnolo Bora , başarı arayışında sadık bir müttefik arayan sıradan bir bisikletçi için bir başka standart yükseltici çözüm sunarken rüzgar yine değişiyor .
Bora, reaktiflik, taşıma ve tüy ağırlığı ile güvenilir yapıya kadar birçok nedenden ötürü karbon yarış tekerleği çözümlerinde altın standart haline gelmiştir . Ancak, rüzgârdır, ya da o rüzgâra nüfuz eder, bu da tekerleğin aerodinamik olarak adını verdiği performansının önemli bir parçasıdır. Bora DTÖ proje merkezi tasarım odak noktası olarak tekerleğin DNA'nın bu bölümünü aldı ve Campy Tech Lab yönelik enerjileri adanmış daha da aerodinamik verimlilik sınırlarını zorlayan . Bu görev gücünün emeğinin sonucu, iki tekerlek, Bora WTO 77 ve Bora WTO 60 biçimindedir .
RÜZGAR TÜNELİ OPTİMİZASYONU anlamına gelen yeni kısaltma, bir araya geldiği tekerlekler dizisi, tamamen üstesinden gelmek ve direnci azaltmak için mümkün olan en verimli tekerlekleri üretmeye adanmış bir Campagnolo mühendislik görev kuvveti tarafından ortaya çıkmış bir tasarımı içerdiği için uyuyor. . Böyle bir görev, mühendislik ekibinin ofisindeki gibi rüzgar tünelinde saatlerce harcadığını gördü, dolayısıyla WTO'nun takma adıydı. Yeni jantlar, Bora seleflerinin ve muadillerinin klasik performans malzemelerini koruyorlar, ancak aerodinamik verimlilik için yeni standartlar belirleyecek benzersiz tasarım özellikleri ekliyorlar .
Etkili bir tekerleğin tek elemanı olmasa da, jant kesinlikle yapının en büyük bileşenidir ve bunun sonucu olarak da gelişim açısından büyük bir dikkat çekicidir. Campagnolo karbon fiber Bora WTO jantları , sadece aerodinamik profil tasarımı değil, çok yönlü aerodinamik tasarım açısından maksimum. Bir tekerlek daha büyük bir aero verim sağlamaksa, bunu birçok değişken ve çok az sayıda sabit sunan gerçek dünya koşullarında gerçekleştirmelidir. Mother Nature, rüzgarı eşit bir şekilde veya aynı yönden yaratmaz. Aynı zamanda yarış kursları tipik olarak düz değildir ve biniciler rüzgar tünelinde bir antrenörün üstündeymiş gibi mükemmel bir pozisyona sahiptirler. Bu düşünceyle, Campagnolo mühendisleri , gerçek dünya koşulları için OPTİMİZE EDİLEN RÜZGAR TÜRBESİ olan jant üretmek için, şirketin şimdiye kadar gerçekleştirdiği en kapsamlı aerodinamik çalışmayı temsil etmeye gelebilecek tüm bu değişkenleri hesaba katmaya koyuldu .
İki farklı kıtada yapılan çok sayıda gerçek dünya testi ile, rüzgar paternlerine, rüzgar tüneli zamanının gün ve günlerine, CFD analizine ve ayın bir iniş yapmasına yetecek kadar matematiksel hesaplara göre yayınlanmış verilerin sayısız çalışması sayısız iki aerodinamik profil üretmiştir . sürtünme azaltma açısından piyasadaki en verimli yapı. Bora WTO jantı hem 77 hem de 60 mm'de etkilidir, sadece sürtünmeyi azaltmadığı için etkilidir, fakat belirli açılarda negatif tekerleğe indirgeyebilir, neredeyse tekerleği ileriye doğru iter. Çoğu aero projesi sadece jant üzerinde yoğunlaşırken, WTO projesi tüm tekerleğe kapsamlı bir bakış attı ve yapısındaki tüm bileşenlerin tüm üniteye aerodinamik verimlilik kazandırmasını sağladı. Aero jantlardaki yeni standardı tamamlamak için, komple bir aero ünitesini garantilemek için hem göbek hem de jantlar yeniden tasarlandı. Alüminyum konstrüksiyondaki yeni göbek, çok yönlü bir şekilde aerodinamik olması gerektiği için jantın aynı tasarım alanını takip eder. Yeni 3D aero profil konuşmacıları ile bağlandığı flençlere doğru merkeze doğru genişler ve genişler .
