Cengo
Daimi Üye
- Kayıt
- 19 Haziran 2015
- Mesaj
- 262
- Tepki
- 358
- Şehir
- ORDU
- Bisiklet
- Carraro
Merhaba,
Yeni aldığım Carraro Sportive 327 im ile bir kaç gün ve yaklaşık 40 km geride kaldı. Bisikletin teknik özelliklerini paylaşarak başlayalım:
Kadro ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE
İnternet üzerinden bir çok seçenek arasından ihtiyacıma (şehir içi asfalt üzerinde kısa mesafe ulaşım), bütçeme (1000-1500 TL arası), zevkime (çok parlak ve fosforlu renkleri olmayan, aşırı dikkat çekmeyen sade bir tasarım) uygun olarak belirlediğim son 3 seçenek içinde sportive 327 de karar kıldım ve Ordu'da bulamadığımdan, Samsun'a doğru koyuldum.
15 gündür resimlerine bakıp hakkında bulabildiğim kısıtlı bilgileri okumaktan öte gidemediğim bisikleti bayide nihayet bulup, inceledim ve test sürüşü yaptım.
Son dakikada hemen yanında duran Sportive 330 a aklım takılır gibi olsa da, disk fren ve yol bisikleti lastikleri kadar ince ve düz lastikleri sebebi ile 327 ye geri döndüm. Tabi 330 un aslında bir çok kişi tarafından çok beğenilen iddialı turuncu rengi de bunda etkili oldu. Ama 330 da kesinlikle beğenenler için tercih edilebilecek bir ürün.
1250 TL etiketi fiyatı olan 327 yi, pazarlık sonucu taksitle 1050 TL ye aldım ve aracıma yükleyip geri döndüm.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/e9be0c651c4205b33a09936f07df7997.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/9c5ff442d7c3873fe6dd11432b910722.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/5a2693f3af26e1dd0c3f0613dbe19e43.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/c5119692cf22d0ab610c2c1956e0f5f1.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/74a38267632b037b68676cc4ba75becc.jpg
Bir kaç gündür kullanıyorum ve seçiminden dolayı gayet mutluyum. Fiyat/performans olarak baktığımızda son derece başarılı bir ürün. Son derece hafif. Bunda alüminyum gövde ve maşanın etkisi büyük. 12-13 KG bir ağırlığı olduğunu tahmin ediyorum. Kullanımı kolay, hızlı ve akıcı. Düzgün asfalt üzerinde hızlanması ve hızını koruması gayet başarılı. Bileşenleri (Altus-Acera-Altus-Tektro-Michelin) bu fiyat ve seviyedeki bir ürün için yeterli. Kaldı ki benim gibi amatör ve beklentileri düşük bir kullanıcı için ise, çok fazla bile sayılır.
Şimdilik bahsedebileceğim tek olumsuzluk ise Selle Royal Shadow modeli olan selesi. 3 gündür ciddi acı verdi ama sanırım bu seleden değil benim 20 yıldır ilk defa bisiklete biniyor olmam ile ilgili. Kısa bir sürede alışacağımı düşünüyorum, en azından umuyorum
Bu başlık altında Carraro Sportive 327'im ile başımızdan geçenleri , bisikleti ve özellikleri, bileşen performanslarını, aksesuarları ve özellikleri, kullandıkça ortaya çıkan/çıkacak problemleri, kısacası her şeyi paylaşacağım.
Satınalma öncesi yeterli bilgi toplamakta zorlandığımdan, bu bisiklet ile ilgilenenlere yardımcı olabileceğini düşünüyorum.
