Fren papuçlarının değişim zamanı için her yerde "kanallar kapanınca değiştirin" deniyordu. Yani dişlerin bitmesi durumunda...
Ancak ben bunu yanlış anlamışım. Bazı tip pabuçlarda dişlerin iki aşamalı kanalı oluyor. Ben değişim sırasında ilk kanal bittiği gibi pabucu değiştirip atardım.
Geçenlerde (ilk kez) bir fren pabucunun kutusuna dikkat ettiğimde; ilkin değil, ikinci kanalın bitmesinin zorunlu olduğunu öğrendim.
İncelediğim kutu bir cantılever sistem için;
http://img3.imageshack.us/img3/5475/tara0001n.jpghttp://img33.imageshack.us/img33/9504/adszkun.jpg
Ancak V-frenlerde de benzer tip dişler olduğu için bunun genel geçerli bir durum olduğunu sanıyorum.
Moderatör arkadaşlardan ricam; genelleme yapmakta falan yanılıyorsam, forumu yanlış bilgilendirmemek adına başlık silinsin ya da konu düzeltilsin...
Ancak ben bunu yanlış anlamışım. Bazı tip pabuçlarda dişlerin iki aşamalı kanalı oluyor. Ben değişim sırasında ilk kanal bittiği gibi pabucu değiştirip atardım.
Geçenlerde (ilk kez) bir fren pabucunun kutusuna dikkat ettiğimde; ilkin değil, ikinci kanalın bitmesinin zorunlu olduğunu öğrendim.
İncelediğim kutu bir cantılever sistem için;
http://img3.imageshack.us/img3/5475/tara0001n.jpghttp://img33.imageshack.us/img33/9504/adszkun.jpg
Ancak V-frenlerde de benzer tip dişler olduğu için bunun genel geçerli bir durum olduğunu sanıyorum.
Moderatör arkadaşlardan ricam; genelleme yapmakta falan yanılıyorsam, forumu yanlış bilgilendirmemek adına başlık silinsin ya da konu düzeltilsin...