Bagaj olarak ne tavsiye edersiniz?

oesen

Üye
Kayıt
29 Nisan 2021
Mesaj
82
Tepki
139
Şehir
Mardin
Başlangıç
1990—91
Bisiklet
Sedona
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Satın aldığın ürünün aynısını N11, üzerinden erdoğanlar bisiklet satıcısından sipariş ettim ürünün detaylarında 28” ve disk uyumlu olduğu belirtiliyordu, teşekkür ederim.
Yükseklik ayarı olan modellerde var , benim kullandığım modelde yok. Alırken 28" tekere uyumlu olmasına bakarsanız yeterli bence, yükseklik ayarını ne için kullanıyorlar bilmiyorum, zaten ayar olsa bile muhtemelen ilk taktığınızda 1 defa ayarlayacaksınız, bidaha değiştirmeyeceksiniz. Yan tarafın yere paralel olan demirine yan çanta asılıyor, yan bagaj çantalarında oraya asılacak şekilde aparat oluyor. Yan tarafta 3 parça demir olması çantanın tekere çarpmasını engelliyor
Satın aldığın ürünün aynısını N11, üzerinden erdoğanlar bisiklet satıcısından sipariş ettim ürünün detaylarında 28” ve disk uyumlu olduğu belirtiliyordu, teşekkür ederim.
 
  • Beğen
Tepkiler: Nurullaah18
Scudo
Kayıt
27 Aralık 2020
Mesaj
44
Tepki
61
Yaş
22
Şehir
istanbul
İsim
berk
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Diğer
STORYBİKEUTHAN'DAN ALDIĞIM ÖN BAGAJ KIRILDI.

Herkese selamlar.
Evet başlıkta da yazdığı üzere aldığım bagaj kırıldı ve size bu sürecin hikayesini anlatacağım ki siz de çok dikkat edin.1 ay önce (link) dan uzun turum için ön bagaj almıştım.Ön bagaj seçme nedenim ise ağırlık merkezini dengelemek düşüncesiydi(Üretici firmadan bağımsız olarak bu da hataydı nedenini devamında söylerim)Kullandığım bisiklet Carraro Gravel G0 ve benim maşamda büyük bagajlar için delik yok.Ben de uzun araştırmalar sonucunda bu tarz demir kelepçelerle maşaya bağlanan bagajı almıştım.Alırken kemerlerin demir olmasından dolayı tereddüt etmiştim maşam çizilir mi diye ancak üretici Hüseyin Bey bu yanıtıma hayır cevabını verdi.

1.Sorun:Bagajın Takılması ve Maşanın Çizilmesi
Bagaj elime geçtiğinde ise demir kemerin etrafı koruma yapılmış ancak tamamına yapılmamıştı.Aşağıda attığım 1.resimdeki kemerin işaret ettiğim kısmı gibi.O kısım da benim maşamı çizmeye başladı.Ben de bu böyle olmaz diyerek her bisiklet sürücüsünün de ilk aklına gelen çözümlerden maşanın etrafına elektrik bandı taktım ve sorunu bir nebze hallettim.

2.Sorun:Bagajın Kırılması
Birkaç deneme sürüşü yaptım ve uzun turuma çıktım.İlk gün bitiminde 50km gidip kamp alanında çantaları çıkardıktan sonra bisiklete dikeyden bakınca hafif sağa doğru kaymıştı ve bagajı elimle baskı yaptığımda oynama oluyordu.Ben de kemerleri sıktım ancak yine de oynama devam ediyor pek güven vermiyordu.Ertesi gün çantaları takıp yola çıktıktan 100 metre sonra bagajın üstündeki kemer patlayıp bagaj üst taraftan koptu ve tekerleğin altına az daha giriyordu.2.fotoğraf da olay yerinden görüntü.(Bagajın üstünde yaklaşık 15-16kg vardı).Allahtan 15km/h ile falan gidiyordum yoksa janta girse vs hepsi giderdi.

