Merhaba Arkadaşlar..
Malesef sadece 80 km. bindiğim Trek Fuel EX 9.0 bisikletimi satıyorum.Şu ana kadar ciddi bir arazi sürüşü yapmadım. 80 km'nin 50 km.si de şehirde binildi.
Hiç bir sorunu yok..Başka bir bisiklet fırsatı olduğu için satıyorum. Aklınıza başka bir şey gelmesin
2.600.- EU (Yenisi 3600 EU)
Kadro boyu 18.5"
Alana fatura da keserim.Yeşil Bisiklet faturası. Böylece garantisi de alan kişiye geçmiş olur..
http://img269.imageshack.us/img269/1118/grselbike.jpg
Bisiklet üzerinde boya yok.. Alüminyumu kumlama ve fırçalama yapmışlar.. Marka ve grafik bölümleri fırçalanmış alüminyum..
Bu yüzden her açıdan marka vs kolay okunmuyor.
Bisikletin arka göbeğinin mili bir rulmana oturuyor. Dolayısıyla amortisör sıkışmışken fren yapabiliyorsunz. (Veya tersi) Bu da kontrolü çoğaltıyor. Bir de bisiklet 12 kg. X-country ağırlığında ama hafif free ride bisikleti. (Önde 130 mm FOX RP 24, arkada travel 120 mm Fox RP 23 ile sağlanmış) Bunlar bisiklete özel amortisörler..
Donanım SRAM X0 (arka vites) X9 vites kolları, XT aynakol, Avid Elixir fren sistemi..
Jantlar Bontrager Tubeless (Asimetrik tel yerleşimli; 2 tarafta daha az açı farkı oluyor) Lastikler tubeless.
Gidon, boğaz Bontrager..
Önde Fox Float RP 24. Kilitli, sıkışma ve geri tepme ayarlı, 4 kademe sıkışma başlangıç seviyesi ayarlı havalı-yağlı bir amortisör..
Arkada FOX RP 23 geri tepme ve 3 kademe sıkışma (platform diyorlar) ayarı var.ayrıca bir mandal yardımıyla bir nevi kilitleme konumu var.. Pedala yüklenirken bile arka inip çıkmıyor..
Arkada full floater denen sistemle nerdeyse arkayı dibine vurdurmak imkansız.. (Amortisörün dibi doğrudan kadroya değil oynar durumdaki arka çatala bağlı)Üst çatal 10 cm esniyorsa alt çatal tersine 2 cm esniyor..Ayrıca da arka göbek mili özel bir rulmana oturuyor . Bu da frenleme sırasında amortisörün bloke olmasını engelliyor....Gerçekten başarılı bir tasarım..Amortisörle arka çatalın mafsalı tek parça içi oyuk magnezyumdan yapılmış.Bunun tek parça olması da esnemeyi en aza indirmek için gerekli.
Bunlar Trek'in son yıllarda dağ bisikleti camiasına hediyeleri.. Uzun yıllardır Trek bisikletlerde göze batar pek fazla yenilik yapmamıştı ama bunlarla arayı kapatmış oldu..
Malesef sadece 80 km. bindiğim Trek Fuel EX 9.0 bisikletimi satıyorum.Şu ana kadar ciddi bir arazi sürüşü yapmadım. 80 km'nin 50 km.si de şehirde binildi.
Hiç bir sorunu yok..Başka bir bisiklet fırsatı olduğu için satıyorum. Aklınıza başka bir şey gelmesin
2.600.- EU (Yenisi 3600 EU)
Kadro boyu 18.5"
Alana fatura da keserim.Yeşil Bisiklet faturası. Böylece garantisi de alan kişiye geçmiş olur..
http://img269.imageshack.us/img269/1118/grselbike.jpg
Bisiklet üzerinde boya yok.. Alüminyumu kumlama ve fırçalama yapmışlar.. Marka ve grafik bölümleri fırçalanmış alüminyum..
Bu yüzden her açıdan marka vs kolay okunmuyor.
Bisikletin arka göbeğinin mili bir rulmana oturuyor. Dolayısıyla amortisör sıkışmışken fren yapabiliyorsunz. (Veya tersi) Bu da kontrolü çoğaltıyor. Bir de bisiklet 12 kg. X-country ağırlığında ama hafif free ride bisikleti. (Önde 130 mm FOX RP 24, arkada travel 120 mm Fox RP 23 ile sağlanmış) Bunlar bisiklete özel amortisörler..
Donanım SRAM X0 (arka vites) X9 vites kolları, XT aynakol, Avid Elixir fren sistemi..
Jantlar Bontrager Tubeless (Asimetrik tel yerleşimli; 2 tarafta daha az açı farkı oluyor) Lastikler tubeless.
Gidon, boğaz Bontrager..
Önde Fox Float RP 24. Kilitli, sıkışma ve geri tepme ayarlı, 4 kademe sıkışma başlangıç seviyesi ayarlı havalı-yağlı bir amortisör..
Arkada FOX RP 23 geri tepme ve 3 kademe sıkışma (platform diyorlar) ayarı var.ayrıca bir mandal yardımıyla bir nevi kilitleme konumu var.. Pedala yüklenirken bile arka inip çıkmıyor..
Arkada full floater denen sistemle nerdeyse arkayı dibine vurdurmak imkansız.. (Amortisörün dibi doğrudan kadroya değil oynar durumdaki arka çatala bağlı)Üst çatal 10 cm esniyorsa alt çatal tersine 2 cm esniyor..Ayrıca da arka göbek mili özel bir rulmana oturuyor . Bu da frenleme sırasında amortisörün bloke olmasını engelliyor....Gerçekten başarılı bir tasarım..Amortisörle arka çatalın mafsalı tek parça içi oyuk magnezyumdan yapılmış.Bunun tek parça olması da esnemeyi en aza indirmek için gerekli.
Bunlar Trek'in son yıllarda dağ bisikleti camiasına hediyeleri.. Uzun yıllardır Trek bisikletlerde göze batar pek fazla yenilik yapmamıştı ama bunlarla arayı kapatmış oldu..