Verimli tekerlek, yoldayken takdir edilir ve test edildiği gibi, inşa edildiği lastiği göz önünde bulundurarak test edilmeli, geliştirilmeli ve tasarlanmalıdır. Daha etkili bir jant yapmak için yapılan araştırma, genel olarak daha geniş bir duruş için çağrıda bulundu ancak C19 sınıf yapısı , daha iyi bir jant tasarımının çoklu faydasını sağladı, daha büyük lastik ebatlarına (25 ve 28mm) daha iyi uyum sağladı ve genel olarak daha verimli bir tamamlandı birim (lastik + jant) . Daha geniş duruş, lastiğin daha aerodinamik bir şekil almasını sağlar ve bu şekilde, lastiğin de sürtünme açısından verimli olmasını sağlar.
Bisikletçi, sadece zafer arayışındaki aerodinamik direnci aşmakla kalmamalı, aynı zamanda yuvarlanma direnci de herhangi bir sürücünün bacaklarından değerli enerjiyi zaptederken önemli bir rol oynamalıdır. Aero verimliliğini artırmak her şeyden önce, yuvarlanma direncini azaltmakönemli temettüler de öder. Yuvarlanma verimliliğini geliştirmenin basit bir yolu, son derece verimli rulmanlar eklemektir. Bora WTO 77, piyasadaki en verimli çözüm olan CULT seramik rulmanlarla donatılmıştır (standart çelik rulmanlardan 9 kat daha verimli). Diğer yandan Bora One 60 WTO, USB seramik rulmanların üzerinde sorunsuz bir şekilde ilerler. Lastik ve yol arasındaki temasın meydana geldiği yerlerde de yuvarlanma direnci oluşur. Hem iç araştırmalarımız hem de sayısız bağımsız çalışmamıza göre, yuvarlanma direnci kullanılan lastik tipine bağlı olarak değişmektedir. Yaygın inanışın aksine, boru şeklindeki lastik en kötü performans gösteren, kateter / iç lastik önemli bir gelişmeyi temsil ediyor ve tüpsüz lastikler herkesin en az yuvarlanma direncini sunuyor. Sonuç olarak, Campagnolo mühendislik departmanı kurulduilave malzeme veya dönüşüm gerektirmeden, en etkin iki çözüm olan tüpsüz ve kattığı lastikler arasında seçim yapma olanağı sunmak için bir karbon fiber 2-WAY-FIT profili .
Bora WTO 7 ve Bora WTO 60, sadece aerodinamik performans ve düşük yuvarlanma direnci açısından mümkün olan en verimli tekerlekleri değil, aynı zamanda ağırlık üzerine ek bir odaklanma sağlarken bunu yapıyorlar.Daha verimli bir toplam yapı için yapar. Daha hafif tekerlekler, daha düşük dönme kütlesinin sonucu olarak hareket etmek için daha az enerji gerektiren hızda daha hızlı değişiklikler yapar. Campagnolo karbon uzmanlığı, 77mm ve 60mm jantın, rakiplerinden gelen eş yükseklikteki yüksekliklere göre daha düşük bir ağırlıkla görevini yerine getirmesini sağlar. Havacılık sınıfı alaşımlarından yapılmış ve her türlü militatı inşasından indirecek şekilde tasarlanan göbekler de genel tekerleğin ağırlığına katkıda bulunur. TT ve Triatlon için özel kullanımı göz önüne alındığında sadece ön tekerlek olarak sunulan Bora WTO 77, inanılmaz derecede düşük 755gr ağırlığındadır.. Bir çift olarak sunulan Bora WTO 60, jant yüksekliği ve toplam ağırlık açısından çok daha çok yönlüdür. Arkada 670 ve arkada 880 gram, 1550gr toplam bir paket oluşturuyor ve bu da Bora WTO 60'un çok çeşitli arazi üzerinde sadece üstün aerodinamik özellikler sunmadığını, ancak ağırlık açısından bir uzlaşma olmaksızın gerçekleştirdiğini ortaya koyuyor.
Her iki tekerleğin ağırlığını en aza indirgemek, kendi başına bir başarıdır, ancak Campagnolo'nun güvenlik ve güvenilirlik açısından katı standartlarını korurken bunu yaparken, bu iki jant mühendisliği örneğini aldıkları her bir ödüle layık bulmaktadır. Bora adı prestijli ve uzun ve son derece başarılı geçmiş ve şimdiki zamanları ile iyi ismini ve zamanını tekrar kazandı. Bunu akılda tutarak, Bora adı altında yayımlanan her inovasyon, performans, güvenilirlik ve yenilikçi yarış kazanan tasarım açısından bu kadar önemli bir taklitçiye layık olmalıdır. Yeni Bora WTO serisi şüphesiz kendini kanıtlıyor ve Bora ailesine yol yarışında karbon tekerlekleri dünyasının en yüksek ve en uzun ömürlü performansını sunarak gururla eşlik ediyor.


