BEKİR SEYRANİ
Üye
- Kayıt
- 3 Temmuz 2013
- Mesaj
- 17
- Tepki
- 3
- Şehir
- istanbul
- Bisiklet
- Trek
univega marka bisikletim,garanti kapsaminda iken bir problemle karşi karşiya kaldim.
Küçükyali sahilden kadiköy e tura çiktim.turumu tamamlayip kapimin önüne yanaşacagim sirada,pedal dahi çevirmezken bir anda arka aktaricim arka dişli üzerine sardirdi.
Arka aktaricim kirildi ve dişliler üzerine sarilip tikandi.
Bu problem üzerine bisikletimin servisi olan bisiklet cumhuriyeti caddebostan ile irtibata geçtim.bu problemin garanti kapsaminda değerlendirilmeyeceğini söylediler.ben de bisikletin garanti kapsaminda olduğunu ve benim hatam dişinda bu kirilmanin yaşandiğini belirttim.
Bunun üzerine bisikleti getirmemi ve bi ihtimal garanti kapsaminda değerlendirilmesi için çalişma yapacaklarini söylediler.
Ben de bisikleti caddebostan bisiklet cumhuriyeti mağazasina biraktim.
Bir hafta kadar sonra aradim,yetkili kişiye bir turlu ulaşamadim,bana geri dönüş yapacaklarini söylediler.
üzerinden bir ay geçti ve hala geri dönüş yapilmadi.
Tekrar aradiğimda serkan bey ile görüşebildim.
Kendisi arka aktaricinin kullanim sirasinda yerinden kaydiğini,janta yaklaşmiş olduğu için,janta sürtmesi üzerine kirilmiş olduğunu normalde bunun garanti kapsaminda değerlendirimeyeceğini,ancak kendisinin müşterinin yaninda olduğunu ve firma sahibi kişi ile görüşüp bu parçanin değişimi için garanti kapsamina dahil etmeye calişacagini belirtti.ben de biraz daha bekleyebileceğimi soyledim.serkan bey de geri dönüş yapacağini belirterek telefonu kapatti.sonrasinda bisikleti garantiye birakmamin ardindan 3 aya yakin zaman geçti ve hala bir haber yoktu.tekrar serkan beyi aradim.serkan bey 3 aya yakin zaman gectikten sonra bisikleti yapamayacaklarini söyledi.
Neden bana haber vermediklerini sorduğumda ise zaten bir hafta(!) önce belli olduğunu söyledi.sinirden telefonu kapattim.
Caddebostanda bulunan ve marka bisikletler satan bir firmanin bu ciddiyetsizliği takdire şayan.
3 aya yakin beklemek ve parça değişiminin yapilamayacaginin uzerinden 1 hafta geçmesine ragmen müşteriye haber vermemek.
Ben de aramasa idim bir kaç ay daha serviste kalmasi muhtemeldi.
Bisikletimin garanti kapsaminda değerlendirilip değerlendirilmemesi hakkinda bir problem yok.
Ancak 3 aya yakin müşteriyi bekletmek,geri dönüş yapmamak ne kadar ticaret ahlakina uygun onu bilemiyorum.
Olmasi gerekenin bisiklet birakildiktan sonra 1 hafta 15 gün içerisinde bisiklet hakkinda net bir karar verip müşteriye bilgi verilmesi olduğunu düşünüyorum.
Ancak 3 ay kadar süre ile bekletmek,ilgisiz davranmak ciddi bir problem.
Sirkeci de bir bisikletciden almiş olsa idim en azindan 3 ay süree ile bisikletsiz kalmiş olmazdim.
Bisiklet cumhuriyeti ile yaşadiğim bu problemi paylaşmamin sebebi;firmalarin diş görünüşlerine aldanmamak...
Aliş-veriş yaparken dikkatli olmanizi tavsiye ederim.
Küçükyali sahilden kadiköy e tura çiktim.turumu tamamlayip kapimin önüne yanaşacagim sirada,pedal dahi çevirmezken bir anda arka aktaricim arka dişli üzerine sardirdi.
Arka aktaricim kirildi ve dişliler üzerine sarilip tikandi.
Bu problem üzerine bisikletimin servisi olan bisiklet cumhuriyeti caddebostan ile irtibata geçtim.bu problemin garanti kapsaminda değerlendirilmeyeceğini söylediler.ben de bisikletin garanti kapsaminda olduğunu ve benim hatam dişinda bu kirilmanin yaşandiğini belirttim.
Bunun üzerine bisikleti getirmemi ve bi ihtimal garanti kapsaminda değerlendirilmesi için çalişma yapacaklarini söylediler.
Ben de bisikleti caddebostan bisiklet cumhuriyeti mağazasina biraktim.
Bir hafta kadar sonra aradim,yetkili kişiye bir turlu ulaşamadim,bana geri dönüş yapacaklarini söylediler.
üzerinden bir ay geçti ve hala geri dönüş yapilmadi.
Tekrar aradiğimda serkan bey ile görüşebildim.
Kendisi arka aktaricinin kullanim sirasinda yerinden kaydiğini,janta yaklaşmiş olduğu için,janta sürtmesi üzerine kirilmiş olduğunu normalde bunun garanti kapsaminda değerlendirimeyeceğini,ancak kendisinin müşterinin yaninda olduğunu ve firma sahibi kişi ile görüşüp bu parçanin değişimi için garanti kapsamina dahil etmeye calişacagini belirtti.ben de biraz daha bekleyebileceğimi soyledim.serkan bey de geri dönüş yapacağini belirterek telefonu kapatti.sonrasinda bisikleti garantiye birakmamin ardindan 3 aya yakin zaman geçti ve hala bir haber yoktu.tekrar serkan beyi aradim.serkan bey 3 aya yakin zaman gectikten sonra bisikleti yapamayacaklarini söyledi.
Neden bana haber vermediklerini sorduğumda ise zaten bir hafta(!) önce belli olduğunu söyledi.sinirden telefonu kapattim.
Caddebostanda bulunan ve marka bisikletler satan bir firmanin bu ciddiyetsizliği takdire şayan.
3 aya yakin beklemek ve parça değişiminin yapilamayacaginin uzerinden 1 hafta geçmesine ragmen müşteriye haber vermemek.
Ben de aramasa idim bir kaç ay daha serviste kalmasi muhtemeldi.
Bisikletimin garanti kapsaminda değerlendirilip değerlendirilmemesi hakkinda bir problem yok.
Ancak 3 aya yakin müşteriyi bekletmek,geri dönüş yapmamak ne kadar ticaret ahlakina uygun onu bilemiyorum.
Olmasi gerekenin bisiklet birakildiktan sonra 1 hafta 15 gün içerisinde bisiklet hakkinda net bir karar verip müşteriye bilgi verilmesi olduğunu düşünüyorum.
Ancak 3 ay kadar süre ile bekletmek,ilgisiz davranmak ciddi bir problem.
Sirkeci de bir bisikletciden almiş olsa idim en azindan 3 ay süree ile bisikletsiz kalmiş olmazdim.
Bisiklet cumhuriyeti ile yaşadiğim bu problemi paylaşmamin sebebi;firmalarin diş görünüşlerine aldanmamak...
Aliş-veriş yaparken dikkatli olmanizi tavsiye ederim.