İptal Edildi Merida

Ürün Bilgisi

Bisiklet Marka
Merida
Bisiklet Model
Crossway
Kadro Boyu (inç/cm)
48
Jant Boyu
28 Jant
Fren Sistemi
V Fren
Türü
Kilitli Amortisör
Çekiş Sistemi
3 x 8
Garanti Durumu
Garantisi Yok
Bulunduğu Şehir
İstanbul (Avrupa)
Kargo Seçenekleri
Alıcı Ödemeli
Fiyat
5000
Kullanım Süreniz
2 Ay
Durumu
İkinci El

İletişim

İletişim Şekli
Özel mesaj

Yorumlar

merhaba,
bu bisikleti bana önerdiler, ama benim şehir hibrit bisiklet donanımları arasında hd fren 27-30 vites aralığı var.
hiç bisiklet tecrübem yok yıllardır kullanmadım. bu nedenle, v fren ve 24 vites seçeneklerinin bana şehir-kasaba-köy yollarında iniş-çıkış ki özellikle çıkışlarda 27-30 vites kadar katkısı, inişlerde hd fren kadar katkısı olur mu bilmiyorum.
siz bu ekipmanla yıllarca sürmüşsünüz yıllarca dedim ama sıfırken kaç model bu bisiklet,
benim boy 1.80 kg 77 bacak boyu 76 46-50 arası bisikletler bana olacağı bisikletçiler beni görünce söylediler bacak boyu kaynaklı kadro ölçüsü olarak,
diğer ekipmanlardan bisiklet parçaları değil de alıcı kullanacak parçalar kişiye uyma durumu nasıl olacak kask-eldiven vs.
yine sizin tecrübenizden; zincir değişirse sıfırı ne kadar, ve diğer donanımları normal kullanımlar üzerinden yola çıkarsak kaç yıl daha götürür(sıfır 2019 bisiklet arasında ki fark)
lastikler konusunda da bilgi paylaşabilir misiniz

kusura bakmayın bu kadar detay sordum.
ankara dayım bisiklet üzerinde olumlu bakmak isterim.
saygılar
 
merhaba,
bu bisikleti bana önerdiler, ama benim şehir hibrit bisiklet donanımları arasında hd fren 27-30 vites aralığı var.
hiç bisiklet tecrübem yok yıllardır kullanmadım. bu nedenle, v fren ve 24 vites seçeneklerinin bana şehir-kasaba-köy yollarında iniş-çıkış ki özellikle çıkışlarda 27-30 vites kadar katkısı, inişlerde hd fren kadar katkısı olur mu bilmiyorum.
siz bu ekipmanla yıllarca sürmüşsünüz yıllarca dedim ama sıfırken kaç model bu bisiklet,
benim boy 1.80 kg 77 bacak boyu 76 46-50 arası bisikletler bana olacağı bisikletçiler beni görünce söylediler bacak boyu kaynaklı kadro ölçüsü olarak,
diğer ekipmanlardan bisiklet parçaları değil de alıcı kullanacak parçalar kişiye uyma durumu nasıl olacak kask-eldiven vs.
yine sizin tecrübenizden; zincir değişirse sıfırı ne kadar, ve diğer donanımları normal kullanımlar üzerinden yola çıkarsak kaç yıl daha götürür(sıfır 2019 bisiklet arasında ki fark)
lastikler konusunda da bilgi paylaşabilir misiniz

kusura bakmayın bu kadar detay sordum.
ankara dayım bisiklet üzerinde olumlu bakmak isterim.
saygılar
Merhaba, sorularınız gayet mantıklı yeni başlayan biri için. Sırayla değineyim fakat öncelikle bunun uzun yıllar boyunca kullanılan bir bisiklet olmadığını belirteyim; bisiklet 2016 model fakat ben 2017 yılında sıfır olarak satın alıp test sürüşlerini, ayarlarını, ekipmanları dizmek ile vakit geçirdim ve 2018 yılında iki kez birer aylık uzun mesafe turlara çıktım. Toplamda 16 şehir gezdim, 4.000 km civarı yol yaptım, ve tur kavramı kafamda daha iyi gelişti. Şimdi heybeli ve yüklü, bol eşya ile konforlu geziler yerine hızlı, hafif ve minimalist bir şekilde turlamak istediğim için yol bisikleti aldım ve bu tur bisikleti ile ekipmanlarını satışa çıkardım.