Yeni aldığım Carraro Sportive 327 im ile bir kaç gün ve yaklaşık 40 km geride kaldı. Bisikletin teknik özelliklerini paylaşarak başlayalım:
Kadro ALÜMİNYUM 1.1/8" YARI ENTEGRE
- Maşa 28"YOL ALÜMİNYUM 1.1/8"
- Sele SELLE ROYAL SHADOW
- Krank Takımı SHIMANO ALTUS FCM371 48X36X26
- Arka Değiştirici SHIMANO ACERA
- Ön Değiştirici SHIMANO ALTUS
- Vites Kolu SHIMANO ALTUS SL-M370 3X9
- Fren TEKTRO 855AL V-FREN
- Lastik MICHELIN 700X35C 37X622 PROTK SİYAH REF. PATLAMAYA DİRENÇLİ
- Jant 28" AIRLINE-1 ÇİFTKAT ALÜMİNYUM 32H
- 3 farklı kadro boyu: 47 / 51 / 54
İnternet üzerinden bir çok seçenek arasından ihtiyacıma (şehir içi asfalt üzerinde kısa mesafe ulaşım), bütçeme (1000-1500 TL arası), zevkime (çok parlak ve fosforlu renkleri olmayan, aşırı dikkat çekmeyen sade bir tasarım) uygun olarak belirlediğim son 3 seçenek içinde sportive 327 de karar kıldım ve Ordu'da bulamadığımdan, Samsun'a doğru koyuldum.
15 gündür resimlerine bakıp hakkında bulabildiğim kısıtlı bilgileri okumaktan öte gidemediğim bisikleti bayide nihayet bulup, inceledim ve test sürüşü yaptım.
Son dakikada hemen yanında duran Sportive 330 a aklım takılır gibi olsa da, disk fren ve yol bisikleti lastikleri kadar ince ve düz lastikleri sebebi ile 327 ye geri döndüm. Tabi 330 un aslında bir çok kişi tarafından çok beğenilen iddialı turuncu rengi de bunda etkili oldu. Ama 330 da kesinlikle beğenenler için tercih edilebilecek bir ürün.
1250 TL etiketi fiyatı olan 327 yi, pazarlık sonucu taksitle 1050 TL ye aldım ve aracıma yükleyip geri döndüm.
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/e9be0c651c4205b33a09936f07df7997.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/9c5ff442d7c3873fe6dd11432b910722.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/5a2693f3af26e1dd0c3f0613dbe19e43.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/c5119692cf22d0ab610c2c1956e0f5f1.jpg
http://images.tapatalk-cdn.com/15/06/26/74a38267632b037b68676cc4ba75becc.jpg
Bir kaç gündür kullanıyorum ve seçiminden dolayı gayet mutluyum. Fiyat/performans olarak baktığımızda son derece başarılı bir ürün. Son derece hafif. Bunda alüminyum gövde ve maşanın etkisi büyük. 12-13 KG bir ağırlığı olduğunu tahmin ediyorum. Kullanımı kolay, hızlı ve akıcı. Düzgün asfalt üzerinde hızlanması ve hızını koruması gayet başarılı. Bileşenleri (Altus-Acera-Altus-Tektro-Michelin) bu fiyat ve seviyedeki bir ürün için yeterli. Kaldı ki benim gibi amatör ve beklentileri düşük bir kullanıcı için ise, çok fazla bile sayılır.
Şimdilik bahsedebileceğim tek olumsuzluk ise Selle Royal Shadow modeli olan selesi. 3 gündür ciddi acı verdi ama sanırım bu seleden değil benim 20 yıldır ilk defa bisiklete biniyor olmam ile ilgili. Kısa bir sürede alışacağımı düşünüyorum, en azından umuyorum
Bu başlık altında Carraro Sportive 327'im ile başımızdan geçenleri , bisikleti ve özellikleri, bileşen performanslarını, aksesuarları ve özellikleri, kullandıkça ortaya çıkan/çıkacak problemleri, kısacası her şeyi paylaşacağım.
Satınalma öncesi yeterli bilgi toplamakta zorlandığımdan, bu bisiklet ile ilgilenenlere yardımcı olabileceğini düşünüyorum.