Sonuçta kadro değiştirirken bizim bir dez avantajımız yokki!
Taş atıp da kolumuz yorulmuyor
Garantinin de tabiki belli başlı şartları var. Örneğin kullanıcı hatasıysa yapacak bir şey yok. Adam vurup kırdıysa bu garantiye girmez. Bir de ben isterim ki her ürün sorunsuzca değişsin. Ama firmalar kullanıcı hatalarını kabul etmiyor....
Ben uzun uzun düşündüm ve bu mesaj canımı sıktı... Bir sürü işimin arasında düşünüyorum şimdi acaba birilerinin kalbi mi kırılmış
olabilir de belki de birileri bizlere sinirlenmiş böyle bir mesaj atıyor. Anlayışla da karşılıyorum. Çünkü sonuçta herkes düşüncesini iyi yada kötü yazacak tabi...
Arkadaşlar bu güne kadar kimse hırsla bir şey elde etmemiştir. En güzeli oturup konuşmak herkes hakettiğini alır zaten. Aranızda beni ve Delta Bisikleti çok iyi tanıyan bir çok kişi var. Böyle bir olayın olup olmadığını en iyi onlar bilir. Böyle olaylar daha çoook olacak. Olmalı da. Olmali ki biz kendimizi daha da geliştirelim.
Geçen sene bir forum sitesinde böyle bir konu olmuştu. Okuduğum zaman acaip şaşırmıştım
kadro bizden bile alınmadığı halde böyle bir konu açılmıştı.
Daha sonra yazan arkadaş neyse ki olayı toparladı ve özür diledi..
Geçen ay bir shımano olayı oldu. Garantiye girmedigi halde degistirdik. Ama sonra gördüm ki haydaa bu da yazılmış...Neyse o da toparladı olayı...
Yani diyeceğim o ki oluyor böyle şeyler
Ama sorun değil.. Kapımız herkese açık zaten bunun için varız
Söz konusu ürünlerimizse her zaman arkasındayız. Delta bugünlere gelmişse bu yüzden gelmiştir.
Bizim ürünlerle ilgili sorunları lütfen bize iletin. Haklı veya haksız biz elimizden geleni yapıyoruz zaten
Teşekkürler