1. Bu sitede çerezler kullanılmaktadır. Çünkü sizlere daha güzel bir site kullanımı sağlamayı hedefliyoruz. Bu yüzden çerezlerden yararlanarak sitemizle nasıl bir etkileşimde bulunduğunuza dair ilişkili verileri kaydedecek araçlardan faydalanıyoruz. Konuyla ilgili bilgi için buraya tıklayınız. Bu siteye giriş yapıp kullanarak, çerez kullanımını kabul etmiş oluyorsunuz.

Yırtılan iç lastik!!

Konu, Tekerlekler kategorisinde Erdem ÜNAL tarafından 24 Eylül 2010 tarihinde paylaşıldı.

  1. Erdem ÜNAL Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC
    Sponsorlu Merhaba, bisikletimin iç ve dış lastiğin değiştirdim ancak değiştirdikten sonra 2 günde 2 iç lastiğim, sibob kenarından yırtıldı. Sorun tekerde mi, iç lastikte mi yoksa bende mi anlayamadım. Teker : Continental Race king 2.2, iç lastik: Schwalbe 2.2 tekerime uygun.
     
  2. sonEr´´

    sonEr´´ Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.330
    Beğeniler:
    1.528
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    İç lastiğinizin sibob çapı jantınıza buyuk gelmıs olabılır.İç lastiğin sibobu jant içinde yamuk durduysa hava basıncı ile jant iç lastiği kesebilir...
     
  3. #3

    Erdem ÜNAL Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC
    Aynı iç lastik eski tekerimde sorun yaratmadı. Yeni tekerimde sorun oldu.
     
  4. sonEr´´

    sonEr´´ Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    15 Ağustos 2009
    Mesajlar:
    2.330
    Beğeniler:
    1.528
    Şehir:
    İstanbul/Esenler
    Bisiklet:
    Salcano
    takarken sibob yamuk durduysa jant kesebilir..
     
  5. #5

    Erdem ÜNAL Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC
    Eskiden nasıl taktıysam yine aynı taktım. Ama herşey yeni tekeri taktıktan sonra başladı :)
     
  6. ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    629
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    İstanbul
    İç lastiğinizin altında,tekerlek tellerini sıkmak için kullanılan redüktörlerin üzerinde,redüktörlerin iç lastiğe zarar vermemesi için,yine iç lastik malzemesinden de olan,koruma lastiği olmalı ki,iç lastiğiniz sibop veya başka bir yerden patlamasın.
    Ayrıca genelde kural şudur;iç lastik komple veya sadece yama yapılacaksa,dış lastiğin içi ve dışı kontrol edilmeli.Belki dış lastiğin iç kesimde çivi,cam v.b. yabancı maddeler olabilir.
     
    Erdem ÜNAL bunu beğendi.
  7. #7

    Erdem ÜNAL Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC
    İçini kontrol ettim, ama iç lastik sibobun dibinden aynı yönden gitti ve aynı yolda giderken. :)
     
  8. ilkcan çağdaş Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    14 Şubat 2010
    Mesajlar:
    629
    Beğeniler:
    265
    Şehir:
    İstanbul
    peki eski iç lastiklerinizin patlama nedeni neydi?
     
  9. Gökhan Toros

    Gökhan Toros Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    29 Haziran 2010
    Mesajlar:
    4.540
    Beğeniler:
    7.677
    Şehir:
    Polonya
    Bisiklet:
    Giant
    İç lastiği pudraladıktan sonra takarsanız sorun çözülecektir
     
    Erdem ÜNAL bunu beğendi.
  10. Kayıt:
    19 Ekim 2009
    Mesajlar:
    393
    Beğeniler:
    207
    Şehir:
    bandırma/ankara
    Aynı problem bendede vardı siz yine 2 tane eskitmişsiniz ben 7 tane iç lastik yedim sıkıntı sürekli frenlemeden kaynaklanıyo ve kilonuz biraz fazlaysa bundanda olabilir,dış lastiğin içini güzelce pudralayın sibobu takarken janta tam dik olacak konumda yerleştirin _/_ veya _\_ şekilde konumlanmasın eğer sıkıntınız hala devam ediyosa janttaki sibop deliğini törpüyle düzelterek çok az genişletin..
     
    Erdem ÜNAL bunu beğendi.
  11. #11

    Erdem ÜNAL Yeni Üye

    Kayıt:
    25 Nisan 2010
    Mesajlar:
    17
    Beğeniler:
    2
    Şehir:
    KKTC
    Dış tekerim 1.90 dı, 2.2 olunca iç lastiklerinide değiştirdim sıfır iç lastik 3 km gitmedi.
    Önerileriniz için teşekkürler. Dediklerinizi deneyeceğim.
     
  12. temucin90 Forum Bağımlısı

    Kayıt:
    27 Mayıs 2007
    Mesajlar:
    2.810
    Beğeniler:
    2.532
    Şehir:
    İstanbul Bahçelievler
    doğru basınçta şişirin, eğer hava az ise iç lastik içeride esneyerek ileri-geri sibobu keser
     
    Erdem ÜNAL bunu beğendi.