Benzinle pek aram yok ama 5 silindir sonucta v10 yarısı, gaza basinca tabiki güzel ses çıkar.
Bildigim kadarıyla torsen diferansiyeli var lada nivada. Gla yi bilmem ama uretimden kalkan g serisi saglam off road yapiyor.
maksimumum 4000 i az biraz gecik vaziyetteydi onda da yanimda yarisci bi cocuk vardi 195 boyunda yunan tanrisi ayarinda bi tip. Psikolojim bozulup, nabzi felan unutup kulakliktan güllü bergen selahattin ozdemir azer bulbul yildiz tilbe ortaya karisik atarli arabesk listemi acip yardirmistim...
125 ortalama nabizla 1 saatte 3100 ile 3200 metre aralığında gidiyorum. Günüme göre değişiyor. Hiçbir şekilde 2 gün ust üste yapmıyorum bunu. Daha doğrusu yapamıyorum.
Bel çevrem çok ince ve bisiklet formalarının beli geniş geliyor, rüzgarda bayrak gibi sallanıyor. Rüzgardan etkilenen birisi olarak beli oldukça sıkan badi gibi üstüme oturan bir bisiklet forması arıyorum. Önerilerinizi bekliyorum.
Bişey kabul ettikleri yok maksat memoyu hedef alıp yerine işbilmez birisini geçirtmek.
uygar demişken, uygar karacanın formula 1 e uzak olması sebebiyle yarış anlatımındaki hataları kabul edilemez maalesef... Okuldaşımız ve meslektaşımız Serhan Acarın sahalara geri dönmesi lazım.
Full face olmadigi surece kaskin bir koruyuculugu yok, motosiklette bile full face olmayan kasklara saksi veya polissavar diyoruz. Avuc ici aramid fiber olan bir eldiven, saglam bir ayakkabi ve yine kaliteli bir dizlik cok daha fazla is görüyor. Insan reflexleri hep kafatasini korumaya yonelik...
itchy boots manyağın önde gideni, eskiden takip ediyordum. Bu tarz kanalların sürüş kısmına bişey demiyorum bayır aşağı sürülebiliyorsa sürersin toprak yolda sürülebiliyorsa sürersin (çok anlamam yol ve gravel tarzı bisikletlerden) , ne bileyim yani bu kadar tehlikeli yerlerde sürünmek...