3.Yeni Gelen Bagajla ilgili Deneyim
Üretici Hüseyin Bey ben bagajı alırken de söz verdiği üzere ve yapması gerekeni yaparak yeni bir bagaj gönderdi.Ben de kırılan bagajı Hüseyin Bey'e gönderdim.(Daha sonra işin rengi değişti tabi).Bu sırada tabi turum aksamış olduğum yerde kalmıştım.Bu sefer yeni gelen bagajın kemerleri bagajla entegre ve çok daha kalındı.Aynı zamanda kemerleri sıkma yeri maşanın iç tarafındaydı ve o dar alanda hem ordaki vidayı sıkmak hem de dişlilere kemeri geçirmek çok zordu.3.fotoğraf da bunu gösteren resim.2 saat tek başıma takmaya çalışsam da 4 kemerin yalnızca 2 sini takabildim ve tornavidayla kemer maşayı tam sarmamasına rağmen artık o kemerin kalınlığından sıkılmıyor kemer maşanın şeklini almıyordu.Hava karardığında ise bagajı mecbur plastik cırtlarla sabitleyip bir şekilde kamp alanına döndüm.Bagajım kırıldıktan hemen sonra kamp alanında tanıştığım 97'den beri tur bisikletçiliği yapan ve 40.000 km nin üzerinde bisiklet süren abi ile 1 saatte bagajı takabildik.Ancak yine dediğim gibi kemerler maşanın şeklini tornavidayla almadı yani tam sıkılmamış oldu.Diğer alternatif ingiliz anahtarıyla sıkmaktı ama o da yanımızda yoktu tabi.Bagajı takıp yola çıktığım gün 20-30km gittikten sonra janttan ses gelmeye başladı.Bagaj aşağı doğru kaymış ve kemeri sıkan vidalar jant teline sürtünüyordu.Ve kayarken de maşamı bu 1.fotoğrafta gösterdiğim kısım çok ciddi çizmişti.4.fotoğrafta o çizilen upuzun kısım var.Şunu diyen olabilir,elektrik bandı sardın maşana o yüzden kaydı ancak bu kemerlerin etrafına üretici tarafından çizilmesin diye geçirilen plastik şey benim maşaya sardığım elektrik bandından çok daha kaygan.Zaten bagaj elektrik bandının üzerinden de kaymadı bildiğiniz o elektrik bandını söküp kaydı.Aynı gün ingiliz anahtarı bulup ön bagajı iyice sağlamlaştırdım bundan sonra da kayma vs olmazdı sanırım ama hem bagajın kemerlerinin saçma bir yapıda olması hem de bu kadar şey başıma gelince ertesi gün bagajı taktığımız 24 yıllık tur bisikletçisi abinin de kesin önerisiyle hemen 175 liraya arka bagaj aldım ve uyku tulumu hariç tüm yükümü arkaya yükledim.(Aldığım ön bagajın normal fiyatı 400 lira).Başka nedenlerden de arka bagaja geçtim onun nedeni de alt kısımda.Arka bagajdan çok memnun kaldım.

4.Üreticiden Bağımsız Arka Bagaja Geçme Sebeplerim-Neden Ön Bagaj Kullanmayın?

Benim başta ön bagaj alma sebebim ağırlık merkezini dengelemekti.Ancak yük önde olunca kontrol de zorlaşıyor tabi.Ve ani manevra yapmanız durumunda(Çukur çıkması,köpek saldırısı,aracın önünüze kırması vs) kaza yapma olasılığınız da artıyor ve ben kaza da yaptım.Köpek saldırmıştı ani manevra yapayım derken tüm denge gitti ve ve bisiklet takla attı.Allahtan bisikletin vites kolunda ve selede ufak çizikler dışında çok bir şey olmadı.
Benim tavsiyem alacaksanız böyle isbikelarda(belediyenin bisikletleri) da olan tarza bir sepet almanız ve üstüne 3-4kg dan fazla yük yüklememeniz.
Ayrıca alacaksanız da gidin yabancı&bilindik marka alın.Adamlar ürünleri bir sürü testten geçiriyor ona göre o bagajın tam kaç kg taşıyacağını söylüyor.Böyle malının arkasında durmayan yerli satıcılardan alacaksanız çok çok iyi araştırın.

