BİSİKETİMDE SORUN VAR !!

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
pedal çevirirken ( normal sertlikte yani bisiklet zorlanmıyo) ayağım yarım pedal kadar boşluğa gidiyosorunun ne olduğunu bilen varsa söylerse çok iyi olacak inş
 
Scudo

chnkrmz

kırdılar beni layer layer.
Kayıt
16 Şubat 2014
Mesaj
5.729
Tepki
5.179
Yaş
34
Şehir
54karya
İsim
Cihan KIRMIZI
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Cannondale
Bisiklet türü
Cyclocross
arka göbekte bi yerde yalamalık sorun var
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Vites tam geçmiyor olabilirmi
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
teşekkür ederim

vites atmıyodu yeni bakıma götürdüm onu yaptılar ama yazdığım sorun hala devam ediyo
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Arka değistiricin darbe almış mıydı ?
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
bisiklet RR6.3

valla normal de darbe almadı ama ben biraaz sert kullandığım için yamulmuştu arka arttırıcı
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Eskiden salcano ng650'im vardı ayni problem bendede vardı benimde arka aktaricim yamuktu bu arada b'twinden memnunmusun
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
evet gayet iyi çift amartisörlü olduğu için olumsuz yorumlar okudum ama ben memnunum -- AMA AYAKLIK OLMAMASI ÇOK KÖTÜ ve acera vites takımı olduğun için rahattım ama hiç beklediğim gibi çıkmadı bundan önce salcanom vardı arka arttırıcı tourneydi ama hiç böyle sorun yapmadı shimano japon ve malezya üretimi diye ayrılıyo deoreden sonrası japon herhalde

siz sorunu nasıl çözdünüz
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Ng650 im 1 ay önce çalındı rr 8.1 aldım daha binemedim ama 500s de baya aklım kalmıstı

Sorun büyük ihtimal arka aktarıcıdadır kentpark avm te götür baksınlar bence
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
dün götürdüm :) 8.1 i aldıysan 520s e hiç bakma :) salcano için üzüldüm :(
 
  • Beğen
Tepkiler: stalker

Faruk ÇUBUKCU

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Mayıs 2009
Mesaj
1.069
Tepki
1.248
Şehir
Konya
Bisiklet
Mosso
Shimano'nun en alt seviye aktarıcısını kullanıyor olsanız dahi vites ayarı doğru yapıldıktan ve darbe almadıktan sonra kolay kolay problem çıkmaz. Bu boşluk her pedal bastığınızda mı oluyor yoksa arada bir mi oluyor? Bazen freehub dişlileri tam oturmadan diğer dişliye atlama yapabiliyor fakat sık karşılaşılan bir durum değildir.
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
ilk zamanlar da olmuyordu, her pedalda olmuyo bi kaç pedalda bi oluyor

freehub dişlileri derken? :)
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Bu arada yetkili servis ne dedi b,enim arka 7 bozuktu hız gerekmedikçe 6da idare ediyordum
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
yorum için teşekkür ederim devamı gelirse sevinirim sorunu bulmam lazım

söyledim arka arttırıcı hiç vites atmıyodu onunla ilgilendi (arttırıcıyı yamultmuşum) ondan sonrada unuttum ona bakmayı :( yakın olsa bi daha gidecem ama çok uzak
 

stalker

Aktif Üye
Kayıt
13 Ocak 2015
Mesaj
122
Tepki
48
Şehir
eskişehir
İsim
Ahmet ö.
Bisiklet
b'Twin
Elle duzeltilecek sorun gibi durmuyor yakındaki güvenilir bir bisikletciye gitmeni oneririm :(
 

Ghost

Yoksa insan başıboş bırakılacağını mı sandı?
Kayıt
5 Ocak 2015
Mesaj
717
Tepki
544
Şehir
Ankara
İsim
Enes
Başlangıç
2003—04
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
tamam mecbur öyle yapıcam ilginiz için çok sağolun
 
Yukarı Alt