yosemite mıwok kadro için amörtisör

Konu, 'Diğer Markalar' kısmında halid acar tarafından paylaşıldı.

  1. halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğeniler:
    629
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    arkadaşlar benim bisikletin markası yosemite ve ben bisikletime maşa alacağım ama bu sitede gezerken birşey dikkatimi çekti amörtisörün uzunluğu çok olursa kadroda sorunlar olur dediler bunun için kadrrona uygun amörtisör alın dediler bende öyle almayı düşünüyorum ama kadromun kaldırabileceği max. uzunluğu bilmiyorum nasıl bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim bisikletin resimlerini koyacağım

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    cevap bekliyorum yardım ederseniz çok sevinirim :D
     
    sadana ve Necati Günüç bunu beğendi.
  2. #2
    halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğeniler:
    629
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    kadronun üzerinde www.biltema.com yazıyor siteye girdim ondanda bişi anlamadım bunu anlamanın bi yolu warmı yoksa illa bi yerde yazmasımı şart yardımcı olacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
     
    Necati Günüç bunu beğendi.
  3. #3
    halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğeniler:
    629
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    cevap yokmu arkadaşlar en azından bi fikri olan şöyle yapabilirsin şöyle anlayabilirsin gibisinden lütfen acele cevap bekliyorum
     
  4. BF Okuru

    BF Okuru Yeni Üye

    Kayıt:
    2 Şubat 2005
    Mesajlar:
    1
    Beğeniler:
    884
    bisikletinizi nerden aldınız ? ilk defa böyle bir marka gördüm
     
  5. #5
    halid acar

    halid acar Bisikletkolik

    Kayıt:
    28 Temmuz 2009
    Mesajlar:
    1.234
    Beğeniler:
    629
    Şehir:
    KONYA
    Seviye:
    yurt dışından getiren bi abi wardı o getirdi hoşuma gitti aldım ama şimdi amörtisör max. uzunluğunu bilmiyorum
     
    Necati Günüç bunu beğendi.

İlginizi Çekebilir

upload_2017-3-26_10-43-17.png
Her şey demek olmasa da, düzenli aralıklarla FTP tespiti yapıp, çalışma programını buna uyarlamak sistematik çalışmanın anahtarıdır, diyebilirim. Kaç çeşit FTP tespiti yapılabilir? 2004 yılında...
marco-pantani.jpg
1988 İtalya turunda Andy Hampsten’in Passo di Gavia tırmanışı efsanedir. Hampsten, o tırmanışta pembe mayoyu ele geçirmişti, ancak, turun bitmesine hala 8 gün vardı ve Gavia etabını kazanan Erik...
upload_2016-4-22_9-47-13.png
Bazen aklımızdan geçen "bu şekilde uygulansa faydası olur muydu?" türünden soruları bilim insanları zaten test ediyorlarmış. Dün Cycling Performance Tips Blog sitesinde bu konuyu görünce ilgimi...