Scudo Sports

Yardım - Sıfır lastik, Sıfır iç lastik şişirdim 5dk sonra havası iniyor

Sabri YILDIRIM

Daimi Üye
Kayıt
11 Temmuz 2014
Mesaj
250
Tepki
272
Yaş
42
Şehir
istanbul
İsim
Sabri YILDIRIM
Bisiklet
Sedona
Lastiğim patladığı için yama Yaptım ve şişirdim, sıkıntı yok gibiydi 5dk sonra Havanın indiğini gördüm, yama tutmadı diye düşündüm ve sonra yeni iç lastik ve dış lastik aldım şimdi onları taktım ama aynı şekilde hava bastıktan sonra 5dk içinde hava inmişti, bu neden olabilir?

Sıfır iç lastik ve dış lastikte olmasına bir anlam veremedim.
 
Scudo
sorun jantta olmasın iç lastiği delecek gibi birşey iyi kontrol et bence
 
Ne yazık ki yeni iç lastikte de patlak var söküp kontrol ettim, hem dış lastik hem iç lastik yeniydi ve patlak oluştu. Jantı kontrol ettim ama gözle absürt bir şey göremedim. Nasıl tespit edebilirim fikir verebilen var mı acep?
 
dış lastiği de iyice kontrol et kardeşim. böyle bir durumda ya jantta parça kalmıştır yada dış lastikte batan parça kalmıştır.

patlayan yere tam denk gelecek şekilde dış lastiğe bak dostum. dış lastikte hep bir hain kalıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Gökhan BİROL
Dış lastik Sıfır paketi açtım taktım, elimle jant içini gezdim ama hiçbirşey denk gelmedi
 
Çok ince de olsa evet jant içinde bant var, bu arada bisiklet Sedona 610, Sedona ya da soracağım bu olayı, problem kesin jantta çünkü
 
@Sabri YILDIRIM Patlak iç lastiğin hangi kısmında?Hava basarken sibobu sağa sola çok esnetiyorsanız sibop dibinden kesebilir jant deliğiniz.

O kısma önlem olarak 1-2 kat bant çekebilirsiniz.
 
Patlak sibop dibi ile aynı yüzde yani jant içine denk gelen yerde ve siboptan 15cm uzakta
 
@sabri YILDIRIMBenim düşüncem jant şeridiniz yeterli kalınlıkta ya da sertlikte değil.Yeterli korumayı sağlamıyor.
 
Muhtemelen öyle bir durum var ama şimdiye kadar olmamıştı, çok bitmedim ama 500km yol yapmışımdır.

Jant içine elektrik bandı çekmem mantıklı mı? Yoksa özel bir ürün mü almalıyım?
 
sibop ağzında bir sıkıntı olabilir.
 
Benim çocugun bisikletinin jant kısmına ben eski şambrellerden parça kesim yerleştirmiştim. Çıkma bir şambrel bulursan hem daha kalın hem daha iyi olur... ( Gerçi şimdiki lastikler hep tubuless halk arası tabirle dubleks )
 
Bu arada arkadaşlar paylaşmak istediğim bir konu var;

janttan kaynaklanan bir durumdan dolayı iç lastiğim patladığı için bunu Sedonaya mail ile ilettim ve ne yapmam gerektiğini sordum. Bana en yakın servise gidebileceğimi ve destek alabileceğimi belirttiler. Tabi ben de bu işlem için herhangi bir ücret ödemem gerekip gerekmediğimi sordum, gelen mail aynen aşağıdaki gibi;

Gerçekten son şaşırdım bu ilgilerine ve bende gerçekten Sedona marka bisiklet var mı? Faturası ne? Seri numarası ne gibi bilgi bile almadan direk yardımcı oldular.

Merhaba,
Probleminizin çözümü için tarafınıza iki adet iç lastik ve patlamayı önleyici lastik bandı gönderilecektir. Size en yakın Sedona servisine giderek ücretsiz bir şekilde işlemlerinizi yaptırabilirsiniz. Ürünleri size ulaştırabilmemiz için kargo adresinizi talep etmekteyiz.
Teşekkürler
 
  • Beğen
Tepkiler: inndream
@Sabri YILDIRIM
Tek kat elektrik bandı yetersiz kalıyor. Çift kat olunca idarelik yeterli oluyor. 3 kat daha iyi ama yine de en geç 1-2 sene sonra yenilemek gerekiyor çünkü yavaş yavaş esneyip yırtılmaya başlıyor. Hazır jant şeritleri daha garanti olur.
 
Epey zaman oldu ama sonunda Problem ortadan kalktı. Sedona bana 2 iç lastik ve 2 Jant için bant gönderdi, bu bantları yerleştirdikten sonra bu akşam iç lastik ve dış lastik taktım sıkıntı olmadı :)

İlk fırsatta pedallayabileceğim.
 
Ayrıca Sedona 610 kullanan ve buradan tanıştığım 2 arkadaşta da aynı sıkıntı oldu. Bu konuyu okuyan Sedona kullanıcıları hiç uğraşmadan bu durumu direk Sedona ya iletirseniz gerekli işlemi yapıp size geri veriyorlar jantları.
 
@Sabri YILDIRIM bilgi için teşekkür ederim. zaten senle telefonda da konuşmuştuk. ben sedonayi aradım bisikleti fabrikaya gönderelim dediler. hayırlısı daha götüremedim ama bakıcaz napacaklar
 
İç kısma bant çekiyorlar başka bir hareket yapıyorlar mı bilemiyorum ama.
 
  • Beğen
Tepkiler: karankabul
Geri