Scudo Sports

Aluminyum kadro alacaksınız en çok nelere dikkat edersiniz?

Bisikletiniz için kadro alacaksınız Aluminyum bir kadro EN Çok Hangisine önemli?

  • Markası

    Katılım: 22 50,0%
  • Ağırlığı

    Katılım: 19 43,2%
  • Garanti ve Servis durumu

    Katılım: 7 15,9%
  • Dipçiklenme durumu (triple bttd - double bttd)

    Katılım: 14 31,8%
  • Rengi

    Katılım: 7 15,9%
  • Açıları

    Katılım: 17 38,6%
  • Sele borusu çapı

    Katılım: 4 9,1%
  • Esnemesi durumu (Rijitlik)

    Katılım: 10 22,7%

  • Toplam katılım
    44
Scudo
Sıfır alıcaksam Markası
Rigitlik durumu ve ağırlık oranı.
Fiyatı (rakiplerine göre)
Rengi.
Garantisi...

Garantiyi sona koymamın sebebi yarışlara giren kadrolarda genelde garanti geçeriz hale gelmiş oluyor...


İkinci el ise...

İlk olarak boyaso orjinal mi?
Orjinalse boyada kendiliğinden dökülme var mı varsa sebebi ne?
Boya orjinal değilse nasıl boyanmış ve özellikle kapatılmaya çallışılmış yer var mı?
Sele borusu çapı ne (tercihen 31.6 veya 30.9)
furş yatağının çakıldığı kısımlarda ezilme var mı?
alın borusu ve arka çatal alt bağlantılarında fazladan kaynak izi var mı?
ayrıca ezik yada yarık var mı?

Bunlara bakarım...
 
Ben marka dedim;çünkü pek anlamam...İyi markaysa güvenirim...:D
 
bence bunların hepsini kapsayan markadır,neden çünkü güvenilir markalar zaten bu seçeneklerin hepsini bir araya getirmeye uğraşıyorlar bugün gidip bir scott aldığınızda bilirsinizki sağlamlık,rijitlik,hafiflik,sele borusu olayı gibi ayrıntılar bu marka altında mevcut bu yüzden becen de marka
 
Ok, benim icin ilk konu acilari...

Cunku acilarin onemini anlamis durumdayim...
13 kadro ve ust borusu 53-55 cm gerekiyor bana:)(Bana uygun DJ-Street kadrosu)

Ikinci konu sele borusu capi...Ince olmasindan hic haz etmiyorum:)
Guvende hissedemiyorum kendimi:)(kisisel gorus;), belkide hicbir aksakligi yok:))

Ucuncu en onemli konu ise rengi...
Sari-Siyah, yalnizca Sari, Bembeyaz, Fistik yesili, yada Haki, olmasi makbuldur...
Mat siyahta olabilir...
Ama ekstrem makinalarda cart renklerden yanayim...
Cok hos duruyorlar:)

Bu arada alperen_69 arkadasim...
Haklisin fakat bunlarda kendi aralarinda belli yonleri ile ayriliyorlar biliyorsunki...
Kimisine cok hafif uyarken, kimisi ''hafif, ama rijit degil'' diyor ve ''daha agir, ama rijit olani'' seciyor gibi meseleler var...
Ercan'in oylamasinda ki konuda, ''cogunluk en cok neye dikkat ediyor?'' onu merak etmis...
Yoksa evet markalar guvenilirler ve ellerinden geldigince en iyisini yapmaya calisiyorlar...
Ince mevzular:):)Saygilar;)

Tesekkurler konu cok hosuma gitti Ercan:):):)
 
  • Beğen
Tepkiler: Uğur Taşdemir
Alican Konuyu açma sebebimi samimiyetle anladığının farkındayım :)
Alperen kardeşime de açıklamanı yapmışsın teşekkürler

Cevaplar geldikçe bakacağım duruma güzel bir sonuç çıkacağına eminim...
 
1)Marka

2)Acilari

3)Rengi

Digerlerini bunlar kadar onemsemiyorum,ilk uc kendi aralarinda yer degistirebilir tabi:)

Oyum markaya gitti:)
 
Acilari kesinlikle cok onemli.

Fakat bence isin en onemli kismi Ilgilendiginiz alana uygun olculerde (kendi olculerinizle orantili) kadro almak ;)

Daha sonra tabiki de saglamlik. Kadroya duyacaginiz guven kuskusuz saglamlikla dogru orantili olacaktir. Ancak guvendiginiz bir kadroda sinirlarinizi zorlayabilirsiniz. Kadronuza guvenmiyorsaniz hareket kabiliyeti tabiki de dusecektir.

Kadronun rengi de cok onemli. Benim tercihim bisikletin uzerindeki butun parcalarimin simsiyah olmasi. Suanki bisikletimde yaptigim degisikliklerin hepsi bu yonde :)
 
Ben marka dedim...
 
abi bencede en başta marka gelir sonra o markaların arasından en hafif olanı seçerim:D
 
Bence;
1.sırada açılar
2.sırada malzeme ve tasarım
3.sırada işçilik
4.sırada sırada ağırlık

Renk filan ilgilendirmez beni.Nasıl olursa olsun benim için performans tek seçenek....
 
Önce marka , Sonra tasarım , sonra renk gelir benim tercihimde ..
 
Geri