Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

merhaba

Konu, 'Bisiklet Seçimi' kısmında ilkerus tarafından paylaşıldı.

  1. ilkerus

    ilkerus Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Her gün işe gidip gelirken sadece asfaltta kullanacağım uygun fiyatlı bisiklet arıyorum. Forumu inceledim. Ama pek çok model ve tür arasında kararsız kaldım. Boyum 190, kilom 88, yaşım 24. Drag grizzy - salcano ng600 - salcano ılgaz - kron zoxes arasında seçim yapmayı düşünürken nette drag marathon modelini gördüm; ilgimi çekti. Gördüğünüz gibi henüz dağ bisikletimi şehir bisikletimi karar verebilmiş de değilim. Ne dersiniz? Başlangıç için hangisini tercih etmeliyim.
     
  2. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    başlangıç için kron zoxes uygun olabilir...www.yesilbisiklet.com da da uygun fiyat ve peşine 4 taksit kampanyası var şu an..forumlarda kronlar çok konuşuldu...çok da kullanan var..birde bütçeniz müsaitse salcano ng350 ler çıktı...çok farklı bir model..çok şık..599 milyon a iki taksit fiyatı..dağ mı şehir mi seçeceğinizi de belirlemeniz önemli tabi..yinede bisikletinizi kullanacağınız yerleri belirtirseniz önerilerimiz olacaktır...
     
  3. ilkerus

    ilkerus Yeni Üye

    Kayıt:
    11 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    2
    Beğeniler:
    0
    Cevabınız için teşekkürler. İstanbul anadolu yakasında oturuyorum (beykoz). Her türlü hava şartlarında kullanacağım ama hep asfalt zeminde. zaten o yüzden şehir bisikleti düşündüm (çamurluklarıda var). ng350 bütçemi aşıyor biraz. Kron'un kadrosunun uzun boylular için pek tavsiye edilmediği izlenimine kapıldım bilmem ne dersiniz?
     
  4. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    şimdi hadiseye biraz daha uzun soluklu bakalım..çoğumuz istanbulda yaşıyoruz..bizim bisiklet grubumuzun için de hiç şehir bisikleti kullanan yok:)hepimiz hardtail yani ön amortisörlü mtb-dağ bisikletleri kullanıyoruz...bizlerinde fazlaca dağa taşa tırmandığımız söylenemez..çoğu arkadaşımız mtb bisikletlerinin lastiklerini değiştirmiş durumda..(daha dişsiz-yol sürüşlerine uygun lastiklerle)böylelikle bisikletlerimiz hem yol hem de dağ-arazi koşullarına uyumlanmış durumda..

    bu anlamda size illede aman şehir bisikleti almayın gibi bir ısrardan ziyade ,mtb bisiklet almanızın daha avantajlı( hem görünüm,hem dayanıklılık,hem hafiflik,hem asfalt-arazi uyumu vs vs vs.) olacağını bilmenizi isterim.çamurluk vs gibi aksesurlar mtb lerede takılıyor ve çok daha şık duruyor..aksesuar üzerinde fazla durmayın;)

    kron kadrolar için uzun boylu arkadaşlarımızda sorun yaratacağını düşünmüyorum..

    bakınız arkadaşlarımızdan biri ne demiş;

    bir başka arkadaşımız;

    yine aklınıza takılan sorularınız için buradayız.

    saygılarımla.
     
  5. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    kron zeon mu iyi yoksa xaos mu iyidir?bende ayran gönüllüğüm yaa bi mtb alacam diyom bi yol bende şarırdım yaa. :D:D
     
  6. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    220 Eu paran varsa Zoxes "iyidir", Zeon "kötüdür"
    310 Eu paran varsa Xaos "iyidir" Zoxes ve Zeon "kötüdür"
    460 Eu paran varsa Zeon "iyidir", Zoxes ve Xaos "kötüdür"
    Hiç paran yoksa hepsi "kötüdür"
    Çok paran varsa da hepsi "kötüdür"..Çünkü "en iyisi" bile seni tatmin etmez..
    (Umarım tırnak işaretlerinin anlamı okullarda öğretiliyordur)
    Çağatay sen en iyisi melez bir bisiklet al.. Ne dağ bisikleti ne yol bisikleti..İkisinin karışımı işte .. Bunlar nasıldır diye sorma istersen.. Adı üstünde.. Açıklama gerekmez..

    Daha ne diyeyim artık!!!!!!!!!!
     
  7. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    abi o zaman melez bir bisikleti toplasak ne kadara gelir ki?şöyle profesyonel parçalar olmasın..çünkü onları bende harcanır..orta halli bişi...4 sene filan gitsin..
     
  8. Bibendum

    Bibendum Bisikletkolik

    Kayıt:
    19 Aralık 2004
    Mesajlar:
    1.263
    Beğeniler:
    1.005
    Şehir:
    Zübüşler Diyarı
    Seviye:
    Yürü be Çağatay kim tutar seni !.....
    Şimdide Meleze döndün aynen devam mesajlara !....
    '' Gürsel Ağabiyi'' çıldırtmana az kaldı adam yakında Doktorum nerede demeye başlıyacak !... :eek:
     
  9. Gürsel A.

    Gürsel A. Bisikletkolik

    Kayıt:
    10 Eylül 2004
    Mesajlar:
    1.403
    Beğeniler:
    2.248
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sabrımla tanınırdım ama artık öyle olmayacak galiba..!!!!!Az kaldı az!!

    Yaw Çağatay hem bütçem az diyorsun hem toplamaktan bahsediyorsun.. Ayrıca melez bisiklet kadrosu satılmıyor ki TR de. 500 küsür milyona Salcano Sole var. Bisiklet 11 kg. Daha ne istiyorsun ki?? Aç bisim siteye bak.. Ben bile bundan bi tane almayı düşünüyorum..
    Gürsel
     
  10. duyguny

    duyguny Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Mart 2005
    Mesajlar:
    596
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Bostancı
    Seviye:
    sakin ol gürsel abi :p
     
  11. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    28
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.827
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    valla dükkan'a gitmeye tirsiyorum :D