Arka vites ayarı için önce yapılacak iş vites kolunu sonuna kadar boşaltıp teli çıkarmaktır.Daha sonra attırıcı üzerindeki "H" vidasını kullanarak,bu arada bu vidanın adı başka bir harfte olabilir burada amaç attırıcı üzerindeki makaralarla rublenin en küçük dişlisinin aynı eksende olmasını sağlamaktır.Bunun en güzel yoluda bir yandan tekerleği pedal yardımıyla çevirirken diğer yandan sözü edilen vida yardımıyla zincirin bir üst dişliye tırmanma isteği olmadığı en ideal durumu yakalamaktır.Bu arada ince ayar gerektiren durumlarda yardımcı olması için arka vites üzerindeki tel gerginleştirme vidasını orta konuma getiriyoruz.Ve bu şekilde teli gerekli yerden geçirip gergin bir şekilde sabitliyoruz.Bundan sonra tekerleği çevirerek vites kolu yardımıyla bir üst dişliye geçirip sürtme sesi olup olmadığını gözlemliyoruz eğer varsa tel gerginliğini ayarlayan vida yardımıyla sesin tamamen kesildiği noktayı bulup bir üst dişliye geçiyoruz ve ayar bu şekilde devam ediyor.Burada çok önemli olan bir kaç ayrıntı daha var;öncelikle vites telinizin yıpranmamış olması gerekli yoksa bir stabilite yakalıyamazsınız,ruble sökülüp toplanmışsa eğer aralara konan plastik parçalarda uyumsuzluk varsa vites normal çalışmıyacaktır,kadro kulağı eğilmişse aynı şekilde,8'li kollarla 9'lu rubleyi kalın zincirle çalıştırmaya gayret ediyorsanız yine verim alamazsınız.Bütün bunları akılda tutulması gerekenler olarak bilmekte fayda var.Yardımcı olabildiysem ne mutlu.Kazasız sürüşler dilerim..