Uzun yıllar kullanılmış eski bir bisiklet değil yani, 2 ay kullanılmış temiz bir bisiklet.

Vites aralıkları
Yokuş çıkmak için vites sayısı değil dişli oranları önemli bir faktördür. Sadece dişli oranı değil, teker çapı, aynakol uzunluğu da etken faktörlerdendir. Aynı teker çapı (28") ve aynakol uzunluğu (170mm) olan iki bisiklet arasında arka büyük dişlisi büyük olan ve/veya ön dişlisi küçük olan bisiklet her pedal turunda daha az mesafe kat ederek yokuşlarda daha az yorucu olacaktır.

Aynı şekilde yüksek hızlara ulaşmak için arka dişlide en küçük yaprağın diş sayısı ve aynakolda en büyük yaprağın diş sayısı önemlidir.

Satışa koyduğum Merida Crossway bisiklette önde 28-38-48 dişli ve arkada 11'den 32 dişe kadar yaprak vardır.
Yokuş çıkarken önde 28 dişliyi ve arkada 32 dişliyi kullanacaksınız. Bu kombinasyon benim için yeterliydi çoğu yokuşu çıkmak için. Torosları karıştırmıyorum, 10-15 dakika çıktıktan sonra zaten pertiniz çıkıyor itekleme moduna geçiyorsunuz. Bu durum bisiklet ile alakalı değil; enerjiniz yoksa çıkamazsınız.

Hız için ise önce ikinci yaprak ve arkada 6. yapraktan sonrası lazım bile olmadı. Belki yol hafif ağaşı eğimli olur arkadan rüzgar eser itekler; ancak o zaman önden üçüncü dişliye ve arkadaş 7-8 'inci dişlilere geçerim. Yüklü bisiklet ve heybelerden, dik oturuştan kaynaklanan rüzgar direnci zaten düz yolda 40km/sa 'nın üzerine çıkmanıza izin vermiyor, yoruluyorsunuz.

Daha çok vites, iki farklı vites arasındaki farkı minimuma indirerek vites değiştiğini hissetmemenizi sağlıyor.
Yeni bisikletimde sadece 7 vites var. Önde tek yaprak, arkada 7 yaprak. Gayet memnunum. Arabalarda da 5 vites var.

Sözün özü, vites oranları gayet yeterli.

Frenler
Disk fren - V fren çatışması yıllardır sürüyor.

Hangisinin daha iyi olduğu, kullanım alanına göre değişir. Dağ bisikletçileri çamurlu yollara girdiklerinde janta bulaşan çamurdan dolayı frenlemenin engellenmesini / performansın düşmesini istemediklerinden disk frene daha çok ağırlık verirler. Günümüzde V frenli dağ bisikleti kaldı mı bilmiyorum.

Öte yandan yol bisikletleri çoğunlukla V fren ile üretilirler. Uzun uzun inişlerde fren pabuçlarının sürteceği geniş alan, ısının daha iyi dağıtılmasını sağlar. Ayrıca; frenleme işlemi yol ile lastik arasında bir olaydır. Jant lastiğe daha yakın. Göbekten frenleme yapıldığında enerji önce diske, sonra göbeğe, flanşa, jant tellerine, janta ve oradan lastiğe iletilmektedir.

Her iki sisteminde avantajı ve dezavantajı mevcuttur. Bu bisiklet hibrit tarzı bir bisiklet olduğu için iki dünyanında iyi özelliklerinden alarak tur için harika bir ürün ortaya çıkarmışlar.

