tuna karahan
Daimi Üye
- Kayıt
- 14 Temmuz 2009
- Mesaj
- 327
- Tepki
- 252
- Şehir
- İstanbul
- Bisiklet
- Salcano
Btwin in triban 3 ile beraber hatırı sayılır insan microshift kullanmaya başladı. Ben biraz daha evvel tanışmıştım microshift ile. Tanıyanlar bilir kıyıda köşede kalmış şeyleri alıp denemeyi severim. ilk olarak 2*9 lu sistemi kullandım. Memnun kalınca da bunlara geçmeye karar verdim. 2014 martında 260 dolara satın aldım seti ve o zamandan beri kullanıyorum. 2000 km kadar yaptım. Hatrı sayılır deneyime sahip oldum white lar ile ilgili.
Genel olarak şık bir görünüme sahip set. Malzeme kalitesi iyi düzeyde. Herhangi bir falsosunu görmedim.
Ağırlık olarak vites kolları toplam 400 gr geliyor. Arka aktarıcı 200 gr. Ön aktarıcı da 100 gr. Yaklaşık ağırlıkları böyle.
Vites Kolları
Hoodlar ultegra kadar rahat. Ergonomik olarak fren kolları çok iyi. Her pozisyonda rahatlıkla fren yapıp, vites küçültüp büyütebiliyorum (ellerim pek büyük sayılmaz). Fren kollarının sertlikleri gayet iyi. Vites değişimi için bir uzun bir de ufak buton üst üste duruyor. Arka aktarıcıyıda büyük vitese geçmek için ufak tuşu kullanmak gerekiyor. Uzun tuş vitesleri ufaltıyor. Tek seferde maksimum 3 vites ufaltabiliyor kol. Çalışması ise bir hayli gürültülü. (videoda duyuluyor) Bu benim gayet hoşuma gidiyor. Çıkardığı ses kadar zor geçmiyor tabii vites Vites ufaltırken kolu biraz fazla itmek gerekiyor genel olarak sıkıntı olmasa da daha kısa olabilirdi. Ön aktarıcı da ise işler tersine dönüyor. Uzun kol vitesi büyütürken kısa tuş ufaltmaya yarıyor. 3 tık sesi var kolda. Birinci tık ufak dişlinin trim ayarı. İkinci tık büyük dişliye geçiş. Üçüncü tık ise büyük dişlinin oto ayarı. Güzel bir ayar tutturduğum için üçüncü tıkı kullanmama gerek kalmadı hiç.
Arka ve Ön Aktarıcı
İki aktarıcı da kararlı vites geçişlerine sahip. Yokuşta ya da düzde pedala asılırken kaçırma yaptığını hatırlamıyorum. Ama bu konuda ben biraz dikkatliyimdir yük altında vites geçişlerinde gücü azaltırım (ki bu milisaniyelik bir azaltma) başka ekipmanlarla da sorun yaşamadım yani. Jant değişimi hariç vites ayarlarıyla da oynamadım. Zamanla ayar kaybetmiyor. Bir ara 11 li jant göbeğine 10 lu ruble takıp bir pulu koymayı unuttum. tabii ki 1.8 mm lik bir boşluk oluştu rublede, hiç farketmedim. 80-90 km kadar öyle kullandım. bu 80-90 km içinde kartepe tırmanışının olması ve aktarıcının hiç falso vermemesi gözümdeki artı puanını bayağı bi yükseltti. Arnavut kaldırımda giderken gelen seslerden farkettim rubledeki boşluğu Ön aktarıcı için söyleyeceğim tek şey ise işini tertemiz yaptığı. Üzerlerindeki kırmızı kaplamaların dökülmesini bekliyordum ama onlara da bir şey olmadı. Şaşırdığım bir konu oldu bu Muhtemelen bundan sonraki setim de white ın üst modeli olan arsis olacak. bu arada kmc zincir ve ultegra 6700 11-25 ruble ile kullandım 2000 km.
Genel olarak şık bir görünüme sahip set. Malzeme kalitesi iyi düzeyde. Herhangi bir falsosunu görmedim.
Ağırlık olarak vites kolları toplam 400 gr geliyor. Arka aktarıcı 200 gr. Ön aktarıcı da 100 gr. Yaklaşık ağırlıkları böyle.
Vites Kolları
Hoodlar ultegra kadar rahat. Ergonomik olarak fren kolları çok iyi. Her pozisyonda rahatlıkla fren yapıp, vites küçültüp büyütebiliyorum (ellerim pek büyük sayılmaz). Fren kollarının sertlikleri gayet iyi. Vites değişimi için bir uzun bir de ufak buton üst üste duruyor. Arka aktarıcıyıda büyük vitese geçmek için ufak tuşu kullanmak gerekiyor. Uzun tuş vitesleri ufaltıyor. Tek seferde maksimum 3 vites ufaltabiliyor kol. Çalışması ise bir hayli gürültülü. (videoda duyuluyor) Bu benim gayet hoşuma gidiyor. Çıkardığı ses kadar zor geçmiyor tabii vites Vites ufaltırken kolu biraz fazla itmek gerekiyor genel olarak sıkıntı olmasa da daha kısa olabilirdi. Ön aktarıcı da ise işler tersine dönüyor. Uzun kol vitesi büyütürken kısa tuş ufaltmaya yarıyor. 3 tık sesi var kolda. Birinci tık ufak dişlinin trim ayarı. İkinci tık büyük dişliye geçiş. Üçüncü tık ise büyük dişlinin oto ayarı. Güzel bir ayar tutturduğum için üçüncü tıkı kullanmama gerek kalmadı hiç.
Arka ve Ön Aktarıcı
İki aktarıcı da kararlı vites geçişlerine sahip. Yokuşta ya da düzde pedala asılırken kaçırma yaptığını hatırlamıyorum. Ama bu konuda ben biraz dikkatliyimdir yük altında vites geçişlerinde gücü azaltırım (ki bu milisaniyelik bir azaltma) başka ekipmanlarla da sorun yaşamadım yani. Jant değişimi hariç vites ayarlarıyla da oynamadım. Zamanla ayar kaybetmiyor. Bir ara 11 li jant göbeğine 10 lu ruble takıp bir pulu koymayı unuttum. tabii ki 1.8 mm lik bir boşluk oluştu rublede, hiç farketmedim. 80-90 km kadar öyle kullandım. bu 80-90 km içinde kartepe tırmanışının olması ve aktarıcının hiç falso vermemesi gözümdeki artı puanını bayağı bi yükseltti. Arnavut kaldırımda giderken gelen seslerden farkettim rubledeki boşluğu Ön aktarıcı için söyleyeceğim tek şey ise işini tertemiz yaptığı. Üzerlerindeki kırmızı kaplamaların dökülmesini bekliyordum ama onlara da bir şey olmadı. Şaşırdığım bir konu oldu bu Muhtemelen bundan sonraki setim de white ın üst modeli olan arsis olacak. bu arada kmc zincir ve ultegra 6700 11-25 ruble ile kullandım 2000 km.