Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

Kapadokya videosu

Konu, 'Sporcu Odası' kısmında muamyildiz tarafından paylaşıldı.

  1. muamyildiz

    muamyildiz Kıdemli Üye

    Kayıt:
    6 Aralık 2004
    Mesajlar:
    266
    Beğeniler:
    432
    Şehir:
    İstanbul - Fatih
    Seviye:
    arkadaşlar video yu görünce paylaşmadan edemedim. muhteşem çekimler ve düzenleme, downhill agırlıklı ama klasik bir "memleketimizin tadını ecnebiler çıkarıyor" vakası... bunu izledikten sonra kesin karar verdim, en yakın zamanda kapadokya da 10 gün civarı sürecek bir mtb tatili yapıp altını üstüne getirmek lazım :D

    bu konuyu umarım doğru yerde açmışımdır, kapadokya yarışı videosu yok ama yarışçıların en sevidği yerleden biri herhalde...

    video 52mb, 26dk18s sürüyor, arada giren türkçe sesler ve memleketim insanının görüntüleri çok hoş.. bu arada anlatımı anlamadım, çünkü fransızca ama görüntüler yetiyor zaten

    http://raceco.media-luberon.com/videos/cappadoce.wmv
     
  2. HaliliOzturk

    HaliliOzturk Onursal Üye

    Kayıt:
    3 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    7.283
    Beğeniler:
    9.860
    Seviye:
    Hem DH görselliği, hem de yurdumun güzelliği, sıcak insanını çok net biçimde gözler önüne seren bi video gerçekten. Abi inanılmaz bir şey yemin ediyorum içimdeki DH ruhu depreşti yeniden. Sanırım bir daha ki yaza tatlı bi YETI nasip olacak Allah kısmet ederse ;)
    Yok yok ben kesin bi DH alıcam :D
     
  3. duyguny

    duyguny Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Mart 2005
    Mesajlar:
    596
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Bostancı
    Seviye:
    muam tekrardan teşekkürler videoyu indirip izledim biz yerimizde takılırken adamlar gelip bizim memleketin güselliklerinden faydalanıyor dh ye pek merakım olmasa da içinde bisiklet olması yeterli...
     
  4. c.turhan

    c.turhan Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Aralık 2005
    Mesajlar:
    157
    Beğeniler:
    268
    Şehir:
    Lüleburgaz
    Seviye:
  5. bikerboy

    bikerboy Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2005
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ne diyim yani izlerken kahrettim aynı zamanda da sevindim. devletimizin yap(a)madığını! elin gavur u yapıyo. neyse biz kendimize bakalım dimi...
     
  6. nuriaktürk

    nuriaktürk Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.525
    Beğeniler:
    1.474
    Şehir:
    cappadocia ürgüp
    Seviye:
    arkadasım geldin gezdinde niye burda geziyorsun mu dediler sana gel gez sende cek bizde izleyelim
     
  7. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:
    gerçekten çok güzel bir vidyo sadece görüntüsü yeter anlatanı takmıyor insan izlerken
     
  8. tayfur

    tayfur Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.635
    Beğeniler:
    1.028
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    devletin işi gücü yok downhill videosu mu çekicek? gidin inin tepeden aşağı, çekin videosunu.
     
  9. nuriaktürk

    nuriaktürk Onursal Üye

    Kayıt:
    8 Şubat 2005
    Mesajlar:
    2.525
    Beğeniler:
    1.474
    Şehir:
    cappadocia ürgüp
    Seviye:
    devletimizin işi futbol la ugrasmak ne etsin bisikleti degilmi
     
  10. tayfur

    tayfur Onursal Üye

    Kayıt:
    22 Mayıs 2005
    Mesajlar:
    1.635
    Beğeniler:
    1.028
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    halk neyi talep ederse Devlet ona daha fazla destek verir. Sokaktaki adam futbol istiyor, futbol maçına gidiyor, futbol oynuyor. Eğer bu ülkede 20 milyon kişi futbol oynamasaydı da bisikletle ilgilenseydi, 3 milyon lisanslı futbolcu değil 3 milyon lisanslı bisikletçi olsaydı Bisiklet Federasyonu da TFF kadar ilgi görürdü.

    "Nerde bu devlet", "Yetkililer bize sahip çıksın" düşünceleri yerine münferit ya da küçüklü büyüklü gruplar halinde bisikletçilik için elimizden geleni yaparsak faydası, oturup da kara kara düşünmekten, birilerine sinirlenmekten büyük olur.
     
  11. Admin

    Admin Yönetim Kurulu

    Kayıt:
    5 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.035
    Beğeniler:
    3.680
    Seviye:
    çok iyi.katılıyorum.Forumun en önemli faaliyet amaçlarından birisi de bu.
    teşekkürler.
     
