Scudo Sports

800 - 1200 TL Arasi Bisiklet Onerileri

Kayıt
9 Temmuz 2012
Mesaj
41
Tepki
5
Şehir
Istanbul - Umraniye
800 - 1200 TL arasi bisiklet onerileriniz neler? Ben Specialized Hardrock Disk 29 Int'i begendim.Ozellikleri pek iyi olmasada siyah/sari renkli kadrosu cok hosuma gitti.
(link)

http://www.aktifpedal.com/image/cache/data/urunler/bisiklet/8121-88_HR_Disc%2029%20INT_Blk%20Yel%20Wht-1024x768.jpg
 
Scudo
değmez.markaya para vermiş olursun resmen.salcano astro 212 ye baktın mı ? illa sarı siyah istiyorsan aklıma başka gelmiyor.daha dogrusu katalog resmi sarı siyah olan başka aklıma gelmiyor.ama çeşitli firmaları ara bir istersen.renk seceneklerini sor
 
  • Beğen
Tepkiler: gok
Benimde bütçem seninki ile aynıydı, Nisan sonu gibi 2-3 ay araştırmalarım sonucu bisiklet aldım aldığım bisiklet Carraro Daytona 436 oldu. Önce Whistle Miwok 1161 D almak istemiştim ancak stoklarda bulamadım, bisikletçiye gidip Daytona 436'nın Siyah, Beyaz ve kırmızı olan kadrosunu görünce aşık oldum resmen, komponentleri 1161 D ile aynıydı(lastik hariç) ayrıca miwok'tan çok daha sağlam ve şık gözüküyordu. İzmir Sundu bisikletten, 1040 lira katolog fiyatı olan D 436 yı, peşin 955 liraya aldım 600 km yol yaptım, çokta memnunum hiçte problem çıkarmadı. Bazı arkadaşlar bisikletin aksesuarsız ağırlığı 14.8 kg olduğu için ağır diyorlar ancak profesyonel bisikletçi değilsen ve yarışlara katılmayacaksan 2-3 kg nin hiç önemi yok bence. Alüminyumdan yapılmış olan bu kadronun ağır olması belkide sağlamlığının sonucudur(fazla malzeme kullanılması) ancak tabi işin iç yüzünü bilemeyiz, kadroları birbirinede vurucak değiliz işin iç yüzünü öğrenmek için :)

(link)

(link)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes.
Dostum 15 kg hiç te azımsanacak bir ağırlık değil.
Tamam çoğumuz profesyonel değiliz ama bu işten zevk alabilmek için bastığında bisikletin gidebilmesi gerekli..
 
Hepinizi tesekkur ederim ama markasi cok guzel ve kadrosuda oyle.Vitesleri kotu olsada zamanla daha ust seviye vites taktirabilirim.Hemde bu bisiklet isimi gorur diye dusunuyorum.
 
Kardeşim içine ne sinerse onu al markası vitesi önemli değil rengi kadrosu hangisine binmek istiyorsan onu al:)
 
@Berat Öztürk
Sagol kardesim,bende senle ayni dusuncedeyim,ozellikleri onemli ama zamanla alinir.Bencede kadrosu ve markasi daha onemli yoksa bu fiyata Giant'in daha iyi modelleri var.Ben kadrosunu begendigim icin almayi dusunuyorum,zaten bu markayi da cok seviyorum.
 
@medetkerem
Dogru soyluyorsun,biraz markaya para vermis oluyorsun ama Salcano nerede Specialized nerede :) Dedigim gibi kadrosunu ozelliklerinden daha cok onemsiyorum.100-150 liraya guzel vites taktirirsin,biter.Hemde bu model 29''.O ozelligide baska bir iyi yani :)
 
[QUOTE=OmerFarukBabatutmaz;1349436100-150 liraya guzel vites taktirirsin,biter.

100-150 lira? Shimano nun fiyatlarından haberiniz yok galiba.Yada güzel vitesden kastınız nedir? Eğer 9lu sistem güzel setleri 100-150 TL'ye satan bir yar biliyorsanız söyleyinde gidelim.

Bisikleti alırken donanıma da bakmanız gerekir.9lu sistem sizin deyiminizle '' Güzel Vites '' sistemlerinin seti 700 ile 1000 lira arasına.İyi bir maşa yine 500 ila 1000 TL arasında.
Eğer Salcano'nun iyi donanımlı bir bisikletini alıp kadro değişirsen emin ol hem ''güzel vites'' e sahip olursun.İstediğin kadroyu kullanma şansına sahip olursun.Cebinden de az para çıkar...
 
  • Beğen
Tepkiler: medetkerem
29 inc bayag uzun boylular icin onuda degerlendir.185-195 ve ustu sanirim.
 
