Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

kyoto için 28 nisanda kadıköyde toplanıyoruz...

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında jerry_f tarafından paylaşıldı.

  1. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    28 nisan günü kadıköy'de küresel ısınmaya karşı alınabilicek önlemlerle ilgili bi gösteri warmış sanırsam.. KYOTO'yu imzalamamamızla alakalı....
    kürsel ısınmayı tetikleyen faktörlerden biri de kullanılan taşıtlar olduguna göre....bi çok yönüyle oldugu gibi,bu açıdan degerlendirildiginde de en saglıklı araçlar olarak gösterilebilicek bisikletlerimizle orda olmamız güzel bi düşünce olur gibi geldi bana....
    siz ne dersiniz??
     
    Hasan Hakan Koç, güray ve Bulunmaz bunu beğendi.
  2. Bulunmaz

    Bulunmaz Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Ankara-Isparta
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    yaa ben açıcaktım bu konuyu yani açmayı düşünüyordum ama sen daha önce davranmışsın..bende şuan bisiklet yok belki o zamana kadar olabilir olursa bisikletle olmassa yaya olarak kesin ama kesin katılcam..bence bisikleti olan herkes kayılsın o mitinge çünkü bisikletde var demenin başka bi yolu kendimizi göstermiş de oluruz yani:rolleyes:
     
  3. roblen13

    roblen13 Yeni Üye

    Kayıt:
    5 Ağustos 2005
    Mesajlar:
    11
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İSTANBUL / Kocamustafapaşa
    Seviye:
    çok iyi olucağı kesin bi aksilik çıkmazsa ben orda olmaya çalışacam.umarım katılım iyi olur daha 1 ay var ve bu konuyu sıcak tutmak gerekiyor.
     
    jerry_f bunu beğendi.
  4. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tutarıs:)1 ay öncesinden yazdım ki,o güne mümkün oldugunca randevu werilmesin...öncelik o günün olsun diye:)
     
  5. sagnol

    sagnol Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    toplanılıpta gidilsin ama, tek tek olursa bisikletli olmanın bi anlamı kalmaz, toplu olunca daha dikkat çekici olur sanki...değil mi?
     
    jerry_f bunu beğendi.
  6. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    tabiiki de öyle olur,olucaksa...misal,stadın arkasındaki pazar yerinde toplanılır..hep beraber inilir rıhtıma dogru:)
     
  7. sagnol

    sagnol Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Şubat 2007
    Mesajlar:
    37
    Beğeniler:
    3
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    şahsen ben varım o zaman...:)
     
  8. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    şimdilik 4 kişiyiz:)ama eminim bu sayı artıcaktır...:in:
     
  9. nero

    nero Aktif Üye

    Kayıt:
    24 Mart 2007
    Mesajlar:
    104
    Beğeniler:
    21
    Şehir:
    !st.
    Seviye:
    Bende varım beyler ;)
     
    jerry_f bunu beğendi.
  10. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    nero attıı 5 olduuuuuu:p
     
  11. ugurgundogdu

    ugurgundogdu Yeni Üye

    Kayıt:
    31 Ocak 2007
    Mesajlar:
    34
    Beğeniler:
    9
    Şehir:
    istanbul/üsküdar
    Seviye:
    Bende gelicem mutlaka...bisikletlerle eminim çok etkileyici olacaktır...
     
    jerry_f bunu beğendi.
  12. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    konu günceldir:p
    daha çok war belki ama açıkçası ilk günden de olsa 5 kişiden fazla yanıt alabilmeyi bekliyodum...
     
  13. Selim Çam

    Selim Çam Onursal Üye

    Kayıt:
    1 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.905
    Beğeniler:
    543
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Selam Gökhan. Ben gelirim aksilik olmazsa. Andaç ile Eylem'e de söylerim KAL'dan.
     
  14. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    gel gel:)ne warsa KAL'da war:)
     
  15. bulent40

    bulent40 Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    29 Mart 2006
    Mesajlar:
    472
    Beğeniler:
    1.062
    Seviye:

    bi sakin ol daha çok var, millet yeni görüyordur. Katılırım, katılmalıyız. açık radyo aynı mevzuya yüzbin(küsur) imza topladıktan sonra, uğraşırsak bi 100 bisikletli biraraya gelir sanırım...
     
    jerry_f bunu beğendi.
  16. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    dimi:)??bencede...yani 100 rakamı benim içinde iyi bi rakam olarak gösüküyo:)
     
  17. Bulunmaz

    Bulunmaz Bisikletkolik

    Kayıt:
    2 Kasım 2006
    Mesajlar:
    1.053
    Beğeniler:
    799
    Şehir:
    Ankara-Isparta
    Bisiklet:
    Salcano
    Seviye:
    28 nisanda Büyükada'da bi etkinlik varmış..:(
     
  18. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    ozman iş biraz kötü..ama kyoto mtingi bir kez düzenleniyo...ada ise hep orda olucak...hatta adanın uzun wadede güzelligini koruması we oraya daha sonra da gidebilmemiz we bu zewki defalarca tadabilmemiz için mümkün olduugnca ses çıkarmalıyıs bence 28 nisanda:(
    önceliign hangisinde olması gerektigi BANA GÖRE tartışma götürmes:)
    bu arada mitingi organize edenlerle de bi ön görüşmem oldu..onlarda bööllee bişiyi(yani bisikletlerin katılımını) düşündüklerini fakat nasıl yapıcaklarını bilemediklerini,katılımımızdan çok mutlu olcaklarını,ön saflarda yermizin hazır olucagını söyledi...bisikletlerin msj wermek açısndan önemli oldugunu da wurgulamışlar yaptıkları geri dönüşte...bu hafta yüzyüze görüşmeye çagırdılar...umarım mümkün oldugunca çok katılım olur...
     
  19. cruphasulie

    cruphasulie Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    11 Haziran 2006
    Mesajlar:
    589
    Beğeniler:
    463
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Gökhanım haklısın ama bbaaggeett benden önce söylemiş,
    Federasyonun sitesinde gözükmüyor ama
    28 Nisan 2007 de MTB-O Oryantiring (MTB ile hedef bulma)
    29 Nisan 2007 de XCO Büyükada MTB kupası var,
    Kyoto mitingine bisikletle destek vermek güzel ve yerinde bir fikir ama
    ada hep orada ama bu organizasyonlar hep orada değil ne yazıkki keşke
    daha sık olsada birdahakine diyebilsek ama mümkün deil.
    Türkiye'de bisiklet sporunun hem izleyici hemde katılımcı olarak desteğe ihtiyacı var, mecburen insan zor bir ikilemde kalıyor.
    Benim gönlüm Büyükada'dan yana ama bakalım zaman ne gösterir...
     
  20. jerry_f

    jerry_f Kıdemli Üye

    Kayıt:
    25 Ocak 2007
    Mesajlar:
    260
    Beğeniler:
    72
    Şehir:
    istanbul
    Seviye:
    hımmm..ne diyebilirmki:(haklıısnız...