5.Üretici Firmanın Hata Yapmasına Rağmen Rezilliği

Eğer StoryBikeUthan'dan hala benim aldığım tarzda bir ön bagaj almayı düşünüyorsanız buyrun okuyun(Diğer arka bagajlarını ya da maşada delik bulunan bisikletler için olan bagajları nasıldır bilemeyeceğim boş yere suçlamayım).Ben ön bagajdan pişman olup arka bagaja çoktan geçmişken ve kırılan bagajı onlara gönderdikten sonra Hüseyin Bey beni aradı ve hatanın bende olduğunu bir de bunun üstüne bana gönderdiği 2.bagajı da ona geri göndermemi söyledi :))Telefonda patladım ben zaten bakmayın emojiye az daha canımdan ve bisikletin jantından olacaktım 15kmh ile gitmeseydim.Forumda paylaşsa herkes ona hak verirmişmiş(Ben aslında foruma yazmayacaktım bu olaydan sonra yazmaya karar verdim)Hemen onun söylediği nedenleri sayayım ancak dikkat edin her birine cevap verdikten sonra bana başka bir neden söyledi:
1.İddia:Bagajın kemerlerini çok sıkmışın o yüzden patlamış...
Cevap: Evet kemerlerin patlamadan önceki gecesi bagaj hala oynadığı için kemerleri sıkmıştım.En son sıktığım halinde bile oynuyordu.Kırılma nedeni ise o kemerlerin o yükü kaldıracak kadar sağlam olamamasıydı.Eğer kemerler 2.gönderdiği bagajdaki kadar sağlam olsaydı kırılmazdı.Kendisi de eğer zaten o kemerlerin sağlam olduğunu düşünseydi 2.gönderdiği bagajın kemerlerini daha kalın demirden yaptırıp göndertmezdi.Azıcık malınızın arkasında durun!!!

2.İddia:Elektrik bandını kullanmışım onun için o kaymış sonra kemer patlamış???
Cevap:Bagaj kaymadan direkt olarak kemerleri patladı.Başka bir cevabım yok yani kaymadı ilk bagaj.2.bagaj da iyi sıkılamadığından kaydı onun da nedeni üst kısımda.Ayrıca maşamın zaten içine etti o bagaj elektrik bandı yapmayacağım da ne yapıcam.Yine bagajın üstündeki kemerlere koyduğu korumalar da inanılmaz dandik ve oynaktı onların altına elektrik bandı takıp hem kaymasını hem de maşayı çizmesini önledim.Yine söylüyorum bagaj kemeri direkt patladı kaymayla alakası yok.

(Her birine cevap buldukça yeni iftiralar yükleniyor)

3.İddia:Bagajı doğru takamamışım
Cevap:Bagajı doğru taktım.100 kişiye versek 99'u aynı şekilde takardı yani o kadar kompleks bir yapısı yoktu bagajın.Somunlar vs hepsini de yerine taktım.Zaten bagajı nasıl taktığımı bilmiyor bile bagajın sadece kırılmış halinin fotosunu biliyor yani sadece iftira.


