Yol bisikleti kokpit fotoğrafları

Gökhan Toros

Forum Bağımlısı
Kayıt
29 Haziran 2010
Başlık
128
Mesaj
4.687
Tepki
8.412
Şehir
Polonya
Başlangıç
2009—10
@-Skynet-

Bu gidonların asıl amacı aerodinamik avantaj sağlamak. Rahatlık konusu da sürüş tarzınıza ve tercihinize göre değişir diye düşünüyorum.
Stabil bir tempoda ve oturarak tırmandığım yokuşlarda gidonun üst bölgesini kullanıyorum. Avuç içine gelen yüzey alanı büyük olduğu için rahatlığı artırıyor. Fakat Arnavut kaldırımı gibi bozuk yollarda yuvarlak ve gidon bandı sarılmış bir gidon biraz daha rahat oluyor. Hatta ben, bundan önce kullandığım yuvarlak gidonda da o bölgede kullandığım jel destek ile gidonun çapını artırmıştım. İnce ve uzun parmaklarım var ve gidonun kalın olması daha rahat etmemi sağlıyordu, hem de jel destek yoldan gelen titreşimleri çok güzel emiyordu.
 
  • Beğen
Tepkiler: Cemil Dada

BerkEvren

Forum Bağımlısı
Kayıt
21 Şubat 2016
Başlık
15
Mesaj
3.024
Tepki
16.934
Yaş
37
Şehir
İstanbul
İsim
Berk Evren
Bisiklet
Scott
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #164
Son haliyle tepeden fotoğrafı yok ama bir güncelleme paylaşayım yinede:

IMG_20181022_141704.jpg

(Garmin ve ışık için taktığım aparatın linki:
Bağlantıyı görüntüleyebilmek için üye girişi yapmalısınız.
)

Spacer kulesinden @Murat B. 'ye selam olsun bu arada... Gözüme hoş gelmemesi durumu fit ayarlarına yenildi :D
 

-Skynet-

Forum Bağımlısı
Kayıt
23 Eylül 2017
Başlık
33
Mesaj
1.453
Tepki
1.764
Şehir
Giresun
Başlangıç
1992—93
Bisiklet
Giant
Bisiklet türü
Yol bisikleti
@Gökhan Toros
Bir videoda,sizinki gibi ince ve enli gidonların avuç içine uyguladığı basınç daha az olduğundan daha rahat bir sürüş sağladığ söylediğini hatırlıyorumda ondan sordum.Gerçektede öyle mi yoksa pahallı bisiklet aldım diye sıkıyor mudu eleman merak ettiğime sordum. :D
 

BerkEvren

Forum Bağımlısı
Kayıt
21 Şubat 2016
Başlık
15
Mesaj
3.024
Tepki
16.934
Yaş
37
Şehir
İstanbul
İsim
Berk Evren
Bisiklet
Scott
  • Başlık sahibi Başlık sahibi
  • #167
@Murat B.
Aklımda kesinlikle :harika:
 
Yukarı Alt