Scudo Sports

Belt direve ve single speed/fixie ?

Biraz konuyu hortlatmış olacağım ama bu kayışların kadrodan geçirilmek için ayrılanları varmış. Bunlar fixie bisiklet için uygun olur mu? Belt drive kullanan sabit vitesli bisikletler görüyorum internette. Eğer bu tip kayışlar da sabit vitesli bisikletlerde kullanılabiliyorsa kadro değiştirmeye, kestirmeye gerek kalmadan epey temiz bir çözüm olabilir.
 
Scudo
@Murat B.

Aslında şunu kastediyordum. Ama sabit vites için güvenli olarak uygulanabilir mi bilemedim.

 
@Murat B.
Bir sonraki yurtdışı seyahatimde bu sistemden bulabilirsem getirmeyi planlıyorum. Bir deneyeceğim, bakalım nasıl olacak? Burada sonucu yazarım (umarım sonuç felaket olmaz da yazabilirim😅)
 
@Anonim
Bu gün hortlatmadığın bir fixie konusu kalacak mı çok merak ediyorum. Bu ikincisi oldu.
Ama iyi oluyor, aydınlanma iyidir.
😂😂😂😂😂
 
@Anonim
Belt drive için üretilen ayrılabilir kadro ile sorun yaşayacağınız hiç sanmam. Fixie olarak kullanımda da kadro'ya binecek yük, disk frenli bir bisiklette sert fren yaparak arka tekeri kitlemeniz sonucu çıkandan fazla olmayacak neticede.
 
Güzel fikir...

Mevcut malzeme ile deneme olarak topladım. İnternetten baktım kayışı gerdirmek için şöyle bir parça gerekiyormuş. 👍
_20210117_221200.JPG
_20210117_220557.JPG
 
@Erhan Ertan
Teşekkürler, güzel bir fikir, ama fixie için yeterli olur mu bilemedim. O boşluğu da alacak ilave bir şeyleri ihtiyaç var sanki. İleriye giderken tamam, ama frenlemede geriye tork verince boşluğa doğru gevşeyebilir gibi geldi bana.
Sizin bisiklet sabit vites mi?
 
Güzel fikir...

Mevcut malzeme ile deneme olarak topladım. İnternetten baktım kayışı gerdirmek için şöyle bir parça gerekiyormuş. 👍
254219 dosyayı görüntüle
254220 dosyayı görüntüle

Duyduk duymadık demeyim kayış gergisi sonunda bulundu:eek:. Artık cüzdan için mezar kazmaya başlayabilirim.:uzgnm: Bu kayış gergisi parçasının linkini atabilir misiniz?

Ayrıca kadro arkası açılır kapanır olmayan kadrolar için zincir gibi sökülebilen kayış var. Siplit belt yani ayrılan kayış diyorlar. (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Erhan Ertan
@Upper Architect
Çok teşekkürler link için. Dönüşüm kiti 350 USD, şu anda kargo ücreti de almıyorlar. Ancak kit sadece göbekten vitesliler içinmiş. Tek vites veya fixie için daha henüz çalışma devam ediyormuş:kötü:
 
@Upper Architect Google'da "belt drive tensioner for bicycle" arayın çeşitleri çok fazla.
(link)
Tornacıda yaptırılabilir basit modeller var.
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: Upper Architect
@Upper Architect
Çok teşekkürler link için. Dönüşüm kiti 350 USD, şu anda kargo ücreti de almıyorlar. Ancak kit sadece göbekten vitesliler içinmiş. Tek vites veya fixie için daha henüz çalışma devam ediyormuş:kötü:
(link) :D
@Upper Architect Google'da "belt drive tensioner for bicycle" arayın çeşitleri çok fazla.
(link)
Tornacıda yaptırılabilir basit modeller var.
Tamamdır, teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Erhan Ertan
Geri