Scudo Sports

32 ve 36 delik?

Kayıt
21 Nisan 2010
Mesaj
80
Tepki
32
Şehir
istanbul
öncelikle merhabalar.

daha önce jant yamulması diye bir başlık açmıştım. yamulan jantım 32 teldi ve tahminimce çok iyi bir şekilde örülmemişti. bir değil bir kaç bölgeden yamulmuş olduğunu fark ettim. yaptığım en sert hareket ise merdivenden inmektir herhalde. fazla engebeli bir off road sürüşü bile yapmamıştım henüz.

merak ettiğim ise şu, 36 telli, sağlam örülmüş bir jant seti sağlamlık açısından ahım şahım farklar yaratır mı? eğer gerçekten faydasını göreceksem 36 telli bir jant satın almak istiyorum ancak bunun için arka haznenin de değişmesi gerekecek. bu masrafı yapmama değer mi? bu konudaki fikirlerinizi belirtirseniz çok sevinirim...

şimdiden teşekkürler.
 
Scudo
Jant yamulması konusunda tek bildiğim; janttan sonra, ören ustanın kalitesi. Teller Tayvan bile olsa, iyi örüldükten sonra pek de sorun çıkartmıyor. Kimisi örüyor çatır çutur teller kopuyor, kimisi örüyor (2-3 sene oldu mesela) bana mısın demiyor. Tellerin gerginliğinin tutturulması sanırım en büyük etken. Bisikletçimi değiştirmemin tek sebebi de budur. :)

Şimdi yeni set için 32 delik düşünüyorum. Beni taşır mı dedim, rahat taşır diyor. Ustalığını da gördüğüm için güveniyorum kendisine.
 
Tel örümü/Akort ayarı en önemli etken; problem bundan kaynaklanıyordur... Çok agresif de sürmüyorsunuz söylediğinize göre; 36 deliğe geçmenize gerek yok.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ozan Elmacioglu
Geri