1. Bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Çünkü sizlere daha güzel bir site kullanımı sağlamayı hedefliyoruz. Bu yüzden çerezlerden yararlanarak sitemizle nasıl bir etkileşimde bulunduğunuza dair ilişkili verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Konuyla ilgili bilgi için . Bu siteye giriş yapıp kullanarak, çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz. Learn More.
  • Bisiklet Marka:
    Fuji
    Bisiklet Model:
    The Golden Arrow
    Kadro Boyu (inç/cm):
    70 cm farazi
    Jant Boyu:
    28 Jant
    Fren Sistemi:
    V Fren
    Türü:
    Amortisörsüz
    Çekiş Sistemi:
    2 x 10
    Garanti Durumu:
    Garantisi Yok
    Bulunduğu Şehir:
    İstanbul (Avrupa)
    Kargo Seçenekleri:
    Alıcı Ödemeli
    Fiyat:
    2750
    Kullanım Süreniz:
    2 yıl
    Durumu:
    İkinci El
    Uzun zamandır bende olan II. Dünya savaşı öncesi japon üretimi restore etmek için elimde tutuyordum. Fakat zaman ayıramayacağımı fark ederek satmak istemekteyim. Japonyadan klasik bisikletler üzerine forum açan bilgili bir kullanıcıdan edindiğim bilgiye göre japon malı olduğu ve markasının maruishi olduğunu öğrendim. Seri numarasından üretim zamanı ve özellikleri için maruishi firmasına yazdığım mailler cevapsız kaldığı için üretim yılı olarak kesin olarak bilgi edinemedim sadece 1926-Japonyanın ikinci dünya savaşına girdiği zamanı verebiliyorum (1941). Japonyadaki kullanıcıdan eğer pedal bilya sistemini söküp resimlerini yollayabilseydim yakın bir tarihleme bilgisi edine bilecektim. Verdiği bilgiye göre Japonya ikinci dünya savaşına girmeden tüm metal endüstirisini savaş silahları yapmak için kanalize ettiği için 1926 yılında üretime başladığı bu tip deki bisikletler için ingiliz üretimi parçalar kullandığını sonradan (Ambargolar uygulanmadan önce) kendi üretimleri parçalara geçtiklerini öğrendim. Bisikletin kendi logosunun ilk üretimlerde kullanılan bisikletlerden olduğunu ( The Golden Arrow 1) ve 1926 da üretime başlanan seri den olduğunu fakat 1930 yada 1935 arası üretim olabileceğini söyledi. Japonyadan ancak bu kadarını öğrene bildim . Selesini orjinal olarak onardım fakat diğer ekipmanların temizlik ve bakımlarını vakit ayıramadığım için yapamadım. Benim ve ilgilenenler için değerli ve nadir bir bisiklet olduğunu belirtmek isterim. Restoresini yapacak kişi içinde zevkli bir süreç olacağına eminim. Saygılarımla.
    Maruishi firması 1894 yılında üretime başlamış ve halen üretim yapmaktadır.

    Bisikletin orjinal selesi. Lastikleri.Tüm ekipmanları mevcuttur resimlerdeki gibi sadece kadro değildir.

    Markası seçeneklerde olmadığından başka bir japon malının ismini girmek zorunda kaldım.
  • İletişim Şekli:
    0530 287 09 57
  • Şehir:
    Bakırköy

Paylaş

timelapse ve Saru bunu beğendi.

Kullanıcı Yorumları

Yorum yazmak için üye girişi yapmanız gerekmektedir.
  1. T.T
    çekiş sistemi 2x10, iyiymiş :D :D
      ilker kızılçay bunu beğendi.
    1. ilker kızılçay
      Farazi salladım öyle.
      ilker kızılçay, 3 Kasım 2017
  2. sirrunu
    hocam size kimden kaldı bisiklet?
      ilker kızılçay bunu beğendi.
    1. ilker kızılçay
      Merhaba. Benim mesleğim tarihi eser restorasyonu üzerine. Eski metruk bir ev yenilemeye girmişti bahçesinde bu bisiklet vardı bende sahibi acaba bana satarmı diye uğraştım en sonunda sahibine ulaştim ve aldım.
      ilker kızılçay, 28 Ekim 2017
      Yusuf !!WOW!! bunu beğendi.
  3. Üye Adı
  4. Saru
    Harika! Umarım sizin hayallerinizi başkası gerçekleştirir ve forum aracılığıyla bizde tanık oluruz.
      ilker kızılçay bunu beğendi.
    1. ilker kızılçay
      Benimde düşüncem ve amacım bu yönde. İlginiz alakanız için teşekkür ederim.
      ilker kızılçay, 28 Ekim 2017
  5. Yusuf !!WOW!!