V frenler daha basit sistemler oldukları için yanınızda sadece yedek pabuç (baradine pabuç hediye!) ve alyan anahtarı taşıyarak tamir ve değişiminizi yapabilirsiniz. Disk fren bakımı, ayarı vs. daha zordur.

Kadro boyu
Ölçülerinizi ve benim ölçülerimi yazarak kıyaslama yapalım;

BoyKiloBacak
Siz1807776
Ben17580*79

*Turdan önce 80 kiloydum.

Pedal-Sele ilişkisine göre kadro boyu sıkıntı çıkarmaz. Seleyi 3 cm aşağı indirerek benimle aynı pozisyonda sürebilirsiniz.

Kadro boyunda ikinci etmen ise üst borunun yerden yüksekliğidir. Sizin için bisikletin üst borusunun yerden yüksekliğini ölçtüm. Üst boru dikey bir oturuş için ileriye doğru yükselen bir eğimde olduğu için; sele borusunun önünden yere 74cm, sele borusundan 15 cm ilerde ise 78 cm mesafe var.

Üst boru yüksekliğinin bisiklet fitliğine bir katkısı yoktur, fakat bisikleti durdurup seleden boruya indiğinizde bacak aranıza baskı uygulamaması için üst boru yüksekliğini de göz önüne almakta fayda var. Ölçülerinize bakarsak seleden indiğinizde bacak aranıza 1-2 cm baskı uygulanabilir. Emin olmak için bisiklete binip bakmanız gerekmektedir, çünkü insan etten yapılmıştır ve esneme payımız epey yüksektir.

Tekrar etmek gerekirse; üst boru yüksekliği sadece durup telefona bakarken, ya da rampada soluklanırken oturacağımız için önemlidir, bisiklet fitliği açısından bir anlam ifade etmez. Çoğu insan bacak arasına uygun üst boru yüksekliğine sahip bisiklet bulamadığı için durduklarında bisikleti bir tarafa eğerek tek ayakları yerde, diğeri ise pedalda ya da havada beklerler.

Kask - Eldiven
Kaskın ölçüsü medium. Üzerinde 55-58cm yazıyor. Sizin için şimdi alnımdan kafamın çevresini ölçtüm ve 58 cm buldum. Neredeyse large kafalı olacakmışım. Fakat bu kask 59 hatta 60 cm için bile uygun olabilir, çünkü arkasında bulunan sıkma yerini kullanarak kendi kafama göre küçültüyorum. Anladığım kadarıyla 55-58 cm limitlerini "garanti olsun" diyerek yazmışlar, daha büyük ya da daha küçük kafalar içinde kullanılabilir.

Eldivenin üzerinde ölçü yazmıyor. Oysaki Merida gibi bir markadan daha iyisini beklerdim. 28 yaşındayım ve elim medium boyda diyebilirim. Eldiven elimi iyi kavrıyor, içeride hiç boşluk kalmıyor. üzerindeki cırt cırtı en geniş seviyede kullanıyorum. Fazla sıktığımda bilek ağrısına sebep oluyor. Eldiveni 1 ay kullandıktan sonra evde bıraktım, yol kenarı pınarlarına dalarken her seferinde eldiveni çıkar tak yapmaktan sıkıldığım için ikinci turumda kullanmadım. Ama 1 ayda bile eski görünümü kazanacak kadar yıpranmış.


Zincir
Yeni zinciri 30 liraya satıyorlar, siz değiştirmeyecekseniz işçiliği de hesaba katın. Ben 50 lira fiyattan düştüm bunun için.

