warrior4582 tarafından yazılan mesajlar

  1. W

    Carraro Flexi 121

    süper!
  2. W

    Carraro Flexi 121

    @muratcelen çok teşekkürler verdiğiniz bilgiler için...yapmaya çalışacağım sizin dediklerinizi.nasıl bişeyin başıma geldiğini fotoğraf atacağım .
  3. W

    Carraro Flexi 121

    @wsiwsi biraz aceleyle cevap vermişim ,daha iyi araştırmalıydım.çeşitler var hepsi burada da. @Yagizz2 dostum video da çekerim müsait bi zamanda.nasıl anlatayım,yani bisiklete biniyosun,bi süre gidiyosun,sonra ön lastikle o elciklerin olduğu yer eksenini kaybetmiş ,sağa ya da sola kaymış...
  4. W

    Carraro Flexi 121

    Neodyum Mıknatıs Silindir D5x2 mm (100'lü Paket) Fiyatı
  5. W

    Carraro Flexi 121

    merhaba arkadaşlar,aranıza katılmaktan dolayı ben de çok memnunum.ancak şöyle bir durum sözkonusu,flexi 121 maalesef alamadım.daha önce de belirttiğim gibi izmirde benim gezdiğim hiç bir satış noktasında yoktu.flexi106 ile yollarımı birleştirdim ben de :) mıknatıs kolaylık olmuş,internetten...
  6. W

    Carraro Flexi 121

    @Yagizz2 dostum koyu mavi-siyah filan iyi olurdu ... yeni siparişlerin gelmesini bekliyorum şu an.bi satıcıya da not bıraktım.beklemedeyim.
  7. W

    Carraro Flexi 121

    selamlar arkadaşlar,bugün çok heves ederek aranıza katılmak için izmirde toplamda 4 girişimde bulundum ama olmadı...flexi 121 ya yok satıyor,ya da benim bathsızlığım :) aslında bir mağazada buldum ama rengi hiç açmadı açıkcası.o yüzden de almadım...önümüzdeki günlerde inşallah!iyi akşamlar
  8. W

    İzmir

    merhaba,katlanır bisikletlerle katılım olabiliyor mu ? tşkler
Yukarı Alt