Son Söz ve Özet Öneri:
Objektif olmak gerekirse StoryBikeUthan'ın diğer bagaj modelleri nasıldır bilmiyorum.Genel olarak müşteri ilişkisi berbat.Ancak benim aldığım tarzda maşada delik olmayan bisikletler için bir bagaj alacaksanız kesin önerimdir ALMAYIN.Eğer sizinki kırılmazsa bile maşanıza yazık edersiniz.Aşağıdaki fotoğraflardaki gibi olur.Ben 2.bagajı 24 yıllık tur bisikletçiliği yapan abiyle taktım kimse sen takamamışsın demesin.Ayrıca öne ağır yük almak için de bagaj almanızı tavsiye etmiyorum üstte bahsettiğim gibi bu öneri üreticiden bağımsız.Ve bagaj da alacaksanız bilindik markalardan alın.Gerçekten o bagajın kaç kg kaldırabileceğini yazan güvenebileceğiniz markalardan...

Genel olarak maşanın son hali fotoğraflarda görüldüğü gibidir.
Bu yazım buraya kadar.Umarım birilerine faydam dokunur...
 

Dosyalar

Kayıt
27 Aralık 2020
Mesaj
44
Tepki
61
Yaş
22
Şehir
istanbul
İsim
berk
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Diğer
Geçmiş olsun,kötü bir deneyim olmuş ama her bagaj konusunu bulup,aynı mesajı atmanın bir anlamı yok.
Teşekkür ederim.
Anlamı var.Bagaj araştıranlar da her başlığa bakmıyor.Hangisinde denk gelirlerse.Toplamda 4-5 alakalı başlık altına attım zaten.
 
  • Beğen
Tepkiler: Şenol U.

BF Okuru

Forum Bağımlısı
Kayıt
6 Eylül 2004
Mesaj
164.839
Tepki
794
Maalesef böyle kötü deneyimlerin paylaşılabileceği fazla bir mecra yok. Ancak bence çok önemli. Böyle ürünlerle pazara atılan kişilerin de doğru yaklaşımlar geliştirebilmesi için önemli.
Adam bedavaya ürününü stres testine sokan sıkıntılarını bulan adam bulmuş hala üste çıkmaya çalışıyor, inanılmaz bir durum. Daha sizinle gelip konuşması sizin derdinizi anlamaya ürününü düzeltmeye çalışması lazımken üstelik. Böyle 50 memnuniyetsiz kullanıcı olunca ne yapacaksın ki?
 

emir yakup bulut

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Ekim 2011
Mesaj
1.058
Tepki
1.435
Şehir
samsun
Bisiklet
Ghost
Ben bugün arka bagajda 10 kg yük taşıdım, Allah dan rüzgar arkadan esiyordu ve rotamda neredeyse dümdüzdü. 20-30 kg ağırlıklarla tur yapan arkadaşlara gerçekten saygı duyuyorum.
 
Kayıt
27 Aralık 2020
Mesaj
44
Tepki
61
Yaş
22
Şehir
istanbul
İsim
berk
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Diğer
Maalesef böyle kötü deneyimlerin paylaşılabileceği fazla bir mecra yok. Ancak bence çok önemli. Böyle ürünlerle pazara atılan kişilerin de doğru yaklaşımlar geliştirebilmesi için önemli.
Adam bedavaya ürününü stres testine sokan sıkıntılarını bulan adam bulmuş hala üste çıkmaya çalışıyor, inanılmaz bir durum. Daha sizinle gelip konuşması sizin derdinizi anlamaya ürününü düzeltmeye çalışması lazımken üstelik. Böyle 50 memnuniyetsiz kullanıcı olunca ne yapacaksın ki?
Teşekkür ederim.Maalesef deney tahtası oldu bisikletin maşası:/
 

BayCicik

Daimi Üye
Kayıt
28 Aralık 2017
Mesaj
233
Tepki
466
Şehir
Antalya
İsim
Özer Cicik
Bisiklet
b'Twin
@gravel ile yolllarda geçmiş olsun. Ben şunu merak ediyorum; abi o kelepçelerin yük taşıyacağına nasıl ikna oldunuz? O maşayı -kaza bela olmadan bile- çizmeyeceğine/zarar vermeyeceğine nasıl ikna oldunuz? Bu sorularımı hatayı sizde aramak için sormuyorum, yanlış anlamayın. Sadece bisikleti ile aşka yaşayanların yeri burası 😁 o açıdan şaşkınlığımı dile getirmek için soruyorum. Ben bisiklete km saati takarken bile zarar verir mi diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.