Lastikler
İki lastiğin farklı olmasının sebebi birinin ilk turumda ve ilk günde yanağının hasar görmesi. Hasar gördükten sonra 1500 km dere tepe düz gitti fakat güvenlik açısından ikinci turumda değiştirdim. Orjinalinden daha ince, 35mm lastik alıp ön tekere taktım. Serilik açısından fark gördüm diyebilirim, ikinci turumda günlük kat ettiğim mesafe artmıştı. Başka sebeplerden de olabilir, ama emin değilim. Diğer orjinal lastik ise hala üzerinde, hala sağlam.

Patikalar konusunda merak ediyorsan, patikalar en sevdiğim yollardı. Toprak boşta olup kum gibi kaymadığı sürece tutuşu çok çok çok iyi.

İçlerinde Zefal patlak önleyici şerit mevcut. Mükemmel değil ama iş görüyor, patlak sayısı hatrı sayılır derecede düşüyor.

Diğer donanımlar
Yıpranma ihtimali olan parçaları sorduğunuzu var sayıyorum;
Aynakol ve ruble dişlilerini temizlerken inceledim. Herhangi bir aşınmaya rastlamadım. Ama zinciri yakın zamanda değiştirmelisiniz ki bu donanımlar zarar görmesin.

Jantlar frenlemeden dolayı yıpranan parçalar. Ön fren ağırlıklı kullandığım için ön jant arka janta göre daha fazla yıprandı. Kaç yıl daha götüreceğini kestirmek imkansız. Jantlar çok uzun ömürlü parçalar. Elimle dokunduğum zaman kayda değer bir aşınma hissetmiyorum. İnternette kısa bir araştırma yaptım ve 30.000 km gibi rakamlar gördüm, ve bunlar ne olur ne olmaz diye yapılan değişimler.
4.000 km yol yapmış bir bisiklet için endişelenilecek bir şey değil yani.

Aktarıcılar iyi durumda, vites ayarlarını yeni yaptım. Arka fren telini yeni değiştirdim.


____

Alıcıysanız güzel bir pazarlık yaparız. İlk kez tura çıkacağım zamanki heyecanımı hatırlıyorum, onun hatrına.

İlginiz için teşekkür ederim. Başka sorunuz varsa çekinmeyin.
 
Son düzenleme yönetici tarafından yapıldı:
Ufak bir ekleme yapayım. İlk defa başlayacak biri için 24 ve 30 vites arasında ben 24 vitesi öneririm. ilk maliyeti daha düşüktür, yedek parçası da daha ucuzdur. Zaten dakika bir, zincir fiyatındaki farktan anlarsınız durumu. Ben 30 vitesli mtbmi sattım 24 vitesli kullanıyorum şu an. 30 tabi ki daha rahat geçişlere sahip ama geçen sene zinciri, rubleyi, vites fren kollarını ve aynakolu, kısaca aktarıcılar ve göbekler hariç tüm takımı yeniledim. Kendim yaptığım için işçiliği saymıyorum, hepsi toplam o zaman 300 liradan ucuza maloldu- ki en ucuz parçalar kullanmadım. 30 vites olsa maliyet en az iki belki üç katı olurdu. (Şimdi yazarken satıcının sitesinden baktım, şu anda shimano benim 8li ruble 66 lira, 10lu shimano deore ruble 195 lira, benim shimano zincir 53, 10lu shimano zincir 106 lira.)

Sürüş açısından farkı anlayana kadar zaten epey süre geçer. O zaman da belki başka tip bir bisiklet istersiniz.

Not: satıcıyı tanımıyorum ama ilanını beğendim.
 
