efeballi
Daimi Üye
- Kayıt
- 1 Nisan 2012
- Mesaj
- 202
- Tepki
- 176
- Şehir
- Pendik, İstanbul
- Bisiklet
- Scott
Aylar süren araştırma, fikir değişiklikleri ve çelişen tavsiyelere rağmen Pendik'te Şenol Bey'in vasıtasıyla 26 Ocak'ta gidip KTM Strada 3500 aldım. Özet geçecek olursak karbon kadro, Shimano 105 grup, RS10 jant seti, Ritchey Comp sele borusu/boğaz/gidon, Selle Italia X1 sele mevcut. Açıkçası karbondan korkuyordum(araştırma için açtığım konuyu okuyanlar bilirler) ama sonradan korkumun çoğunlukla yersiz olduğunu gördüm. Görüp beğendiğim ilk bisiklete atlamayıp, uzun süre araştırmamın da faydasını gördüm. Bisikleti aldıktan sonra heyecandan uyuyamadım, ertesi gün test yapmanın hayalini kurdum. Sonra ne mi oldu? Kar yağdı! Neyse yorumlara geçeyim:
Hybrid'den sonra bu bisikletin uçtuğunu söylemeye gerek yok sanırım. Düz yolda hybrid'le 32-33 gittiğim eforla bu makine 40 gidiyor. Özellikle jantların hafifliği bisikleti çok daha atik yapıyor. Yanından bir bisikletli mi geçti? 2 tur çevir, rüzgarındasın. Bu jantların çok sağlam olduğunu da söylemeliyim. Sahilyolu'nda kamyonlar sağolsun, açılan çukurlara birkaç kez düştüm. Lastik patladı tabi ama jant jilet gibi. Yol gidonunun sağladığı farklı tutuş pozisyonları elimi çok rahatlatıyor. Köşeler, kollar, kancalar. Kancaları sıkça kullanıyorum. Uçak mühendisliği okuyoruz ya, aerodinamik olmazsak olmaz. Shimano 105 parçalar muhteşem, her koşulda çatır çatır vites değişiyor.
Dipnot: Yol bisikleti alacaklar ikili aynakoldan korkmasın. Yük taşımıyorsanız 50/34 aynakol gayet yeterli. Boya işçiliği çok hoş. Dezavantajı yok mu? Yani....var. Önceki bisikletim disk frendi Bu bisiklet onun kadar iyi yavaşlamıyor(özellikle kollardan tutarken), ama kaliper frenden de disk fren performansı beklemek hata olur. Ayarı doğru yapıldığı zaman yeterince iyi yavaşlıyor. Bu bisikletle yarışa da girdim, yokuş da çıktım, çukura da girdim, yük de taşıdım. Hiçbir koşulda üzmedi. "Bisikletler ikiye ayrılır, yol bisikleti ve diğerleri." Doğrudur.
Buradan takım kaptanım Atilla Atay'a, Salı-Perşembe Bisiklet Grubu'na, forumda birkaç hafta önce açtığım konuya yazanlara, kısacası yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür etmek isterim.
Sevgiler, saygılar...
Hybrid'den sonra bu bisikletin uçtuğunu söylemeye gerek yok sanırım. Düz yolda hybrid'le 32-33 gittiğim eforla bu makine 40 gidiyor. Özellikle jantların hafifliği bisikleti çok daha atik yapıyor. Yanından bir bisikletli mi geçti? 2 tur çevir, rüzgarındasın. Bu jantların çok sağlam olduğunu da söylemeliyim. Sahilyolu'nda kamyonlar sağolsun, açılan çukurlara birkaç kez düştüm. Lastik patladı tabi ama jant jilet gibi. Yol gidonunun sağladığı farklı tutuş pozisyonları elimi çok rahatlatıyor. Köşeler, kollar, kancalar. Kancaları sıkça kullanıyorum. Uçak mühendisliği okuyoruz ya, aerodinamik olmazsak olmaz. Shimano 105 parçalar muhteşem, her koşulda çatır çatır vites değişiyor.
Dipnot: Yol bisikleti alacaklar ikili aynakoldan korkmasın. Yük taşımıyorsanız 50/34 aynakol gayet yeterli. Boya işçiliği çok hoş. Dezavantajı yok mu? Yani....var. Önceki bisikletim disk frendi Bu bisiklet onun kadar iyi yavaşlamıyor(özellikle kollardan tutarken), ama kaliper frenden de disk fren performansı beklemek hata olur. Ayarı doğru yapıldığı zaman yeterince iyi yavaşlıyor. Bu bisikletle yarışa da girdim, yokuş da çıktım, çukura da girdim, yük de taşıdım. Hiçbir koşulda üzmedi. "Bisikletler ikiye ayrılır, yol bisikleti ve diğerleri." Doğrudur.
Buradan takım kaptanım Atilla Atay'a, Salı-Perşembe Bisiklet Grubu'na, forumda birkaç hafta önce açtığım konuya yazanlara, kısacası yorumlarını esirgemeyen herkese teşekkür etmek isterim.
Sevgiler, saygılar...