az önce eposta geldi, size teslim etmek bizim sorumluluğumuzda, ikinci kez ama bu sefer tracking numarası ile göndereceğiz dediler, wiggle ın müşteri memnuniyetini önemsediğini söyleyebilirim, bence TR sınırları içinde oluyor aksaklık, gümrük ve posta, bir de takipli olmayınca kırılma noktası belirlenemiyor, film nerde kopmuş bakılamıyor,
en azından lastik isteyince taze salatalık gelmiyor değil mi?
bir örnek : bi ara bir kargom vardı özel firmada, yüklendi, araçta, dağıtımda filan yazıyo takipte bakınca, yurt içindeki bir olay, şubeye gittim elden verdi, hani araçtaydı, dağıtımdaydı, ana firmanın kalite politikası gereği sürelere bağlı kalmak için şubenin yaptığı Türk işi uyanıklıklar bunlar.
,ikinci olay: arkadaşım molten mi ne bi top sektiriyor elinde,sorduk nedir,dedi dayım postacı da elinde kalmış bu, ulaştıramamış
)) uzar gider böyle....bakalım
@fatih kurt
standartta vermiyor, trackingli ayrı ama,bu da normal,iade ücreti müşteriye ait diye zaten sözleşmede geçer.?