Arkadaşlar şikayetim.comda atığım maili sizede paylaşmak istedim.
Siz siz olun yurt içi kargoya bişey vermeyin.
Yazdıklarım aynen böyledir.
Geçen hafta hepsiburda.comdan bir Dağcı botu siparişi verdim. Onlarda tedarik etiler ve Cumartesi günü sabah 2 sularında Kargoya verdiler(15 eylül 2009). Kargo adresime salı günü getirildi. fakat ben adresimde yoktum.
Sıkıtı çektiğim konu burdan sonra başlıyor. Kargonun getirildiği gün şubemi aradım(Yurt içi Kargo Güzeloba şubesi) ve bana 2 gün sonra getirebilceklerini söylediler. Ben Öğrenciyim her gün üniversiteye gidiyorum ve adreste hergün her saat bulunamıyorum. Yada bulunmakta zorunda değilim.
O zaman sizin kargonuz hiç bir zaman elinize ulaşmaz dediler.
Ben onlara bana bi çözüm yolu bulun dedim ( Bu konuşma şube ile benim aramda geçiyor)
Onlar en ufak bi öneri getirmediler. Ben bir çok öneri getirdim.
Mesela
Gelip kendim alabilirim dedim şubeden D market ile anlaşmamıza göre bu mümkün değil dediler.
O zaman dağıtıcı arkadaştan RİCA edelim dedim mutlaka bana bir saat söyleyebilir ve bende derslerime girmem o saatde evde olurum dedim.
Şubenin cevabı buda mümkün değil çünkü bir tek sizin kargonuz yok dediler.
Bunun üzerine bende Yurt içi kargoya mail yolu ile ulaştım ve sorunumu anlatım. Geri dönüş beklediğimden hızlı oldu ve telefondaki kişi ile görüştüm. Bana söylediği 2 tane çözüm yolu vardı.
Birincisi hepsiburda ile tekrardan irtibata geçin ve adresini değiştirin. Mesela biz üniversitedeki güvenliklere teslim edebiliriz dediler.Bende bu olmaz çünkü tek bi adresim var ayrıca güvenlikleden kimse böyle birşeyi kabul etmez dedim.
İkinci Öneride ise müşteri temsilcisi şube ile irtibata geçerek bana bir saat verilmesi konusunda uzlaştı ve Cumartesi Günü sabah 8.30 ile 9.30 arasında kargomun geliceği söylendi.
Ayrıca ben evde olmasan bile annem evde olur ona teslim edersiniz dedim Kimliğimide bırakbilirim dedim. Olmaz dediler kesinlikle sizin olmanız gerekiyor.
Bakın az önce üniversite güvenliklerine kargomu teslim edebilcek şirket şimdi elinde benim kimliğim olan anneme teslim edemiyor. Bu kadar ironik bir durum sadece bizim burda olur zaten.
Her neyse ben işime gücüme gitmem sabah beklerim dedim ama sabah 9.30 oldu ve kargo yine gelmedi.
Bunun üzerine ben tekrardan şubeyi aradım ve bana bu saati müşteri temsilciniz söyledi ve ben bekledim ama kargo gelmedi dedim. Şubenin dediği bize geri dönüş yapılmadı. Bayram yoğunluğu var kusura bakmayın saat 3 e kadar kargonuzu getiririz.
Bakın dedim ben 3 e kadar eve hapisolmak zorunda değilim. işimden gücümden kalıyorum. Bi kargo için ben bu kadar zırvalığı çekmek zorunda değilim.
Ayrıca size bir geri dönüş olmadıysa neden kargomu hafta içinde tekrardan geri getirmediniz dedim. Bizim tekrardan adresinize kargo getirme süremiz 2 günde olabilir 1 haftada olabilir dediler. Yani tamamen şube insiyatifine kalan birşey
Bakın gene ironik bi durum söz konusu bu kadar kurumsal bir firma kendi insiyatifi ile istediği sürelerde kargo getirebiliyormuş.
Ben bunların üzerine yurt içi kargonun call centerını aradım ve bunları anlatım bana bu saat verildi dedim kargom gelmedi. Ben şuan mağdur durumda olan kişiyim. Ve müşteri temsilcisi saat 12 ye kadar getirilceğini söyledi. Artık mecburen tamam dedim ve uzlaşmaya vardır. Saat 10 30 ben evde bekliyorum. Bakalım saat 12 de gelicekmi ama sormak istediğim sorular var
1) Ben saat 12 ye kadar eve hapis olmak zorundamıyım ?
2)Yurt içi kargonun PTT kargodan ne farkı kaldı ?
3)Bana bir saat aralığı söylenemiyorsa özel kargoculuğun ne anlamı var ?
4)Ben işimden gücümden geri kalmak zorundamıyım ?
5)Verilen vaatler neden yerine getirilmiyor ?