Ben denedim 29 inç bisiklet. 1,83 boyundayım.26 inç den sonra kontrolü zor geldi denememde.Hani küçükken 26 inç bisikletlere binmeye çalıştığımızda hissettiğim duyguyu tekrar hissettim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes.
@Lütfü Ekşioğlu

138 TL-SRAM X9 Arka Vites : (link)

98 TL-SHIMANO Deore Arka Vites: (link)

Bunlara kotumu diyorsun?
 
cok iyiler ama sram xx veya shimano xtr bile tek baslarina hic birseye yaramaz.daha ruble, aynakol, on aktarici, zincir var
 
Eğer sen x9 arka arttırıcıyı alıp 8 li shimano sistemde kullanmayı düşünüyorsan bisiklet hakkındaki teknik bilgilerini tekrar gözden geçirmeni tavsiye ederim.İyi vites dediğin sadece arka vites değildir.Vites değiştirmendeki performansını Viteslerin modeli ( ön ve arka) kullandığın rublenin kalitesi , Zincirin kalitesi , Aynakolun modeli vites kollarının modeli ve vites teli ve kablosuna kadar herşey etkiler.Ve de en önemlisi parçaların birbirine uyumluluğu.Sen 8 li sistem altus arka arttırıcıyı çıkaracaksın yerine 9 lu sistem sram x9 takacaksın. 1-1 ,1-2 oran diye birşey duymadın herhalde yada 7 li sistem 8 li sistem 9 lu sistem diye?
 
O kadar ayrıntı bilmiyorum diyorsunuz fakat çok rahat yorum yapıyorsunuz...

Linkini verdiğiniz arka arttırıcıları kullanmanız için bütün vites sistemini değiştirmeniz gerekir.Sizin bisiklette sırf bir arka vitesi değiştirmek ile olay bitmiyor.Bütün vites sistemini değiştirmeniz gerekir.Buda size en az 500-600 TL tutar.Eğerki maşayı yükseltmek istiyorsanız 29 inç tekere uygun kaliteli iyi maşa 1000 TL cebinizi hafifletecek.Son olarakda fren meselesi.Linkde verdiğiniz biiskletin tekerleri mekanik disk.Size problem çıkaracak.Hidroliğe geçmek isteyeceksiniz.Ordanda 300-500 TL gitti.Siz 29 inç tekeri çok istiyorsunuz fakat ben yine söylüyorum.Ben 1,83 üm.29 inç bisiklete sahip arkadaşımın bisikeltini kullandım.Sanki 8 yaşındayımda.Büyük abilerimin bisikletlerini üst boruya oturarak kullanıyormuşum gibi hissettim.Kontrol etmekte zorlandım.

Eğer boyunu söylersen daha rahat sana yardımcı olabilirim.

Çoğu mesajınızda Salcano'yu kötülüyorsun.Şunu sormak istiyorum sana.Salcano kullandın mı veya hangi modelini kullandın?800-1200 TL bütçem var diyosun.Salcano yu kötülüyorsun.Yaptığın pek mantıklı değil...
 
KADRO Specialized A1 Premium Aluminum 29", fully butted, disc only, 6061 alloy, double ORE down tube, externally relieved head tube, forged dropouts and reinforced disc mount, alloy replaceable derailleur hanger
MAŞA SR Suntour XCT 29" (SF11-XCT-V3-DS-29), 1pc. alloy lower, 28mm Hi-Ten stanchions, 1-1/8" Hi-Ten steerer, coil/mcu spring w/ preload adj., 80mm travel
FURŞ TAKIMI 1-1/8" threadless, loose ball w/ seals
GİDON BOĞAZI Ahead, 4 bolt clamp, 20º rise, 25.4mm
GİDON Alloy flat bar, 8º backsweep, 4º upsweep, 25.4mm
ELCİK Specialized Enduro, dual compound
ÖN FREN Tektro Novela mechanical disc brake, dual pad angle adj., post mount, 160mm rotor
ARKA FREN Tektro Novela mechanical disc brake, dual pad angle adj., post mount, 160mm rotor
FREN KOLLARI Tektro, die cast lever, included w/ brake
ÖN ATTIRICI Shimano Altus, 8-speed, 34.9mm clamp, top-swing, dual-pull
ARKA ATTIRICI SRAM X3, 7-speed, long cage
VİTES KOLLARI SRAM X3, 7-speed, trigger
KASET Shimano 7-speed, 12-32t
ZİNCİR KMC X-8, 7/8-speed, reusable Missing Link
AYNAKOL SR Suntour XCT, 8-speed, square taper spindle
ÖN DİŞLİLER 42/32/22, replaceable outer
ORTA MİL Square taper, cartridge bearing, double crank stop
PEDALLAR Composite platform w/ molded pins, toe clip compatible, 9/16" w/ reflectors
ÇEMBERLER Alex HR Disc 29", alloy double-wall, disc, pin joint, 24mm, 36h
ÖN GÖBEK Disc hub, QR axle, sealed loose ball, 17mm contact, 36h
ARKA GÖBEK Sealed loose ball, disc mount, 19mm contact, QR, 36h
JANT TELLERİ Stainless silver, 2.0mm (14g)
ÖN LASTİK Specialized Fast Trak LK Sport, 60 TPI, wire bead, 29x2.0"
ARKA LASTİK Specialized Fast Trak LK Sport, 60 TPI, wire bead, 29x2.0"
İÇ LASTİK Schrader valve
SELE Specialized Body Geometry Hardrock, steel rails, front and rear bumpers, 143mm width
SELE BORUSU Alloy, 2 bolt head, 30.9mm, 12.5mm offset, micro adjust
SELE MUHAFAZA 34.9mm, alloy, extruded QR lever/collar
NOTLAR Chainstay protector, reflectors, clear coat, owner's manual
 
Geri