Merhaba değerli forum üyeleri ve hobidaşlar. Oncelikle yazim uzun olacagi icin Adım Murat; Balıkesir'den yazıyor olup 23 yaşındayım. Aslında 2 tekere motosiklet dolayısıyla yabancı değilim; hatta vaktiyle nihayetinde, diğer daha kalitelice bisikletleri tanımamam sebebiyle eğimli yollarda klasik 18 vites dağ bisikletini süre süre bisikletten soğumuştum açıkçası. Bana yadigar olan Rudge bisikletimi toplamak hep akldayd ama simdiye kadar yeterince ustune dusmeyisimden olacak gerceklestiremedim. Hali hazirda ogrenciyim ama az dersim kaldigindan çalisip harçligimi da cikarabiliyorum. Ve artik elimden geldigince bisikletimi orijinaline uygun ve kaliteli sekilde restore etmek istiyorum. Bisikletten uzak olan ben en az 1300 lira gibi genel masraf çkardim. Eger kadrosunda benim farkedemedigim bir kirik çatlak yoksa bu restorasyon konusunda kararliyim.
Brooks seleyi yenisiyle değiştireceğim. Iç-dış lastikler, furş takımı, fren tel ve balataları da doğal olarak. Bunlara eklemem gerekenlerin neler olduğunu söylerseniz memnun olurum. Ayrıca kadro, çamurluklar vs. yani iskeletini boyama veya mümkünse boyamadan vernik şeklinde kaplamayla koruma konusunda kararsızım (boyayacak olursam aynı renk fırın boya yaptıracağım). Aklıma gelen bir ayrıntı da jant durumu, gidon, ön-arka dişli ve pedaldaki kromajlar. Çok vaktinizi almamayı dileyerek şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Cümleten kazasız sürüşler.
Brooks seleyi yenisiyle değiştireceğim. Iç-dış lastikler, furş takımı, fren tel ve balataları da doğal olarak. Bunlara eklemem gerekenlerin neler olduğunu söylerseniz memnun olurum. Ayrıca kadro, çamurluklar vs. yani iskeletini boyama veya mümkünse boyamadan vernik şeklinde kaplamayla koruma konusunda kararsızım (boyayacak olursam aynı renk fırın boya yaptıracağım). Aklıma gelen bir ayrıntı da jant durumu, gidon, ön-arka dişli ve pedaldaki kromajlar. Çok vaktinizi almamayı dileyerek şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim.
Cümleten kazasız sürüşler.


