Yaptığınız zaman birbirinizi seveceğiniz bir şey söyleyeyim mi?

isosel

Belki bir gün Dogma
Kayıt
11 Temmuz 2017
Başlık
9
Mesaj
841
Tepki
2.844
Şehir
KONYA
İsim
İsmail SELÇUK
Bisiklet
Kron
Bu sabah bir farklılık yapalım. Konu kimine aykırı, kimine gereksiz, kimine hoş gelebilir.
Hz. Muhammed (s.a.v.) diyor ki: “Siz, iman etmedikçe cennete giremezsiniz; birbirinizi sevmedikçe de iman etmiş olamazsınız. Yaptığınız zaman birbirinizi seveceğiniz bir şey söyleyeyim mi? Aranızda selâmı yayınız. ”
Tüm forumdaşlara selam olsun :)
 

caner1405

Daimi Üye
Kayıt
3 Nisan 2015
Başlık
11
Mesaj
204
Tepki
239
Yaş
40
Şehir
Fethiye
İsim
caner
Bisiklet
Lapierre
Ben %95 bir yerlerde bir bisikletli gördüğüm zaman selam veririm, en kötü kafamla şöyle bir indirip kaldırıp selamlarım. Lakin %50 selamımı alır hatta ben selam verince kafasını çevirenle bile karşılaştım. Konu geniş fakat ben bisikletforum.com dayız hani o yüzden şettim. Herkese selamlar sevgiler.
 

Yahya omer yildiz

Rampa canavarı
Kayıt
12 Haziran 2017
Başlık
0
Mesaj
51
Tepki
48
Yaş
29
Şehir
Ankara
İsim
Omer
Bisiklet
Carraro
@Tolamantur bir ara bende böyle düşünmüştüm sonra dedim ki kendime lan anca cumadan cumaya namaz kiliyom hadi namazı geç hergun bir sürü günah isliyom bunlara ragmen birde bisikletle türbe turu yapacam, yersen :komik:
 
Kayıt
29 Ocak 2017
Başlık
5
Mesaj
58
Tepki
259
Yaş
39
Şehir
istanbul
İsim
Alper
Bisiklet
b'Twin
@Yahya omer yildiz Zararın neresinden dönersek kardır. Mevla'nın rahmeti mağfireti bütün günahlardan daha büyüktür. Maalesef hiçbirimiz günah işlemeden duramıyoruz ama unutmayalım, günah 1 e 1, salih amel 1 e 10 yazılır. Günaha da tövbe edersen silinir, tövbende sebat edersen sevaba çevrilir. Elbette sağlam tövbe de her babayiğidin harcı değildir.

Bi ara mübarek zatların türbelerine tur düzenleyelim güzel fikir, Fatih Camii'nde buluşulup gidilebilir.
 

CmlCLK

Tanri Türk'ü Korusun
Kayıt
28 Nisan 2016
Başlık
4
Mesaj
1.292
Tepki
3.456
Yaş
33
Şehir
France/Caudry Afyonkarahisar/Dinar İzmir
İsim
Cemal ÇELİK
Başlangıç
2013—14
Bisiklet
b'Twin
Biraz geç gördüm ama,
EyvAllah yine de. Benden de cümlenize selamınaleyküm.
 
Yukarı Alt