Liste içinde Whistle'ı direk eledim, en düşük donanım onda...
Sedona-Carraro arasında şöyle bir çekişme var;
Vites mi? Fren mi?
Carraro 9x3lü Deore viteslere sahip ama V frenli.
Sedona 8x3lü Alivio viteslere sahip ama hidrolik disk frenli. Bir de tekerlek grubu olarak da en azından ne olduğu belli çemberleri var. Carraro'da pek bilgi verilmemiş. Ayrıca kararı kriteri sayılır mı bilmem ama Carraro'da CST lastikler var, Sedona'da Schwalbe.
Yine selelerinde çok kalite farkı var, Sedona öne çıkıyor...
Açıkçası ben bunu seviyorum, Sedona'ya baktığınızda üzerindeki tüm parçaları piyasadan satın alıp kullanabiliyorsunuz, bisikletin üzerinde "Sedona bilmem ne" diye bir parça yok. Bisiklet şeffaf toplanmış. Ama diğer alternatiflerde, özellikle Carraro'da "Carraro Alloy sele borusu" dendiğinde ne olduğu hakkında hiç kimsenin bir fikri olmuyor. Ne ağırlık belli, ne de başka bir detay.
Bu yoruma ben de katılıyorum gayet güzel izah etmişsiniz, elinize sağlık.