Scudo Sports

Vittoria lastikler

(link)

Bu lastigi deneyen oldumu?
 
Scudo
@oztmert

güzel patlak koruması var diyor ama hiç denemedim bu gün düştüm ıslak da dönüş yaparken ama güzel.
 
@Saburié
Oncelikle gecmis olsun. kaymaniz lastikden mi kaynaklandi ?
Bu forum u omuyana kadar bu kadar iddali marka oldugunu bilmiyordum fiyatta ekonomik. Birazdaha deneyince daha detayli bilgi alabilirsem cok sevinirim.
 
lastiklerden ziyade benim hatam , çok dar bir alanda hızlı bir şekilde dönmeyi denedim ve sonuç hüsran.
 
  • Beğen
Tepkiler: oztmert
Arkadaşlar yeni konu açmak istemediğimden buraya yazıyorum.Bir sorum olacaktı.Forumda Vittoria Urbano 700x28 lastik kullanan var mı acaba?Düşünceleriniz nelerdir?Basınç aralığı nedir bunların?
 
  • Beğen
Tepkiler: Anilka
vittoria urbano dış lastik kullanan var mı arkadaşlar iki güne bi lastik patlatıyorum bisiklet sürme zevki kalmadı
 
vittoria urbano dış lastik kullanan var mı arkadaşlar iki güne bi lastik patlatıyorum bisiklet sürme zevki kalmadı

Şahsen kullanmıyorum ama benim lastiği sorup (Schwalbe Marathon Racer) fiyatını yüksek bulan ya da ürünü bulamayan arkadaşlarıma alternatif olarak önerdiğim ve alanların memnun olduğu bir lastik. Biraz ağır, yol tutuşu güzel, zırhı iyi. Tabii görüşler 9. seviye olan için, yaklaşık yarı fiyatına satılan 8. seviye için değil. O da iyidir belki ama kullanan tanıdığım yok.
Şu anda kullandığınız lastikler ne marka/model?
 
  • Beğen
Tepkiler: elric1982
Şahsen kullanmıyorum ama benim lastiği sorup (Schwalbe Marathon Racer) fiyatını yüksek bulan ya da ürünü bulamayan arkadaşlarıma alternatif olarak önerdiğim ve alanların memnun olduğu bir lastik. Biraz ağır, yol tutuşu güzel, zırhı iyi. Tabii görüşler 9. seviye olan için, yaklaşık yarı fiyatına satılan 8. seviye için değil. O da iyidir belki ama kullanan tanıdığım yok.
Şu anda kullandığınız lastikler ne marka/model?
Şuan cst recourse var eps zırhlı illallah ettirdi 2 3 sürüşte bir delinip iç lastiği patlatıyor. Ya vittoria urbano ya da SCHWALBE MARATHON GREENGUARD almayı düşünüyorum
 
Şuan cst recourse var eps zırhlı illallah ettirdi 2 3 sürüşte bir delinip iç lastiği patlatıyor. Ya vittoria urbano ya da SCHWALBE MARATHON GREENGUARD almayı düşünüyorum
Vittoria urbano yu bilmiyorum ama eğer greenguard alırsanız çok memnun kalırsınız.1 yıl öncesine kadar kışlık lastik olarak kullanıyordum ve aşırı derece memnundum.Sadece sürtünmesi biraz fazla gibi,sprinte kalktığımda lastiğin ezilme sesi geliyordu gıcır gıcır
 
Şuan cst recourse var eps zırhlı illallah ettirdi 2 3 sürüşte bir delinip iç lastiği patlatıyor. Ya vittoria urbano ya da SCHWALBE MARATHON GREENGUARD almayı düşünüyorum

Marathon'un her modeli memnun eder. Benim nispeten düşük korumalı Racer kullanmamın sebepleri yollarımın nispeten temiz olması, yuvarlanma direncinin düşüklüğü ve hafif olması. Bütçeye uyuyorsa ve öncelik patlak koruması olduğunda birbirine yakın fiyatlı Marathon Plus ya da Marathon Plus Tour, %30 kadar daha uygun Marathon (Green) ya da daha hesaplı çözüm için Vittoria Urbano 9. seviye iyidir. Tek Marathon Plus fiyatına çift Urbano 9 alınabiliyor.
 
