Accel grubun Carraro yol dambiez 915'deki ayıbı

emir yakup bulut

Forum Bağımlısı
Kayıt
10 Ekim 2011
Mesaj
1.054
Tepki
1.426
Şehir
samsun
Bisiklet
Ghost
beyler ben birkaç ay evvel internet yoluyla carraro dambiez 915 sl satın aldım.Bisikletten genel olarak memnunum ve bu süre zarfında en büyük problemim 283 km de tam 4 kez yaşadığım patlaklar gerçi 3 .sünde havası azdı. neyse lafı uzatmadan şunu söylemek başlıkta sözünü ettiğim ayıba gelmek istiyorum:şimdi internet sitesine girip bakarsanız hem 2011 hem de 2012 modellerine lastik olarak scwalbe lugano bulunduğunu görürsünüz fakat benim ve bu forumda bisikletinin fotosunu paylaşan bir kişinin de lastiği scwalbenin üçte bir fiyatına satılan cst general style..bu lastik patlamaya karşı oldukça dirençsiz, yol tutuşu zayıf ve elimdeki superb levyelere rağmen janttan çıkarmak tam bir işkence ellerim nasırlandı resmen..lastik hk da yeterince konuştum ve gelelim bu ayıp karşısında accal grubunun reaksiyonuna: ilk aramamda ve her aramamda karşıma çıkan bayan çözüm odaklı bir yaklaşım yerine bana servise gitmemi söyleyerek topu taca atmak için hamle yapınca ben daha fazla üstelemeyip fakat patlak problemleri devam edince birkaç hafta sonra tekrar aradım yoo şimdi hatırladım önce bir eposta yazdım ve meramımı gayet net ve bir moronun bile anlayabileceği bir dille yazdım ve bunun için çok değerli bir 20 dakikamı ayırmadım mı ha szi söyleyin ayırmadım mı? peki ne oldu bir yetkili cevap verme lütfunda mı bulundu hayır .Oysa bu forumda bianchinin accel grup tarafından satın alındıktan sonra hem telefonda hem sanal alemde sorulara ne kadar çabuk yanıt verildiğinden bahseden iletiler okumuştum.Son olarak 10 gün önce aradığımda ise yine o bayan fakat bu kez benim kararlılığım karşısında bu kez ben ilgileneceğim dedi fakat gene birşey olmadı son aradığımda ise sevgili patronu bisiklet fuarı ile ilgilendiği için çok yoğun olduğu yani ortada apaçık bir oyalama taktiği ve bir firmanın bir çift lastik altında ezilip giden itibarı sözkonusu .Neden bizim müşterinin güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi göze alacak iş adamlarımız yok!
 
Scudo
Kayıt
17 Aralık 2011
Mesaj
106
Tepki
43
Şehir
Gaziantep
Bisiklet
Ghost
Hakkatten çok ayıp etmişler,onca bisiklet üretiliyor o fabrikalarda bir lastiğin lafının bile olmaması lazım,bende de maalesef cst lastikler var (bisikletimi henüz toparlayamadım, ama) yol tutuşu ; hızı,patlaklara karşı olan direnci 0'ın altında :).Böyle bir lastiği hakeden bisklet ise Redbull marka bir dağ bisikleti,yani o cst'lerin ne denli kalitesiz olduğunu ben de çok iyi biliyorum,carraro bisikletler de o lastikleri haketmiyor ..!
 

Yusuf Z. Şipal

Forum Bağımlısı
Kayıt
14 Nisan 2010
Mesaj
1.792
Tepki
1.476
Şehir
Aydın, İzmir
Bisiklet
Cannondale
Haklı olduğunuzu düşüüyorum, burada bir kamuoyu oluşturabilirsiniz, haklı olduğunuzu düşünenler arkanızda olacaktır, gereken yere tepkimizi dile getirelim beraberce. Firmanın yaptığı ticari ahlaka sığmıyor.
 

Ahmet Gümüş

Daimi Üye
Kayıt
26 Temmuz 2011
Mesaj
243
Tepki
54
Şehir
Aydın
tüketici hakem heyetine başvurun..
Çok kısa süre içinde hatalarını düzeltirler..
Kamu davası açılıyor ve hızlı sonuçlanıyor..
Ürün katalog ve reklamlarında vaadedilen donanımı vermek durumundalar..
 
  • Beğen
Tepkiler: Enes.
Kayıt
17 Mart 2010
Mesaj
28
Tepki
14
Şehir
Aksaray
Bisiklet
Carraro
Kesinlikle haklısınız. Bende de var bu bisikletten ve aynı dertten çok kısa sürelik zaman zarflarında muzdarip oldum. :(
 

Aybars Öge Sürücü

Forum Bağımlısı
Kayıt
15 Eylül 2004
Mesaj
1.553
Tepki
1.494
Şehir
Izmir / Istanbul
Valla arkadaşlar, kusura bakmayın da klavye başına oturan yazıyor. Noktalama işaretlerine bile dikkat etmeyen, anlatımı sıfır problemler muteber sayılıyor. Konu resmen hortlamış...

@emir yakup bulut
Accell'in tarih itibariyle herhangi bir online satış sayfası yok. Bu sebeple satışı size kim yaptıysa ilk şikayetiniz onun üzerinden servis kaydıyla gitmeliydi.

@emir yakup bulut
Lastiğin havası az ise üreticinin suçu ne, sizin ihmaliniz.

@emir yakup bulut

Online satış yapan kişilerce değiştirilmiş olması ihtimali de var...

@emir yakup bulut

Normal prosedür budur, kanunen dışında birşey yapılmaması en doğrusudur.

@emir yakup bulut

Yanlış yoldan giderseniz çıkacağınız son da yanlış olacaktır. Sizin sinirli "kararlılık" olarak saydığınız boşa ısrar yüzünden de her dediğinize sakinleştirici cevaplar alırsınız. Neden boşa ısrar; açık ve net şekilde servis üzerinden gitmeniz gerektiği size söylenmiş.

@emir yakup bulut

Bu mesajdan da olayın biraz sallama bir anlatımı olduğunu söylemek gerek.

- Bu işlere bakan Satış Sonrası Hizmetler Bölümü'dür.
- Satış Sonrası Hizmetler Bölümü servis ve bayilere karşı sorumludur. Ancak arayan tüm son tüketicilere de öncelikle servisle görüşmesi söylenir. Çünkü kanuni ve uygulamadaki süreç bu şekilde daha sağlıklı yürümektedir.
- Servis ya da bayi aracılığıyla gelmediğinizden şikayetiniz işleme alınmamıştır.
- Accell bir grup şirketi olduğundan bir patronu yoktur. Zaten böyle 2 adet lastikle de "patron" ilgilenmez. Size de böyle bir cevap verilemez. Çünkü herkes bu işin şirkette kime ait olduğunu bilerek sizi telefonda yönlendirir.

Lütfen gerçekleri kendi algımızla değil, gerçek Dünya ile algılayalım.
 
  • Beğen
Tepkiler: Tolga Günsezer