Bi de anlamadım, gravel bisiklet maşasına bagaj deliği koymamışlar mı? Veya çoğunluk gravel bisikletlerde uygulama bu şekilde mi?

Ayrıca, sizin ve diğer forumdaşların tecrübelerinden istifade etmek isterim; bendeki maşa, her iki yanda birer tane olmak üzere bagaj deliklerine sahip. İlerleyen zaman için fikrim, onlara 1.5 litrelik mataralar veya "dengeli olacak şekilde" uyku tulumu/çadır vs. takmak. Her iki ihtimalde de 3-4 kg olacak. Nasıl çözerim?
Fork cage diye baktığımda ürünler buluyorum ama bir türlü içime sinmedi. Kıstas saçma sapan bütçe düşmanı fiyatlarının olmaması 🤝
 
Kayıt
27 Aralık 2020
Mesaj
44
Tepki
61
Yaş
22
Şehir
istanbul
İsim
berk
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Carraro
Bisiklet türü
Diğer
@gravel ile yolllarda geçmiş olsun. Ben şunu merak ediyorum; abi o kelepçelerin yük taşıyacağına nasıl ikna oldunuz? O maşayı -kaza bela olmadan bile- çizmeyeceğine/zarar vermeyeceğine nasıl ikna oldunuz? Bu sorularımı hatayı sizde aramak için sormuyorum, yanlış anlamayın. Sadece bisikleti ile aşka yaşayanların yeri burası 😁 o açıdan şaşkınlığımı dile getirmek için soruyorum. Ben bisiklete km saati takarken bile zarar verir mi diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.

Bi de anlamadım, gravel bisiklet maşasına bagaj deliği koymamışlar mı? Veya çoğunluk gravel bisikletlerde uygulama bu şekilde mi?

Ayrıca, sizin ve diğer forumdaşların tecrübelerinden istifade etmek isterim; bendeki maşa, her iki yanda birer tane olmak üzere bagaj deliklerine sahip. İlerleyen zaman için fikrim, onlara 1.5 litrelik mataralar veya "dengeli olacak şekilde" uyku tulumu/çadır vs. takmak. Her iki ihtimalde de 3-4 kg olacak. Nasıl çözerim?
Fork cage diye baktığımda ürünler buluyorum ama bir türlü içime sinmedi. Kıstas saçma sapan bütçe düşmanı fiyatlarının olmaması 🤝
Çok teşekkür ederim.Evet doğru söylüyorsunuz benim biraz acemiliğime ve iyimserliğime geldi.İlk bagaj elime ulaşmadan önce o kemerlerin tam yapısı hakkında bilgim yoktu.Doğru düzgün foto bile yok zaten.Elime ulaştığında fark ettim.Ancak iş işten geçmişti elimden geldiğince nazik bir şekilde takmaya çalıştım.2. gelen bagaj sağlamlık açısından daha iyiydi ama takma aşaması vs çok daha zordu o sırada da çizildi.Üstte de belirttiğim gibi o kemerler iyi sıkıl(a)madığından dolayı aşağı kaydı ve bu sefer büyük b,r çizik oluştu.

Benim gravelda o göbek tarafında olan deliklerden yoktu maalesef ama başka gravellarda olabiliyor.