Şuan cst recourse var eps zırhlı illallah ettirdi 2 3 sürüşte bir delinip iç lastiği patlatıyor. Ya vittoria urbano ya da SCHWALBE MARATHON GREENGUARD almayı düşünüyorum
Bende marathon green guard 700c 28 var bir yılı aşkın süredir (yaklaşık 5000km) bir kez patlak yaşadım ondara iş yerinde toplu iğne girmişti.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ali Eren
Merhaba.
Ben de Vittoria Urbano marka/model 9.seviye lastiğini almak istiyorum. 9.seviye telli olarak geçiyor. İki tane sorum olacak:
1) Bisikletimin orijinal lastik ebatı: 700x38C (Carraro Sportive 230). Vittoria700x40 model lastik, mevcut jant ile uyumlu olur mu ve bu ebat sürüş konforunda belirgin fark gösterir mi?
2) Karkas yoğunluğu: 33 TPİ/EPİ olarak geçiyor. Bu değer zırhlı olarak satılan lastikler için nasıl bir değer?
 
Merhaba.
Ben de Vittoria Urbano marka/model 9.seviye lastiğini almak istiyorum. 9.seviye telli olarak geçiyor. İki tane sorum olacak:
1) Bisikletimin orijinal lastik ebatı: 700x38C (Carraro Sportive 230). Vittoria700x40 model lastik, mevcut jant ile uyumlu olur mu ve bu ebat sürüş konforunda belirgin fark gösterir mi?
2) Karkas yoğunluğu: 33 TPİ/EPİ olarak geçiyor. Bu değer zırhlı olarak satılan lastikler için nasıl bir değer?
Merhaba, sizin mesajınıza istinaden belki işinize yarar, yakın zamanda Urbano 700x32C lastiklere geçtim, bu aralar rahatsızlığımdan dolayı kullanamadım fakat 300 km kadar kısa bir deneyimim oldu almadan önce alacak kişiler belki fikir edinmiş olur. Jant uyumluluk açısından bir sorun olacağını sanmıyorum zaten benzer ebatlarda değişiklik yapıyorsunuz ama bisikletinize özgü bir durum söz konusu oluyorsa konu hakkında daha bilgili biri sizi aydınlatabilir. Ebat açısından konfora olumlu yada olumsuz bir etki olacağını sanmıyorum sizin tercih edeceğiniz ebatlar için. Mevcut lastiğiniz kötüyse sürüş güvenliği, fren mesafesi ve zırh açısından olumlu etkisi olur.

Olumlu yanları :
1.Ben Mitas zırhsız 700x40c lastikten Urbano 9.seviye zırhlı 700x32C lastiğe geçtim bu gözle görülür bir performans artışı sağladı ve sürüş keyfimi fazlasıyla arttırdı. Bugün lastiklerimi aynı şartlarda değiştirecek olsam gene incelterek geçerim, spor amaçlı sürüş yapıyorum bu sebeple çok memnunum, tabi ki kişisel bir tercih.

2.Çok fazla lastik patlatıyordum, lastiği aldıktan sonra 2. sürüşümde bu lastikte patlattı, ufacık bir taş girmişti kanalların arasından fakat devamında hiç lastik patlamadı, bu sebeple zırh olarak ortalamama göre beni tatmin etti. Patlama yaşadığım yerde fazlasıyla çakıl taşıydı, bu sebeple nazarlık diyorum.

3.Lastik inceltmeme rağmen yağışlı hava performansı ortalama veya ortalamanın üstü diyebilirim, muhtemelen sizin tercih edeceğiniz 40c daha iyidir. Ben yağışta herhangi bir sorun yaşamadım, tedirgin edecek bir durum olmadı ama yine de yağışlı havalarda viraj vs. dikkat ediyorum.

4.Fren mesafesi gözle görülür şekilde kısaldı.

Olumsuz yanları :

1.Lastiklerin bir tanesinde sorun olduğu için tek tek ayrı yerlerden almış oldum, iki lastikte de yanaklar sertti yalpalama sorunu oldu lastikler zıplıyordu. Yanaklarına sabun sürerek tam oturttum, büyük ölçüde azalmıştı fakat tamamen geçmemişti. 300 km kullanım sonunda yanaklar artık oturdu yada yumuşadı tam bilemiyorum sorun %95'e yakın kayboldu.

