bence maddı durumlar ımkan verıyosa başka kadro ve donanıma geçilebilir ama maddı durumlar el vermıyosa ılk etapta grupset ve jant olarak degısıme daha sonra ıstedıgınız bır kadroyu alıp elınızdekılerı ona aktarabılırsınız bence..grupsetten önce en önemlısı vucudun kadro ıle uyumlulugu.
@ghuseyin
önün o kadar çok yukselmez yukselmesı için maşanın hareket mesafesinin artması lazım..misal 80 mm lik maşayı 120 mm yaparsan kadron eger saglam degılse alın borusundan çatlama ıhtımalı artar.27.5 i 26 ya takarsan çok fazla bişey olmaz disk değişmene yada ek bir aparat takmana gerek...
@isosel
konuda işi başka yerlere çektiğim yok hocam..ben olması gerekenı söylüyorum..sivrisinek küçüktür ama mide bulandırır.. demek istediğim herşey çok süper çok güzel fakat bayragımız olması gerektıgı yerde değil.iyi forumlar.
güle güle kullanın fakat bence acilen zincir degdiği zaman çizmesin diye yapılan aybike bisiklet yazılı logoyu kaldırın.çünki türk bayragı var orada..türk bayragı öyle biryerde olamaz.
balla tarcını karıştırıp bisikletinizin bilyalarına sürün..daha sonrada sizde ballı tarçınlı zencefilli bir çay içiyosunuz ve daha sonra roket oluyosunuz..tek çözüm bu.
geçicen o işi..istanbuldan gitmekmiş...bu şehre bir kere alıştıysan bir daha çıkamazsın..herkes konusur ama istanbul yine istanbullugunu yapar.gidicem gidicem der durursun bir bakmışsın ki ömür bitmiş
@mariokaldato
arkadas strafor derken strafordan kalıp cıkartıp üstüne karbon yapayım demek istemiş cumhur abi..ki kadrolarda bu şekilde yapılıyor zaten..3d yazıcı fiikride olabilir lakin evde yapılacak birşey değil cumhur abi.fakirin umut dolu hayelleri işte..ve epoksi karışımı ne çok olacak ne...