  12. bikerboy

    bikerboy Üye

    Kayıt:
    18 Nisan 2005
    Mesajlar:
    82
    Beğeniler:
    23
    Şehir:
    ankara
    Seviye:
    ben de onu demek istemiştim umarım yanlış anlaşılmamışımdır. ne demiş napolyon : para, para, para!
     
  13. duyguny

    duyguny Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Mart 2005
    Mesajlar:
    596
    Beğeniler:
    128
    Şehir:
    Bostancı
    Seviye:
    kardeşim çok doğru sölemişin bizde zaten 1 avuç bisikletçi bu işi yapmaya çalışıyoruz işte.. umarım daha ilerde bisiklet sporu hakettiği ilgiyi görürde bununla birlikte bazı şeylerde gelişir...
     
  14. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:
    inşallah abim bizlerde aynı düşüncedeyiz.. ve bunun için Kayseride çok ciddi çalışmalara başladık umarım başarıya ulaşabiliriz..

    birde şu ağır tonajlı ince boğaz mtb mi daha iyisiyle değiştirsem daha başarılı olacaz..
     
  15. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:
    yaw adamlar 65 km yakınıma kadar gelmişler(kapadokya ya)..
    ahh bi o zaman haberim olsaydı..

    http://www.teamplanetx.com/
    yukarıdaki linkte o takımın adresi kendileri, hakkında bilgilere ulaşılabilir..
     
  16. gustfrabaa

    gustfrabaa Yeni Üye

    Kayıt:
    24 Şubat 2006
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    8
    Şehir:
    adana
    Seviye:
    sorun bence Spor Kültürümüzün oluşmamasında yatıyor...
    bizler yenilikleri ve farklılıkları kabullenmekte biraz zorlanıyoruz ...bunun için diğer sportif faaliyetlere korkarak bakıyoruz...Sosyo ekonomik nedenlerde var bunun yanında ...Şöyle bir kanı oluşuyor o zamanda, hem maddiyen hemde sosyal açıdan herkesin kolaylıkla yapabileceği, erişile bileceği sporlar tercih ediliyor ve bununla imkanlar kısıtlanıyor..
    oluşan spor kültürümüz daha çoçukken kısırlaştırılıyor...haber kanalları, okullarda ki eğitim, belediyelerin sosyal imkanları ancak kendinize yenilikler aradığınızda karşılaşıyorsunuz çeşitliliklerin olduğundan..
    ve bu spor kavramı tekrardan kafalarımızda şekilleniyor...ewet devletten bişi beklemekle olmuyor ancak bu yetkiye sahip olan kişileri biraz hareketlendirmemiz gerekiyor... ve eğitim alanlarında(ilkokul,lise,üni' lerde) spor dersleri ve uygulamaları tekrardan düzenlenmeli ve kapsamı güncelleştirilmeli. bunun için sosyal kulüp ve diğer yapılanmalardan destek alınmalı diye düşünüyorum,
    ancak spor kültürünü kazanarak bu engelleri aşarız... ve lisanslı futbolcu kadar lisanslı dağcıda olur kayakçıda, dalgıçta, orienteeringçide,buz patenciside, bisikletçiside...

    demek istediğim bu farklılıkları gözeterek bunları geliştirmeyi bilelim

    ve tabiki bu değişim bu anlayışa sahip olan yetkililerce olur... (yani devlet el atsın dediklerimiz)
     
  17. hcyoldas

    hcyoldas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    248
    Beğeniler:
    139
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Seviye:
    Selam arkadaşlar.Kapadokya bence her bisikletçinin en azından MTB formunda bisiklet kullananların ziyaret etmesi gereken bir yer bence.Hazır konu açılmışken bende geçen seneki turdan bir iki fotoğraf göndereyim dedim.Videodakiler kadar olmasada bizde bişeyler yapdık.Ama onlar olayı gerçekden aşmışlar.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    tayfur bunu beğendi.
  18. hcyoldas

    hcyoldas Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    248
    Beğeniler:
    139
    Şehir:
    İstanbul/Yenibosna
    Seviye:
    [​IMG]

    Bizim dışardan gelen turistlere göstermiş olduğumuz ilgiyi FRANSIZ turistlerde bize gösterdiler.
     
    c.turhan bunu beğendi.
  19. çağatay_çankaya

    çağatay_çankaya Onursal Üye

    Yaş:
    29
    Kayıt:
    18 Eylül 2004
    Mesajlar:
    2.828
    Beğeniler:
    844
    Şehir:
    İstanbul / Eyüp
    Bisiklet:
    Sedona
    Seviye:

    yaw haberin olsa gidip ne yapacaktın :D kuzu kuzu izlerdin adamları :D yada abi şuradan bi atlayabilir miyim mi diyeceksin :D
     
  20. Said Ergöktaş

    Said Ergöktaş Forum Demirbaşı

    Kayıt:
    15 Temmuz 2005
    Mesajlar:
    449
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    KAYSERİ - Hill Climb - XC
    Seviye:

    bilmem izlerdik herhalde öylece.. :D