Gidona takılan zarf çantalar oluyor onları düşünebilirsiniz belki.Çadır Fork Cage'e sığar mı bilemiyorum
 

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Mesaj
10.978
Tepki
34.472
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Çok teşekkür ederim.Evet doğru söylüyorsunuz benim biraz acemiliğime ve iyimserliğime geldi.İlk bagaj elime ulaşmadan önce o kemerlerin tam yapısı hakkında bilgim yoktu.Doğru düzgün foto bile yok zaten.Elime ulaştığında fark ettim.Ancak iş işten geçmişti elimden geldiğince nazik bir şekilde takmaya çalıştım.2. gelen bagaj sağlamlık açısından daha iyiydi ama takma aşaması vs çok daha zordu o sırada da çizildi.Üstte de belirttiğim gibi o kemerler iyi sıkıl(a)madığından dolayı aşağı kaydı ve bu sefer büyük b,r çizik oluştu.

Benim gravelda o göbek tarafında olan deliklerden yoktu maalesef ama başka gravellarda olabiliyor.

Gidona takılan zarf çantalar oluyor onları düşünebilirsiniz belki.Çadır Fork Cage'e sığar mı bilemiyorum
Gravel dedigin her turlu ek bagaj demiri icin delikleri olur abi.
Bence bu standart olmali.
Screenshot_2019-07-27-15-53-37.png
DSC01332.jpgpistrada-bombtrack-the-hook-ext-2018-carbon-04-37xeefzoqdhzyhk4a3z8cg.jpg
prova-cycles-650b-swift-tourer-1.jpg
 
Son düzenleme:

MakRo

🤘Forever Metal🤘
Kayıt
5 Temmuz 2015
Mesaj
2.851
Tepki
9.181
Yaş
32
Şehir
Denizli
İsim
Alperen Atman
Başlangıç
1998—99
Bisiklet
b'Twin
Bisiklet türü
Dağ bisikleti
@gravel ile yolllarda geçmiş olsun. Ben şunu merak ediyorum; abi o kelepçelerin yük taşıyacağına nasıl ikna oldunuz? O maşayı -kaza bela olmadan bile- çizmeyeceğine/zarar vermeyeceğine nasıl ikna oldunuz? Bu sorularımı hatayı sizde aramak için sormuyorum, yanlış anlamayın. Sadece bisikleti ile aşka yaşayanların yeri burası 😁 o açıdan şaşkınlığımı dile getirmek için soruyorum. Ben bisiklete km saati takarken bile zarar verir mi diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.

Bi de anlamadım, gravel bisiklet maşasına bagaj deliği koymamışlar mı? Veya çoğunluk gravel bisikletlerde uygulama bu şekilde mi?

Ayrıca, sizin ve diğer forumdaşların tecrübelerinden istifade etmek isterim; bendeki maşa, her iki yanda birer tane olmak üzere bagaj deliklerine sahip. İlerleyen zaman için fikrim, onlara 1.5 litrelik mataralar veya "dengeli olacak şekilde" uyku tulumu/çadır vs. takmak. Her iki ihtimalde de 3-4 kg olacak. Nasıl çözerim?
Fork cage diye baktığımda ürünler buluyorum ama bir türlü içime sinmedi. Kıstas saçma sapan bütçe düşmanı fiyatlarının olmaması 🤝
http://instagr.am/p/CRRrigsskKB/ linkteki gibi bir yol izleyebilirsiniz. Kendisi süspansiyonlu maşaya sahip bisikleti ile tur yapıyor. Eğer maşa üzerindeki delikler dış taraftaysa görseldeki gibi yada "fork cage" dediğiniz tipte bir aparatın tek vida + kablo bağı veya benzeri bir şey ile bağlayıp kullanabilirsiniz.
Ayrıca sayfa üzerinden http://instagr.am/p/CD1tBWPB-Hc/ bu bisiklet sahibine ulaşmayı deneyebilirsiniz. Kullandığı bisiklette de tek maşa deliği var ve bagaj takılmış durumda.

