Mazm
Daimi Üye
- Kayıt
- 27 Temmuz 2022
- Mesaj
- 284
- Tepki
- 392
- Yaş
- 33
- Şehir
- Ankara
- Başlangıç
- 1997—98
- Bisiklet
- Sedona
- Bisiklet türü
- Dağ bisikleti
İlki (sanırım (link)) Çin malı vites kolu ve attırıcısı, 8'li vidalı 13-28 Çin rublesi, vidalı arka göbeği, Kenli orta göbeği gibi özellikleri nedeniyle yaygın giriş seviyesi modellerden daha düşük konfigürasyona sahip.Geotec markasının bu iki bisikleti için yorum yada kullanan varsa bilgi alabilir iyim.
Daha önce Tilt 500 kullandım.
314933 dosyayı görüntüle
KADRO : GEOTECH 20" ALLOY 6061 FOLDING TYPE 280MM
MAŞA/AMORTİSÖR : GEOTECH 20", ALLOY 6061, (ø31.8/Tø21*170L), THREADLESS :ø28.6*ø25.4
BOYUN : ALLOY FOLDING TYPE
GİDON : ALLOY, STRAIGHT TYPE, W:560MM, FOR STEM φ25.4MM,5°
ARKA VİTES : LT WOO RD-V5008-M, DIRECT ATTACHMENT, 8SP
FURÇ TAKIMI : NECO H185, ALLOY/STEEL/ED, THREADLESS, φ28.6*φ44*φ30, H:11.7MM
VİTES KOLLARI : LT-WOO SL-V5008-8W 8-SPEED
ARKA FREN : TEKTRO HD HYDRAULIC DISC BRAKE 160MM
ÖN FREN : TEKTRO HD HYDRAULIC DISC BRAKE 160MM
FREN KOLLARI : TEKTRO HD-M275n
RUBLE : 8-SPEED, 13-28T
AYNAKOL : PROWHEEL PRO-548PP-3, 1/2*3/32"*48T*170L, STEEL CHAINRING ,ALLOY CRANK , W/BLACK DOUBLE COVER
ORTA GÖBEK : KL-08A CARTRIDGE
ARKA GÖBEK : WZ WZ-A208R, ALLOY, M10*14G*28H*135*145, QR TYPE
ÖN GÖBEK : WZ WZ-A208F, ALLOY, 3/8“*14G*28H*100*108, QR TYPE
JANT : GEOTECH ALLOY DOUBLE WALL , 20"*1.5"*14G*28H, H:18, INNER WIDTH 19,OUTER WIDTH 25, A/V
JANT TELLERİ : 14G STEEL ED 14MM
LASTİK : CST C-1762, RUBBER(27TPI), 20*1.5", BUTYL INNER TUBE , 20"*1.5/1.75, A/V
ELCİKLER : RUBBER BLACK 130MM
SELE : SELLE ROYAL, W/ ED RAIL
SELE BORUSU : ALLOY, φ33.9*580mm, W/ALLOY CLAMP
PEDAL : FOLDING TYPE, BLACK, PLASTIC, W/REFLECTOR
AĞIRLIK : 11.5 kg
Materyal : Aluminyum
Jant Ebatı : 20''
Vites Sayısı : 8 Vites314934 dosyayı görüntüle
KADRO : GEOTECH FOLDING TYPE , ALLOY 6061,16"×290mm
MAŞA/AMORTİSÖR : GEOTECH 16" 6061 ALLOY, ø25.4,OVAL:33*16, THREADLESS
BOYUN : ALLOY FOLDING TYPE
GİDON : ALLOY, STRAIGHT TYPE, W:540MM, FOR STEM φ25.4MM,5°
FURÇ TAKIMI : NECO H185, ALLOY/STEEL/ED, THREADLESS, φ28.6*φ44*φ30, H:11.7MM
ARKA VİTES : SHIMANO SORA RD-R3000 SS 9-SPEED
VİTES KOLLARI : SHIMANO SORA SL-R3000 9-SPEED RAPIDFIRE PLUS
ARKA FREN : TEKTRO HD HYDRAULIC DISC BRAKE 160MM
ÖN FREN : TEKTRO HD HYDRAULIC DISC BRAKE 160MM
FREN KOLLARI : TEKTRO HD-M275n
AYNAKOL : PROWHEEL SOLID-253Y-TT, 1/2"*11/128"*53T*170mm, ALLOY, HOLLOW -TECH
RUBLE : SUGEK CS-R5009,CASSETTE, 9SP, 11-25T
ORTA GÖBEK : ATTACHED TO CRANKSET
ARKA GÖBEK : FORMULA DC-216, 2 SEAL-BEARING, ALLOY, M10*14G*24H*135*145, QR TYPE
ÖN GÖBEK : FORMULA CQ-DF201, 2 SEAL-BEARING , ALLOY, M9*14G*20H*85*93,QR TYPE
JANT : J19SL, ALLOY DOUBLE WALL, 16"*1.5*14G*20H H:20.5, WIDTH 18.6, A/V J24H
JANT TELLERİ : 14G STEEL ED 14MM
LASTİK : KENDA K193, (22TPI), 16"*1.5, BUTYL INNER TUBE, 16"x1.5/1.75, A/V
ELCİKLER : BLACK 130MM
SELE : SELLE ROYAL, W/ ED RAIL
SELE BORUSU : ALLOY, φ33.9*580mm, W/ALLOY CLAMP
PEDAL : FOLDING TYPE, BLACK, PLASTIC, W/REFLECTOR
AĞIRLIK : 10.5 kg
Materyal : Aluminyum
Vites Sayısı : 9 Vites
Bilgiler için teşekkürler. Ben Deltanın Tayvandan getirdiklerini duymuştum.İlki (sanırım (link)) Çin malı vites kolu ve attırıcısı, 8'li vidalı 13-28 Çin rublesi, vidalı arka göbeği, Kenli orta göbeği gibi özellikleri nedeniyle yaygın giriş seviyesi modellerden daha düşük konfigürasyona sahip.
