Duyuruyu Kapat
Facebook Gözat
Twitter Gözat

12 Haziran ( Cumartesi ) Pendik- Kirazdere Barajı (Kocaeli) Turu

Konu, 'Gezi, Tur ve Organizasyon Duyuruları' kısmında Charriere tarafından paylaşıldı.

  1. Charriere

    Charriere Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    İstanbul-Pendik
    Seviye:
    Yarın zamanı kesin olmamakla birlikte 7:30-8:00 gibi Pendik hareketle Topçular üstünden yalovaya geçerek Kirazdere Barajı turu yapıyoruz.Dönüş kesin değil, bi ihtimal trenle bi ihtimal bisikletle olacak; sanırım başkada ihtimal yok:) .

    Kask vs. herkeste olsun isteriz, serbesttir herkesin kendi sorumluluğunda. 18 yaşından küçük arkadaşlar velisi ile (en azından izniyle) gelse iyi olur.Maksadımız ayrımcılık değil başkasının sorumluluğunu almamak. Ön grup kaptanı, kaptan yardımcısı vs yoktur, tek grup halinde özveriyle gidilecektir, basıp giden kendi turunu yapar kısacası.

    Zaman-güzergah vs ayrıntıları ilerleyen satlerde ekliyeceğim. Katılmak isteyen herkesi bekleriz ve iletişim için telefonunuzu bana mail atmanız yeterli, biraz geçte olsa ararım.

    Pendik|| Pendik vs. topiğinde bizi bulabilirsiniz.
     
    Serap Erdogan ve Ali ATAY bunu beğendi.
  2. Ali ATAY

    Ali ATAY Kıdemli Üye

    Kayıt:
    26 Nisan 2010
    Mesajlar:
    332
    Beğeniler:
    134
    Şehir:
    Maltepe
    Seviye:
    Bu Tur'u Sedat sencan arkadasım telefonla bildirdi sabah görüşürüz o zaman keske bı kaç gün onceden yazsaydın az daha kaciracaktim güzelim Tur'u
     
  3. Charriere

    Charriere Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    İstanbul-Pendik
    Seviye:
    Abi bende aradım ama açmadın ki telefonumu ben napiiim :)
    Hafta sonumun boş olacağı perşembe belli olduda ondan böyle aceleye geldi :D

    Ama bizim pendik bölümünde falanda dünden beri yazıyorum zaten.
     
  4. Serap Erdogan

    Serap Erdogan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2010
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    279
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    İyi turlar. Kendinizi sakatlamadan gelin, hepinizi köprü üstünde görmezsem karışmam.:D
     
    Charriere bunu beğendi.
  5. Charriere

    Charriere Kıdemli Üye

    Kayıt:
    4 Eylül 2008
    Mesajlar:
    272
    Beğeniler:
    158
    Şehir:
    İstanbul-Pendik
    Seviye:
    Senn istersinde olmaz mı be abla :)
     
    Serap Erdogan bunu beğendi.
  6. Serap Erdogan

    Serap Erdogan Kıdemli Üye

    Kayıt:
    17 Nisan 2010
    Mesajlar:
    337
    Beğeniler:
    279
    Şehir:
    İstanbul
    Seviye:
    Sağ salimen gelmişsiniz sevindim. :D Siz turdayken ablanız da boş oturmadı şirin bir pankart hazırladım. Fotoğraflama kısmında sana güveniyorum makinemi getirmeyeceğim her zamanki gibi. :D Taksim Gezi Parkı'nda ben sizi bulurum yada siz beni bulun ben önce gidebilirim. :D Heyecanlıyım çocuklar gibi. :04:
     
    Charriere bunu beğendi.
  7. Sedat Şencan

    Sedat Şencan Aktif Üye

    Kayıt:
    27 Temmuz 2008
    Mesajlar:
    105
    Beğeniler:
    42
    Şehir:
    İstanbul / Pendik
    Seviye:
    Süper bir turdu arkadaşlar, Ahmet'cim organize ettiğin için teşekkürler.

    Turdaki fotoğrafları buraya ekleyince daha şahane olur, eşe dosta gösterelim :D
     
    Charriere bunu beğendi.