6)Ben bu zırvalıklar ile uğraşmak zorundamıyım
Siz siz olun yurt içi kargoya bişey vermeyin.
Yazdıklarım aynen böyledir.
Geçen hafta hepsiburda.comdan bir Dağcı botu siparişi verdim. Onlarda tedarik etiler ve Cumartesi günü sabah 2 sularında Kargoya verdiler(15 eylül 2009). Kargo adresime salı günü getirildi. fakat ben adresimde yoktum.
Sıkıtı çektiğim konu burdan sonra başlıyor. Kargonun getirildiği gün şubemi aradım(Yurt içi Kargo Güzeloba şubesi) ve bana 2 gün sonra getirebilceklerini söylediler. Ben Öğrenciyim her gün üniversiteye gidiyorum ve adreste hergün her saat bulunamıyorum. Yada bulunmakta zorunda değilim.
O zaman sizin kargonuz hiç bir zaman elinize ulaşmaz dediler.
Ben onlara bana bi çözüm yolu bulun dedim ( Bu konuşma şube ile benim aramda geçiyor)
Onlar en ufak bi öneri getirmediler. Ben bir çok öneri getirdim.
Mesela
Gelip kendim alabilirim dedim şubeden D market ile anlaşmamıza göre bu mümkün değil dediler.
O zaman dağıtıcı arkadaştan RİCA edelim dedim mutlaka bana bir saat söyleyebilir ve bende derslerime girmem o saatde evde olurum dedim.
Şubenin cevabı buda mümkün değil çünkü bir tek sizin kargonuz yok dediler.
Bunun üzerine bende Yurt içi kargoya mail yolu ile ulaştım ve sorunumu anlatım. Geri dönüş beklediğimden hızlı oldu ve telefondaki kişi ile görüştüm. Bana söylediği 2 tane çözüm yolu vardı.
Birincisi hepsiburda ile tekrardan irtibata geçin ve adresini değiştirin. Mesela biz üniversitedeki güvenliklere teslim edebiliriz dediler.Bende bu olmaz çünkü tek bi adresim var ayrıca güvenlikleden kimse böyle birşeyi kabul etmez dedim.
İkinci Öneride ise müşteri temsilcisi şube ile irtibata geçerek bana bir saat verilmesi konusunda uzlaştı ve Cumartesi Günü sabah 8.30 ile 9.30 arasında kargomun geliceği söylendi.
Ayrıca ben evde olmasan bile annem evde olur ona teslim edersiniz dedim Kimliğimide bırakbilirim dedim. Olmaz dediler kesinlikle sizin olmanız gerekiyor.
Bakın az önce üniversite güvenliklerine kargomu teslim edebilcek şirket şimdi elinde benim kimliğim olan anneme teslim edemiyor. Bu kadar ironik bir durum sadece bizim burda olur zaten.
Her neyse ben işime gücüme gitmem sabah beklerim dedim ama sabah 9.30 oldu ve kargo yine gelmedi.
Bunun üzerine ben tekrardan şubeyi aradım ve bana bu saati müşteri temsilciniz söyledi ve ben bekledim ama kargo gelmedi dedim. Şubenin dediği bize geri dönüş yapılmadı. Bayram yoğunluğu var kusura bakmayın saat 3 e kadar kargonuzu getiririz.
Bakın dedim ben 3 e kadar eve hapisolmak zorunda değilim. işimden gücümden kalıyorum. Bi kargo için ben bu kadar zırvalığı çekmek zorunda değilim.
Ayrıca size bir geri dönüş olmadıysa neden kargomu hafta içinde tekrardan geri getirmediniz dedim. Bizim tekrardan adresinize kargo getirme süremiz 2 günde olabilir 1 haftada olabilir dediler. Yani tamamen şube insiyatifine kalan birşey
Bakın gene ironik bi durum söz konusu bu kadar kurumsal bir firma kendi insiyatifi ile istediği sürelerde kargo getirebiliyormuş.
Ben bunların üzerine yurt içi kargonun call centerını aradım ve bunları anlatım bana bu saat verildi dedim kargom gelmedi. Ben şuan mağdur durumda olan kişiyim. Ve müşteri temsilcisi saat 12 ye kadar getirilceğini söyledi. Artık mecburen tamam dedim ve uzlaşmaya vardır. Saat 10 30 ben evde bekliyorum. Bakalım saat 12 de gelicekmi ama sormak istediğim sorular var
1) Ben saat 12 ye kadar eve hapis olmak zorundamıyım ?
2)Yurt içi kargonun PTT kargodan ne farkı kaldı ?
3)Bana bir saat aralığı söylenemiyorsa özel kargoculuğun ne anlamı var ?
4)Ben işimden gücümden geri kalmak zorundamıyım ?
5)Verilen vaatler neden yerine getirilmiyor ?
6)Ben bu zırvalıklar ile uğraşmak zorundamıyım