İkincide (sanırım (link)) de Çin malı ve pek kullanışlı olmayan 11-25 ruble, "ATTACHED TO CRANKSET" olarak belirtilmiş orta göbek gibi kaliteyi düşüren bileşenler olsa da Sora vites seti ve rulmanlı göbeklerle bir çok yaygın katlanır modelin önüne geçer.
Her ikisi de yaygın yerli modellere göre hafif.
Geotech, Delta Bisiklet'in kendi ürettiği/ürettirdiği bisikletlere verdiği marka: (link)
İkinci, daha donanımlı olan, 16 kadro sıralamasında tercih edilebilir mi acaba. 19 bin fiyatı olduğunu da düşünürsek.İlki (sanırım (link)) Çin malı vites kolu ve attırıcısı, 8'li vidalı 13-28 Çin rublesi, vidalı arka göbeği, Kenli orta göbeği gibi özellikleri nedeniyle yaygın giriş seviyesi modellerden daha düşük konfigürasyona sahip.
İkincide (sanırım (link)) de Çin malı ve pek kullanışlı olmayan 11-25 ruble, "ATTACHED TO CRANKSET" olarak belirtilmiş orta göbek gibi kaliteyi düşüren bileşenler olsa da Sora vites seti ve rulmanlı göbeklerle bir çok yaygın katlanır modelin önüne geçer.
Her ikisi de yaygın yerli modellere göre hafif.
Geotech, Delta Bisiklet'in kendi ürettiği/ürettirdiği bisikletlere verdiği marka: (link)
Hocam 16 jant istiyorsanız ve 19 bine kadar çıktıysanız birazcık daha bütçeyi artırıp dahon mini düşünebilirsiniz. Dahon almış olursunuz nihayetinde.Bilgiler için teşekkürler. Ben Deltanın Tayvandan getirdiklerini duymuştum.
İkinci, daha donanımlı olan, 16 kadro sıralamasında tercih edilebilir mi acaba. 19 bin fiyatı olduğunu da düşünürsek.
Dediğiniz modelleride inceliyorum. Zaten bu rakamlara çıkabilirsem önceliğim Tern, Dahon olur muhtemelen.Hocam 16 jant istiyorsanız ve 19 bine kadar çıktıysanız birazcık daha bütçeyi artırıp dahon mini düşünebilirsiniz. Dahon almış olursunuz nihayetinde.
(link)
Şayet 20 jant düşünüyorsanız bu bütçeye dahon vitesse d8, carraro'nun neredeyse tüm katlanırlarını alabilirsiniz. Kadrolara bir şey diyemem, kullanmadım ama üzerindeki donanım sizi mutlu etmeyebilir.
Eski Peugeot - yeni Bianchi modelleri F/P:Herkese merhaba. Forumda yeniyim. Yaklaşık 20 gündür forumda takılıyorum ve ilk defa bugün mesaj yazıyorum. O yüzden yanlış konuya hatalı bir mesaj gönderdiysem şimdiden kusura bakmayın.
Maksimum 11,5-12 bin TL ye kadar katlanır bisiklet almak istiyorum. Daha önce hep dağ bisikleti kullandım (Whistle miwok 21 vites, bianchi dragon 24 vites vs.). Katlanır bisiklet tecrübem olmadı. Katlanır bisiklet almak istememdeki maddeler:
1- Günlük işlerimi halletmek.