Süper ilan vallahi yana döne tur bisikleti arıyorum Ancak kadro boyu bana göre çok küçük. Boyum 1.87 ve baçak boyum bir hayli uzun
 
Merhaba, sorularınız gayet mantıklı yeni başlayan biri için. Sırayla değineyim fakat öncelikle bunun uzun yıllar boyunca kullanılan bir bisiklet olmadığını belirteyim; bisiklet 2016 model fakat ben 2017 yılında sıfır olarak satın alıp test sürüşlerini, ayarlarını, ekipmanları dizmek ile vakit geçirdim ve 2018 yılında iki kez birer aylık uzun mesafe turlara çıktım. Toplamda 16 şehir gezdim, 4.000 km civarı yol yaptım, ve tur kavramı kafamda daha iyi gelişti. Şimdi heybeli ve yüklü, bol eşya ile konforlu geziler yerine hızlı, hafif ve minimalist bir şekilde turlamak istediğim için yol bisikleti aldım ve bu tur bisikleti ile ekipmanlarını satışa çıkardım.

Uzun yıllar kullanılmış eski bir bisiklet değil yani, 2 ay kullanılmış temiz bir bisiklet.

Vites aralıkları
Yokuş çıkmak için vites sayısı değil dişli oranları önemli bir faktördür. Sadece dişli oranı değil, teker çapı, aynakol uzunluğu da etken faktörlerdendir. Aynı teker çapı (28") ve aynakol uzunluğu (170mm) olan iki bisiklet arasında arka büyük dişlisi büyük olan ve/veya ön dişlisi küçük olan bisiklet her pedal turunda daha az mesafe kat ederek yokuşlarda daha az yorucu olacaktır.

Aynı şekilde yüksek hızlara ulaşmak için arka dişlide en küçük yaprağın diş sayısı ve aynakolda en büyük yaprağın diş sayısı önemlidir.

Satışa koyduğum Merida Crossway bisiklette önde 28-38-48 dişli ve arkada 11'den 32 dişe kadar yaprak vardır.
Yokuş çıkarken önde 28 dişliyi ve arkada 32 dişliyi kullanacaksınız. Bu kombinasyon benim için yeterliydi çoğu yokuşu çıkmak için. Torosları karıştırmıyorum, 10-15 dakika çıktıktan sonra zaten pertiniz çıkıyor itekleme moduna geçiyorsunuz. Bu durum bisiklet ile alakalı değil; enerjiniz yoksa çıkamazsınız.

Hız için ise önce ikinci yaprak ve arkada 6. yapraktan sonrası lazım bile olmadı. Belki yol hafif ağaşı eğimli olur arkadan rüzgar eser itekler; ancak o zaman önden üçüncü dişliye ve arkadaş 7-8 'inci dişlilere geçerim. Yüklü bisiklet ve heybelerden, dik oturuştan kaynaklanan rüzgar direnci zaten düz yolda 40km/sa 'nın üzerine çıkmanıza izin vermiyor, yoruluyorsunuz.

Daha çok vites, iki farklı vites arasındaki farkı minimuma indirerek vites değiştiğini hissetmemenizi sağlıyor.
Yeni bisikletimde sadece 7 vites var. Önde tek yaprak, arkada 7 yaprak. Gayet memnunum. Arabalarda da 5 vites var.

Sözün özü, vites oranları gayet yeterli.

Frenler
Disk fren - V fren çatışması yıllardır sürüyor.

Hangisinin daha iyi olduğu, kullanım alanına göre değişir. Dağ bisikletçileri çamurlu yollara girdiklerinde janta bulaşan çamurdan dolayı frenlemenin engellenmesini / performansın düşmesini istemediklerinden disk frene daha çok ağırlık verirler. Günümüzde V frenli dağ bisikleti kaldı mı bilmiyorum.

Öte yandan yol bisikletleri çoğunlukla V fren ile üretilirler. Uzun uzun inişlerde fren pabuçlarının sürteceği geniş alan, ısının daha iyi dağıtılmasını sağlar. Ayrıca; frenleme işlemi yol ile lastik arasında bir olaydır. Jant lastiğe daha yakın. Göbekten frenleme yapıldığında enerji önce diske, sonra göbeğe, flanşa, jant tellerine, janta ve oradan lastiğe iletilmektedir.