Benim kullandığım 3D aparat. (link) Ayrıca alttaki örneklere bakabilirsiniz.
(link)
(link)
(link) tek vida delikleri için uygun, sayısını artırıp farklı yerlerde kullanılabilir.
 

everhard

Forum Demirbaşı
Kayıt
5 Ekim 2018
Mesaj
432
Tepki
1.514
Şehir
Ankara
İsim
Tolga A.
Bisiklet
Carraro
@gravel ile yolllarda geçmiş olsun. Ben şunu merak ediyorum; abi o kelepçelerin yük taşıyacağına nasıl ikna oldunuz? O maşayı -kaza bela olmadan bile- çizmeyeceğine/zarar vermeyeceğine nasıl ikna oldunuz? Bu sorularımı hatayı sizde aramak için sormuyorum, yanlış anlamayın. Sadece bisikleti ile aşka yaşayanların yeri burası 😁 o açıdan şaşkınlığımı dile getirmek için soruyorum. Ben bisiklete km saati takarken bile zarar verir mi diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun.

Bi de anlamadım, gravel bisiklet maşasına bagaj deliği koymamışlar mı? Veya çoğunluk gravel bisikletlerde uygulama bu şekilde mi?

Ayrıca, sizin ve diğer forumdaşların tecrübelerinden istifade etmek isterim; bendeki maşa, her iki yanda birer tane olmak üzere bagaj deliklerine sahip. İlerleyen zaman için fikrim, onlara 1.5 litrelik mataralar veya "dengeli olacak şekilde" uyku tulumu/çadır vs. takmak. Her iki ihtimalde de 3-4 kg olacak. Nasıl çözerim?
Fork cage diye baktığımda ürünler buluyorum ama bir türlü içime sinmedi. Kıstas saçma sapan bütçe düşmanı fiyatlarının olmaması 🤝
@BayCicik
Anything Cage denilen aparatlardan faydalanabilirsiniz. Türkiye de satan var mı bilmiyorum ancak bir kaç örnek yollayayım.
(link)

(link)
 

BayCicik

Daimi Üye
Kayıt
28 Aralık 2017
Mesaj
233
Tepki
466
Şehir
Antalya
İsim
Özer Cicik
Bisiklet
b'Twin
@everhard - @MakRo
Cevaplarınız için teşekkürler, bazılarına denk gelmiştim. İlk uzun fırsatta inceleyeceğim. Sağolun.
Şu çamurluğun marka ve modeli ne acaba? Tam olarak kışa bana lazım olacak çamurluk :D
Kalınlığını görememekle birlikte SKS Longboard olabilir mi acaba?

1627325901008.png

Sanırım 2019 sonunda satın almıştım, çok memnunum.

Ayrıca fikir olması açısından SKS Longboard ararken şöyle bir linke denk geldim; (link)
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

mariokaldato

En yeniden bir önce kayit olan adam
Kayıt
1 Ağustos 2015
Mesaj
10.978
Tepki
34.472
Şehir
Bursa
İsim
Raşit Cumhur Çakın
Başlangıç
1980—81
Bisiklet
Merida
Bisiklet türü
Şehir - Tur
Şu çamurluğun marka ve modeli ne acaba? Tam olarak kışa bana lazım olacak çamurluk :D
Hocam bilmiyorum ama benim kullandiklarim sks nin camurluklari
20200429_184842.jpg
Hocam bu arada n'oluyor gravel aleminde yav , camurluklar , park ayaklari , bagaj demiri falan bir anormalidir gidiyor haha :)
 
  • Beğen
Tepkiler: everhard

Burak Altaç

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Nisan 2020
Mesaj
1.522
Tepki
5.118
Yaş
41
Şehir
İstanbul
İsim
Burak Altaç
Başlangıç
1995—96
Bisiklet
Diğer
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@everhard - @MakRo
Cevaplarınız için teşekkürler, bazılarına denk gelmiştim. İlk uzun fırsatta inceleyeceğim. Sağolun.


Kalınlığını görememekle birlikte SKS Longboard olabilir mi acaba?