2- Ispartada yaşıyorum ve sık sık Bursaya gidiyorum. Bursaya giderken de katlayıp otobüse koymak ve otobüsten inince de bisikletim ile yola devam etmek. Bursadaki işlerimi bisikletim ile halletmek.
3- Çok sık canım sıkılır ve sürekli doğaya gezmeye çıkarım. En azından haftada 1 kere ve yaklaşık 30-35 km sürerek doğa gezintisi yapmak.
Bu sandıklarım katlanır bisiklet ile yapacağım başlıca şeyler. Dediğim gibi daha önce hiç Katlanır bisiklet kullanmadım ve ilk kez tecrübe edeceğim. Yukarıdaki maddeleri göze alarak bir Katlanır bisiklet tavsiyesine ihtiyacım var. Şimdiden bütün forumu selamlıyorum ve yardımlarınız için teşekkür ediyorum.
(link)'in avantajı 3x7 vitesle hem tırmanış hem yüksek hız için uygun dişli oranları sunması. Dezavantajları ağırlığı, çevirmeli vites kolları, vidalı ruble ve ona uygun göbeği.Yardımınız için teşekkür ederim. Carraro flexi 121 v fren 11.750 tl ye mevcut. Sizce alınabilir mi? Yoksa 9-10 bine pejo ya da bianchi bisikletlerin birini mi alayım?
Flexi 121 standart hali cok neseli bir bisiklet degil bence. Siz bilirsiniz tabi ama uzerindeki lastikler cok hantal yasamdan bezersiniz.Yardımınız için teşekkür ederim. Carraro flexi 121 v fren 11.750 tl ye mevcut. Sizce alınabilir mi? Yoksa 9-10 bine pejo ya da bianchi bisikletlerin birini mi alayım?
121 bir süre sonra yetmemeye başlıyor, dişli oranları pek iyi değil, az hızlanmak isteyince pedal boşa dönüyor, çevirmeli vites kolu keyif vermiyor vs.Yardımınız için teşekkür ederim. Carraro flexi 121 v fren 11.750 tl ye mevcut. Sizce alınabilir mi? Yoksa 9-10 bine pejo ya da bianchi bisikletlerin birini mi alayım?
Flexi 121 standart hali cok neseli bir bisiklet degil bence. Siz bilirsiniz tabi ama uzerindeki lastikler cok hantal yasamdan bezersiniz.
Teşekkür ederim. Peugeot f10 d almayı düşünüyorum. Bu bisiklette tek hoşuma gitmeyen şey mekanik disk fren. V fren olmuş olsa düşünmeden alırım. Mekanik disk fren beni düşündürüyor.121 bir süre sonra yetmemeye başlıyor, dişli oranları pek iyi değil, az hızlanmak isteyince pedal boşa dönüyor, çevirmeli vites kolu keyif vermiyor vs.
Şahsi önerim 8 vitesli bir model bakın. Arka aktarıcı altus ve üzeri olsun, vites çevirmeli değil kelebek olsun. Marka peugeot fa olur bianchi de olur carraro da, ama ümit, mosso, kron işine girmeyin.
1- 👍1- Günlük işlerimi halletmek.
2- Ispartada yaşıyorum ve sık sık Bursaya gidiyorum. Bursaya giderken de katlayıp otobüse koymak ve otobüsten inince de bisikletim ile yola devam etmek. Bursadaki işlerimi bisikletim ile halletmek.
3- Çok sık canım sıkılır ve sürekli doğaya gezmeye çıkarım. En azından haftada 1 kere ve yaklaşık 30-35 km sürerek doğa gezintisi yapmak.
Teşekkür ederim. Peugeot f10 d almaya karar verdim. Sanırım işimi rahatça görecek bir model.1- 👍
2- 👍
3- Cok dik yokuslar olmadigi surece katlanir bisiklet sizi memnun edecektir.
Katlanir bisikletler sehir icinde kullanmak inanilmaz zevkli. Iki tane yol bisikletim var, sehir icinde katlanir bisikletin zevki bir baska.
6 yildir Flexi 121'e biniyorum, istediginizi sorabilirsiniz.Yardımınız için teşekkür ederim. Carraro flexi 121 v fren 11.750 tl ye mevcut. Sizce alınabilir mi? Yoksa 9-10 bine pejo ya da bianchi bisikletlerin birini mi alayım?
Simdi baktim, onde 2 disli olmasi guzel. Tek hosuma gitmeyen sey katlandiginda bisikleti duz tutan bir ayak yok. Onun yerine sele borusunu indirip ayak olarak kullaniyor.Teşekkür ederim. Peugeot f10 d almaya karar verdim. Sanırım işimi rahatça görecek bir model.