Her iki sisteminde avantajı ve dezavantajı mevcuttur. Bu bisiklet hibrit tarzı bir bisiklet olduğu için iki dünyanında iyi özelliklerinden alarak tur için harika bir ürün ortaya çıkarmışlar.

V frenler daha basit sistemler oldukları için yanınızda sadece yedek pabuç (baradine pabuç hediye!) ve alyan anahtarı taşıyarak tamir ve değişiminizi yapabilirsiniz. Disk fren bakımı, ayarı vs. daha zordur.

Kadro boyu
Ölçülerinizi ve benim ölçülerimi yazarak kıyaslama yapalım;

BoyKiloBacak
Siz1807776
Ben17580*79

*Turdan önce 80 kiloydum.

Pedal-Sele ilişkisine göre kadro boyu sıkıntı çıkarmaz. Seleyi 3 cm aşağı indirerek benimle aynı pozisyonda sürebilirsiniz.

Kadro boyunda ikinci etmen ise üst borunun yerden yüksekliğidir. Sizin için bisikletin üst borusunun yerden yüksekliğini ölçtüm. Üst boru dikey bir oturuş için ileriye doğru yükselen bir eğimde olduğu için; sele borusunun önünden yere 74cm, sele borusundan 15 cm ilerde ise 78 cm mesafe var.

Üst boru yüksekliğinin bisiklet fitliğine bir katkısı yoktur, fakat bisikleti durdurup seleden boruya indiğinizde bacak aranıza baskı uygulamaması için üst boru yüksekliğini de göz önüne almakta fayda var. Ölçülerinize bakarsak seleden indiğinizde bacak aranıza 1-2 cm baskı uygulanabilir. Emin olmak için bisiklete binip bakmanız gerekmektedir, çünkü insan etten yapılmıştır ve esneme payımız epey yüksektir.

Tekrar etmek gerekirse; üst boru yüksekliği sadece durup telefona bakarken, ya da rampada soluklanırken oturacağımız için önemlidir, bisiklet fitliği açısından bir anlam ifade etmez. Çoğu insan bacak arasına uygun üst boru yüksekliğine sahip bisiklet bulamadığı için durduklarında bisikleti bir tarafa eğerek tek ayakları yerde, diğeri ise pedalda ya da havada beklerler.

Kask - Eldiven
Kaskın ölçüsü medium. Üzerinde 55-58cm yazıyor. Sizin için şimdi alnımdan kafamın çevresini ölçtüm ve 58 cm buldum. Neredeyse large kafalı olacakmışım. Fakat bu kask 59 hatta 60 cm için bile uygun olabilir, çünkü arkasında bulunan sıkma yerini kullanarak kendi kafama göre küçültüyorum. Anladığım kadarıyla 55-58 cm limitlerini "garanti olsun" diyerek yazmışlar, daha büyük ya da daha küçük kafalar içinde kullanılabilir.

Eldivenin üzerinde ölçü yazmıyor. Oysaki Merida gibi bir markadan daha iyisini beklerdim. 28 yaşındayım ve elim medium boyda diyebilirim. Eldiven elimi iyi kavrıyor, içeride hiç boşluk kalmıyor. üzerindeki cırt cırtı en geniş seviyede kullanıyorum. Fazla sıktığımda bilek ağrısına sebep oluyor. Eldiveni 1 ay kullandıktan sonra evde bıraktım, yol kenarı pınarlarına dalarken her seferinde eldiveni çıkar tak yapmaktan sıkıldığım için ikinci turumda kullanmadım. Ama 1 ayda bile eski görünümü kazanacak kadar yıpranmış.


Zincir
Yeni zinciri 30 liraya satıyorlar, siz değiştirmeyecekseniz işçiliği de hesaba katın. Ben 50 lira fiyattan düştüm bunun için.