270285 dosyayı görüntüle

Sanırım 2019 sonunda satın almıştım, çok memnunum.

Ayrıca fikir olması açısından SKS Longboard ararken şöyle bir linke denk geldim; (link)
O değil galiba ama benzer bir model. Benim de aklımda SKS var ama uygun modeli bulmak lazım. GR14'te arka üst tarafta çamurluk bağlantı deliği yok.
Hocam bilmiyorum ama benim kullandiklarim sks nin camurluklari
270290 dosyayı görüntüle
Hocam bu arada n'oluyor gravel aleminde yav , camurluklar , park ayaklari , bagaj demiri falan bir anormalidir gidiyor haha :)
Park ayağı ve bagaj yok ama kışın işe giderken sırtım,çantam falan komple çamur oluyor. Kışın da her gün işe bisikletle gidince,çamurluk şart oluyor,yoksa ben sağanak yağmurda bile sürüyorum ve yağmurda sürmenin hastasıyım :D
 
  • Beğen
Tepkiler: mariokaldato

marjinalhk

Üye
Kayıt
3 Aralık 2015
Mesaj
38
Tepki
10
Yaş
27
Şehir
Konya
İsim
Hasan Hüseyin K
Daha önce başlık açabilmiştim ama şu an açamıyorum forum kuralları gereği sanırım tam anlayamadım o yüzden burdan soruyorum.
Uzun tura çıkmayı planlıyorum.
Disk frenli ön amortisörlü bisiklet için güncel uçuk fiyatlı olmayan ön-arka portbagaj öneriniz var mı?
Arka için OXC ve Decathlon B'twin Disc 500 dikkatimi çekti. Kullanan var mı?
Bir de fikrim var. Hem bagaj ve çanta fiyatlarından dolayı hem de yer açısından gerekli olmadığı için öne bagaj takma fikrine biraz soğuğum. Öne de portbagaj ve çanta almak yerine arkaya Topeak gibi güzel bir marka portbagaj alsam çantam da Ortlieb 40l zaten arka tarafı sağlam yapsam ön tarafa da sadece 5 kg sepet ve gidon çantası alsam dengeyi çok bozar mı?
İlerleyen sürelerde yine gerekirse alırım ama şu an hem kaliteli hem de ön arka bagaj bütçemi biraz aşıyor. Kalitesiz ekipman da uzun turda sıkıntıya sokar mutlaka. Fikirlerinizi bekliyorum
 

Bir vatandaş

Forum Bağımlısı
Kayıt
3 Eylül 2020
Mesaj
620
Tepki
954
Şehir
İstanbul
Başlangıç
2019—20
Bisiklet
Scott
Yakın zamanda Topeak bagaj ve Ortlieb çantaları yakından inceleme fırsatım oldu. Henüz tur tecrübem yok; ama çıkmayı düşünüyorum. Her ikisi de sağlamlık açısından iyi izlenim bırakıyor. Bunlara ek olarak bagaj konusunda "Tubus Racktime" çanta konusunda da "Vaude"ye bakmadan karar vermemenizi öneririm. İmkanınız varsa kaliteli markaların ürünlerini kullanmanızı tavsiye ederim, olmadık yerde bir vida bir cırt yüzünden turunuz rezil olmasın.
Arkayı öne göre çok yüklemenin sürüş dinamiklerini nasıl etkileyeceği konusunda ben de tecrübesizim, bir arkadaş cevap verirse öğrenmiş olurum.
 

Mete Can Karahasan

Forum Bağımlısı
Kayıt
20 Ağustos 2011
Mesaj
1.067
Tepki
1.143
Şehir
Ankara
Bozuk yollarda kullanacaksanız, iki yana asılan çantaların yerine, ortada duran çantalar üstün geliyormuş. İki yana asılan kadro çantaları daha ziyade düz yolda kullanılmalıymış.