Scudo Sports

1987 Peugeot Monaco - Yollara geri dönme çabası....

@Beyaz Tavşan

Rica ederim. Açıkacası klasik bir bisikletin tekrardan restorasyonu revizyona sokmaktan kimi zaman daha da maliyetli ve zor olabilmekte olduğundan bu lastik ve diğer parça tercihleri ekonomik olarak bisiklete ayıracağınız bütçe ile orantılır.
Atıyorum toplayim yeni gibi olsun benim için yeter derseniz herhangi uzak doğu üretimi bir lastikte işinizi görür, orta seviye yeni bir lastikte. Ama yok ben bunu bir sanat eseri edasıyla toplarım evime koyar, duvara asarım derseniz işin boyutu, maliyeti haliyle değişir.
O yüzden bu tamamen kişinin beklentileri ile alakalı bir durumdur. Parlatma kısmına gelince metal için en iyi polish krem şekilde satılmakta olan sanırım yerli üretim ya da ithalat olan best'e ait Metal Polish isimli polishdir ki Metylanlar her ne kadar henkel güvencesinde üretilmiş bir ürün bile olsa kıyaslandığında aralarında gözle görülür ciddi farklılıklar vardır, hatta imkanı olan varsa ikisini bir arada değerlendirmelerini de öneririm.
Mil kısmına gelince de evde masaya sabitlenen bir mengene var ise daha sağlıklı ve uygun olacağı gibi yine uygun çalışma ortamı da şart.
 
Scudo
Kolay gelsin nikelajin pasli yerlerini ispirto ile sildiginizde hem daha parlak hemde pas lekelerinden bir anda kurtuluyorsunuz klasiklerdeki pas sorununa basit cozum gibime geldi...
 
@hamit arslan

metal polish ve meytlan denedim. evet gerçekten başarılı ama bu tür ürünler daha çok geniş yüzeylerde etkili bence. örneğin kadroyu harika temizler ama konu jant olunca sildikte altından siyahlık çıkıyor, dehşet verici :)) aslında jant konusunda çok yol katettim ama sadece bir jant için :))))

akşam ispirtoyla silmeyi deneyeceğim.

teşekkürler.
 
Herkese tekrar merhabalar;

Uzun süren uğraşlar sonucunda bisikletimin yollara döndürmeyi başardım ve pedallamaya başladım. Günlük kullanımın haricinde haftaiçi turlarında ve Antalya Bisiklet Festivaline' de katıldım.. Herkese yardımlarından dolayı çok teşekkür ediyorum.

Artık ince işlerini vakit buldukça devam ediyorum :)

Uğraşılarım esnasında çektiğim birkaç fotoğraf ve dün çektiğim son halini paylaşmak istiyorum..

Sevgilerrr :)

ÇALIŞMALAR ESNASINDA:

https://www.bisikletforum.com/a/img838/120/95hm.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img199/3856/vt3v.JPG

https://www.bisikletforum.com/a/img843/8848/yd5l.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img11/4889/3ha4.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img202/4470/c2zl.jpg

GÜNCEL DURUM: :)

https://www.bisikletforum.com/a/img13/237/i1s8.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img713/6356/0ldo.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img713/6356/0ldo.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img39/7669/exs3.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img39/7669/exs3.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img189/4144/hizd.jpg

https://www.bisikletforum.com/a/img707/1373/qgw1.jpg

İlgilenen ve yardım eden tüm dostlara tekrar teşekkürler :)

Sadece bir ayak ve ön ışık ekleyerek, vidalarına kadar diğer tüm parçalarında orjinal olan bisikletimle aranızdayım...
 
Ön ışık ve ayak eklemek bisikletin orijinalliğini bozmaz diye düşünüyorum.
Belli ki çok emek sarf etmişsiniz. Tebrikler :)
 
merhaba, frenler çok aşağıda bu sadece tek pozisyonda kullanım için uygun, bol selamlar
 
Çok teşekkürler :)

Evet frenler ilk gün takıldığı gibi duruyor, yerini değiştirirsem sargıyı sökmek durumundayım. Sargı geçen 26 yıl boyunca altındaki gidon ile özleşleşmiş durumda, yani sargıya kıyamadım :) Aslında kalın ve yumuşak bir sargıya ihtiyacım yok değil. Bunu yaparsam ek fren kolu alıp frenlerin de yerlerini düzelteceğim.

Gerçekten frenleri kullanmak maharet istiyor :p
 
Geri