bisikletin kadrosu koga-miyata lastikler göbekler 80 yıllara özgü..sprey boyaylala boyadım ama önermem 7-8 bkutu sprey gitti ve çok iyide sonuç alamadım boyada..öncelikle bisikleti toplamadan önce tüm parcaları bir araya getirip parcaların uyumundan emin olduktan sonra sökülüp iyi bir boyacıya...
eminimki delta bisiklet gerek yaptığı aktivitasyonlar,organizasyolar ve diğer etkinlikleriyle türkiye bisiklet sektörüne büyük katkılarda bulunuyor.türk bisiklet markası yaratma konusundaki çabalarını kutluyorum...benim isteğim ve umudum türk markalarını uluslar arası konumlarının...
bence geotech markası 1000 tl(bin türk lirası) ve üstünde sattığı her model için ömür boyu garanti ve sorgusuz sualsiz kadro değiştirme: güvencesini forumda açık seçik ilan etsin..fkrime katılanlarda EVET ETSİN diye bu mesajın altına atsın imzasını...bakalım bisiklet kamuoyu nediyor?
şunuda belirtmeden geçemiyeceğim ''geçen yıl amerikadan bir lewis marka kot hediye geldi bana: kotun içinde ''made in turkey'' yazıyordu..daha sonra öğrendim ki lewis kotlar türkiyede sökede üretiliyormuş''1980 yıllarından itibaren aklımıza ve içgüdülülerimize kazınmış''avrupa en iyisini...
dünyada gelişen çevreci tutumlar ülkemiz insanınıda doğa sporları ve bisiklet gibi alternatif yaşam dinamiklerine yöneltiyor;ülkemiz dünya bisiklet pazarı için bulunmaz bir satış alanı en basit nedenle ülkemizin büyük kısmını genç nesil oluşturuyor..yakın zamanda kurye şirketleride benzin...
kadroda delik açarken: en ince matkap uçundan başla;bulabildiğin en incesi.ama deliği açarken asıl sorun oval ortamda matkap devir aldığında dönme hareketi kayma yapıp cizer(buna dikkatet sevgili arkadaşım)kadroyu ve matkabı güzel sabitle mümkünse büyük sabit matkap bulunan bi işletmeye mesela...