atahan yıldırır tarafından yazılan mesajlar

  1. A

    hangisini almalıyım,hangisini önerirsiniz

    geotec traction,no-evil,no-evilb,belderiya fresstyle ve ümit bmx arasından street ve flatlantı amatör olarak deniycem hangisini beğenirsem ona yönelicem,hangi bmx i önerirsiniz:) :) :) (bu konuyu kuzenim açmamı rica etti onun için açtim) :27: :27:
  2. A

    Aynakollar ile ilgili bir sorum olcak yardım edebilirmisiniz.

    Yani JUMP RACE için yeni aynakol almam lazım.(teşekkürler hakkı abi)
  3. A

    Aynakollar ile ilgili bir sorum olcak yardım edebilirmisiniz.

    Hep merak ettiğim aynakollar ile ilgili mesela 16 jant bisikletlerin aynakollarının dişlilerini çıkartıp 20 jant a takamazmıyız.Peki 33 t bmx için tasarlanmış dişliyi örneğin jump racenin dişlisini çıkartıp onun kollarıyla kullanabilirmiyiz. TEŞEKKÜRLER.
  4. A

    jant teli sayısı

    mesela kaç kilo ekler bisiklete
  5. A

    Salcano no evil mi Geotech traction mu

    bence traction no-evil i pek sağlam demiyolar ve bence street için pek uygun olmaz
  6. A

    Skate Parklar Ve Bmx Binilecek Yerler

    Bursa skate park(türkiyenin en büyük skate parkı).Bursa kent meydanı,bursa nalbant oğlu.
  7. A

    jant teli sayısı

    Bmx in jant teli sayısını arttırmanın yararları varmıdır,yoksa sadece görünüş için filan mı eğer görünüş için değil ise ne gibi yarar ve zararları olur. TEŞEKKÜRLER
  8. A

    miracco option & gt slammer

    gt slammer
  9. A

    Bmx aranıyor.

    atakibrahim fotoları buraya koyabilirmisin ve fiyat nedir
  10. A

    Bmx aranıyor.

    2.el veya 0 satılık street bmx aranıyor bütçem 500 tl Bursa içi olursa iyi olur. Mesajlarınız için şimdiden TEŞEKKÜR ederim.:) :)
  11. A

    Mirraco veya Gt marka BMX Aranıyor.

    hakkı abinin bisikletlere bakabilirsin 550 tl miracco var. bakabilirsin ordan.:) :)
  12. A

    ön dişliyi küçültmek

    artık cevap yok galba yardımm !!!
  13. A

    Selamın Aleykum

    @oğuzkaptan bende oyle düşünüyorum bende jump alıcam 1,2 tane parça değişimiyle street makinası yapıcam :) :)
  14. A

    Corratec 2010 BMX'ler Türkiye'de

    tibial 1 varmı ve fiyatları tam olarak kaçtı acaba
  15. A

    ön dişliyi küçültmek

    zaten 26 ve 24 jant bisikletlerim var 26 yı şehirde kullanıyorum hız lastiği filan var bir yere filan giderken onu kullanıyorum ama bmx lede mesela arkadaşlarımla çalışmak için bir yere giderken hız gerekiyor hem hareket yapmam kolaylaşır hem de biraz hız yapabilirim o yüzden 33 t alırım...
Yukarı Alt