Gökhan Akkaya
BilgisayarKurdu
- Kayıt
- 8 Nisan 2014
- Mesaj
- 1.011
- Tepki
- 1.772
- Şehir
- İstanbul / Üsküdar
- İsim
- Gökhan
- Bisiklet
- Nishiki
Arkadaşlar sahip olduğum dağ bisikletim bu haliyle ölçtüğümüzde 10,68 KG basmakta.
Maxxiss Crosmark 2.1 arazi lastiklerim ve tanesi 150 gram iç lastiklerim var.
Pedallarım 550 gram diye biliyorum, XLC PD-M19 gibi bir pedal alsam 250gram hafiflerim olur sana 10,5KG.
Asıl merak ettiğim ise Tubeless lastiğe geçtiğimde sıvı kullanmadığım taktirde kaç gram fark oluşur?
Çünkü Tubeless lastikteki konfor beni mest etmişti, iç lastikli biraz kaba geldi tekrardan kullanınca.
En önemli konu ise vites çekiş sistemi. Şuan 3x9 kullanıyorum ve yeni seri bir vites çekiş sistemi ihtiyacı doğdu, tek set halinde güzel bir takım almak istiyorum. 2X11 XT alsam şehir içerisinde çok rahat edeceğim hız açısından, öyle hissediyorum.
1X11 aldığımda ise vites kolu - orta aktarıcı - aynakol 2. yaprak fazlalık haline gelecek, oradan da yük hafifleyecek önemli miktarda sanki.
Sizce Tubeless lastiğe para harcayıp geçersem hafiflik olarak ne kadar fark olur çift teker hesaplandığında.
Birde vites çekiş sistemini 3X9 XO-X9-XTR karışımından 1X11 veya 2X11 XT seviyesine çekersem sizce ne seviyede olur? En önemlisi de Sırf hafiflik için 2X11 ihtiyacı varken 1X11 ile yaşanır mı?
Çünkü 3x9'da 3. dişliyi gerçekten kullanan biriyim, bisiklet hafif olunca sürekli 3. viteste buluyorsunuz kendinizi.
Maxxiss Crosmark 2.1 arazi lastiklerim ve tanesi 150 gram iç lastiklerim var.
Pedallarım 550 gram diye biliyorum, XLC PD-M19 gibi bir pedal alsam 250gram hafiflerim olur sana 10,5KG.
Asıl merak ettiğim ise Tubeless lastiğe geçtiğimde sıvı kullanmadığım taktirde kaç gram fark oluşur?
Çünkü Tubeless lastikteki konfor beni mest etmişti, iç lastikli biraz kaba geldi tekrardan kullanınca.
En önemli konu ise vites çekiş sistemi. Şuan 3x9 kullanıyorum ve yeni seri bir vites çekiş sistemi ihtiyacı doğdu, tek set halinde güzel bir takım almak istiyorum. 2X11 XT alsam şehir içerisinde çok rahat edeceğim hız açısından, öyle hissediyorum.
1X11 aldığımda ise vites kolu - orta aktarıcı - aynakol 2. yaprak fazlalık haline gelecek, oradan da yük hafifleyecek önemli miktarda sanki.
Sizce Tubeless lastiğe para harcayıp geçersem hafiflik olarak ne kadar fark olur çift teker hesaplandığında.
Birde vites çekiş sistemini 3X9 XO-X9-XTR karışımından 1X11 veya 2X11 XT seviyesine çekersem sizce ne seviyede olur? En önemlisi de Sırf hafiflik için 2X11 ihtiyacı varken 1X11 ile yaşanır mı?
Çünkü 3x9'da 3. dişliyi gerçekten kullanan biriyim, bisiklet hafif olunca sürekli 3. viteste buluyorsunuz kendinizi.