Lastikler
İki lastiğin farklı olmasının sebebi birinin ilk turumda ve ilk günde yanağının hasar görmesi. Hasar gördükten sonra 1500 km dere tepe düz gitti fakat güvenlik açısından ikinci turumda değiştirdim. Orjinalinden daha ince, 35mm lastik alıp ön tekere taktım. Serilik açısından fark gördüm diyebilirim, ikinci turumda günlük kat ettiğim mesafe artmıştı. Başka sebeplerden de olabilir, ama emin değilim. Diğer orjinal lastik ise hala üzerinde, hala sağlam.

Patikalar konusunda merak ediyorsan, patikalar en sevdiğim yollardı. Toprak boşta olup kum gibi kaymadığı sürece tutuşu çok çok çok iyi.

İçlerinde Zefal patlak önleyici şerit mevcut. Mükemmel değil ama iş görüyor, patlak sayısı hatrı sayılır derecede düşüyor.

Diğer donanımlar
Yıpranma ihtimali olan parçaları sorduğunuzu var sayıyorum;
Aynakol ve ruble dişlilerini temizlerken inceledim. Herhangi bir aşınmaya rastlamadım. Ama zinciri yakın zamanda değiştirmelisiniz ki bu donanımlar zarar görmesin.

Jantlar frenlemeden dolayı yıpranan parçalar. Ön fren ağırlıklı kullandığım için ön jant arka janta göre daha fazla yıprandı. Kaç yıl daha götüreceğini kestirmek imkansız. Jantlar çok uzun ömürlü parçalar. Elimle dokunduğum zaman kayda değer bir aşınma hissetmiyorum. İnternette kısa bir araştırma yaptım ve 30.000 km gibi rakamlar gördüm, ve bunlar ne olur ne olmaz diye yapılan değişimler.
4.000 km yol yapmış bir bisiklet için endişelenilecek bir şey değil yani.

Aktarıcılar iyi durumda, vites ayarlarını yeni yaptım. Arka fren telini yeni değiştirdim.


____

Alıcıysanız güzel bir pazarlık yaparız. İlk kez tura çıkacağım zamanki heyecanımı hatırlıyorum, onun hatrına.

İlginiz için teşekkür ederim. Başka sorunuz varsa çekinmeyin.
yeni başlayan arkadaşlara tavsiye niteliğinde ; son derece açık bir bilgi kaynağı olan bir cevap için kendi adıma teşekkür ederim.
 
Takıpteyim, şuan Ankara dışındayım kendi turb bisikletim olan carraron sportive 224ü yiğenime türlü entrikalar sonucu kaptırmamdan dolayı ve açıkçası tekrardan sıfır bir bisiklet alıp tur bisikletine çevirecek zaman bulamamaktan ötürü böyle bir bisiklet arıyorum. İlanın tamamını okudum böyle bilgili ve düzgün satıcı bulmak zor. Şuan ne zaman Ankara'da olurum kestirmem çok zor ama Ankara'da olduğumda bisiklet hâlâ elinizde olursa görmek isterim. Açıkçası bu kadar uğraşılmış ,tur yapılmış bir bisikletin de bilgisi olmayan birine gitmesine ve heba olmasına gönlüm el vermez...
 
Takıpteyim, şuan Ankara dışındayım kendi turb bisikletim olan carraron sportive 224ü yiğenime türlü entrikalar sonucu kaptırmamdan dolayı ve açıkçası tekrardan sıfır bir bisiklet alıp tur bisikletine çevirecek zaman bulamamaktan ötürü böyle bir bisiklet arıyorum. İlanın tamamını okudum böyle bilgili ve düzgün satıcı bulmak zor. Şuan ne zaman Ankara'da olurum kestirmem çok zor ama Ankara'da olduğumda bisiklet hâlâ elinizde olursa görmek isterim. Açıkçası bu kadar uğraşılmış ,tur yapılmış bir bisikletin de bilgisi olmayan birine gitmesine ve heba olmasına gönlüm el vermez...
Malesef, bisiklet satıldı.
 
Yukarı Alt