doğru gidon ayarı olması gerekebilir tabi,270 km giden dostlarım var yol bisikleti ile, ama onlarda sorun olmamış idi ,gidon ayarları doğru idi herhalde, sele ayarlarıda,
yalnız yol bisikleti ile bayağı çalışmak gerekir uzun etaplarda ,ve alışmak gerekir , yeri geldiği zaman üstten tutma şekli ,yeri gelir aşağıdan,
ama aşağıdan tutulduğu vakit rüzgara karşı iyi savunma yapılmakta ,
şahsen trek karbon yol bisikleti bana 200 km 'de çok zevk vermiş idi ,
50-34 sistem arka ruble 11-28 idi ,6-7 eğimlerde ayakta çıktım ,
vücud ağırlığını öne verdim ve gidonun yanlarından tutarak çıkmak çok zevkli idi ,ama uzun zaman çalışma yapmadığım için 99 km sonra 16 km rampanın 3 km 'sinde çakıldım, eğim 15 idi orada ,bunun nedeni 34-28 'i çekemedim rampa yukarı,
karbon bisiklet 8 kilo olmasına rağmen ,bana 8 ton geldi ,kesinlikle kaslar kafayı yedi, çünki 44-32-22 slx ayna kol ile ve sram 9 lu ruble ile çok eğim çalıştım ,ruble 11-34 dür
34-28 nire 22-34 nire ,arada dehşet fark var tabi,ama çalışınca insan kesin başarır
yol bisikleti özellikle 50-34 sistem arka 11-28 ise oldukça fazla antreman isteyen bir sistem olduğu aşikarda
53 ayna kollardan bahsetmiyorum bile acaip çalışmak lazım onlar ile ,