Scudo Sports

Arama sonuçları

  1. S

    (Resimli Videolu) Kırık Mazgal, Jant, Lastik (Yatak döşek ele geldi)

    Bu bir aksam. Elbette ki tekrarlayacaktır. Ayarlanır ve devam edilir. Ta ki jant geometrisi ve ergonomisi tekrar ayarlanamayacak şekle gelene kadar. Çizikler içerisindeki çukurları neredeyse hiç hissetmezsiniz ancak o çukurlardan dışarı taşan alüminyumu zımpara ile temizlerseniz frenlemede hiç...
  2. S

    (Resimli Videolu) Kırık Mazgal, Jant, Lastik (Yatak döşek ele geldi)

    Jantın sağlam olan tarafı ile zımparaladığınız yer arasındaki farktan söz ediyorum. İçeriye doğru eğilme varsa eğer söylenildiği gibi makineye sokmak daha mantıklı. Disk frenli olsaydı kurbağacık ile siz bile yapabilirdiniz içeri eğilmeyi ama V frenli olunca iş değişir. Çok hassas ayar yapmak...
  3. S

    (Resimli Videolu) Kırık Mazgal, Jant, Lastik (Yatak döşek ele geldi)

    Jant akort etme olayı el becerisi ve bu konuda uzmanlaşmış herkes yapabilir. İllede bisiklet tamircisi olmak gerekmiyor. Ben bile 0,5 mm atlama payı ile jant dizebiliyor ve akort edebiliyorum. Kaldı ki bu işi bilen bisikletçiler çok daha ileri düzeyde yapabilirler. Jantta hasar varsa makine...
  4. S

    (Resimli Videolu) Kırık Mazgal, Jant, Lastik (Yatak döşek ele geldi)

    Jant için öncelikle ince zımpara kullanmalısınız. Ve acele etmeden okşaya okşaya zımparalamalısınız. Aksi taktirde jantta eksantrik (Çukurlar ve yükseltiler) oluşur. Fren yaptığınız zaman fren kolu bir şişer bir iner keyif almamaya başlarsınız. Devamında da fren teli kopartmasına kadar gider...
Geri