2.Olumsuz bir durum olarak kabul edilir mi bilmiyorum lastik ebatını değiştiğim için bisiklet yere yaklaştı, sizde bu sorun olmaz. Fakat ebat küçültecekler dikkat edebilir ama bence bir sorun teşkil etmiyor.

3. Lastik ebatı inceltecekler için yolda biraz daha dikkatli olmak gerekiyor, bir yol bisikleti kadar incelmese de yol çok bozuksa pek güvenli bir sürüş mümkün olmuyor.
 
Merhaba.
Ben de Vittoria Urbano marka/model 9.seviye lastiğini almak istiyorum. 9.seviye telli olarak geçiyor. İki tane sorum olacak:
1) Bisikletimin orijinal lastik ebatı: 700x38C (Carraro Sportive 230). Vittoria700x40 model lastik, mevcut jant ile uyumlu olur mu ve bu ebat sürüş konforunda belirgin fark gösterir mi?
2) Karkas yoğunluğu: 33 TPİ/EPİ olarak geçiyor. Bu değer zırhlı olarak satılan lastikler için nasıl bir değer?

Jantın iç genişliği yüksek olasılıkla 19mm'dir, 28-50mm arasını kabul eder.
Zırhlı lastik dendiğinde ilk aklıma gelen Schwalbe Marathon'un tüm modellerinde EPI 67, Sportive 230'un orijinal lastiği Delta Cruiser Plus'ta 50.
2mm genişlik değişimi belirgin değil biraz fark eder ama basınca ve lastiğe bağlı tabii.
Karşılaştırma için 40mm'de Urbano 960 gram, Schwalbe Marathon Racer 495 gram, Marathon 810 gram, Marathon Plus 960 gram. Sportive 230'un orijinal lastiği Delta Cruiser Plus 775 gram.
 
@Kaan189 Rahatsızlığınızın geçmesini dilerim ve verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.
@Spartiat Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Marathon Plus yerine bu ürünü almak istememin sebebi tamamen maddi. Sizin ve Kaan Bey'in yazdıkları açıklayıcı oldu. Teşekkür ederim.
 
Vittoria'nın lastiklerini begeniyorum. Yol tutuşu iyi, patlama direnci gayet yeterli, ancak bu lastiklerin ömrü fiyatına göre biraz kısa arkadaşlar, 3000 km sonra schwalbe'ye gectim.
Vittoria biraz daha hızlı eriyor, bilin istedim.
700x28 randonneur kullanmistim.
 
2 ay arayla farklı satıcılardan vittoria randonneur lastik aldım. İlk siparişimde 700x35c lastik aldım 8. seviye korumalı bir lastik fakat haftalık 5 sürüş yapıyorsam üçünde iç lastik patlıyordu sürekli yama yapmaktan bıktım usandım. İç lastik değiştirdim fayda etmedi, dış lastiği alıp bir kenara iç lastiğiyle beraber kaldırdım en son. Aynı lastiğin 700x40c randonneur lastiğinde ise şeytan kulağına kurşun 4 aydır bir kere olsun patlama sorunu yaşamadım. Aynı markanın aynı model farklı çapta üretilmiş iki lastiğinde böyle bir tecrübe yaşamak ilk lastiğin acaba replika bir ürün mü olduğu sorusunu bana düşündürüyor.
 
2 ay arayla farklı satıcılardan vittoria randonneur lastik aldım. İlk siparişimde 700x35c lastik aldım 8. seviye korumalı bir lastik fakat haftalık 5 sürüş yapıyorsam üçünde iç lastik patlıyordu sürekli yama yapmaktan bıktım usandım. İç lastik değiştirdim fayda etmedi, dış lastiği alıp bir kenara iç lastiğiyle beraber kaldırdım en son. Aynı lastiğin 700x40c randonneur lastiğinde ise şeytan kulağına kurşun 4 aydır bir kere olsun patlama sorunu yaşamadım. Aynı markanın aynı model farklı çapta üretilmiş iki lastiğinde böyle bir tecrübe yaşamak ilk lastiğin acaba replika bir ürün mü olduğu sorusunu bana düşündürüyor.
Sahte oldugunu dusunmuyorum, zira 700x40 olaninda, digerine nazaran duvar gibi bir zirh var. 700x35 olani performans odakli bir city bike lastigi kivaminda, hafif ve akici. Bu da patlama direncini dusuruyor.
 
Herkekse merhabalar elimde vittoria zaffiro pro katlanır dış lastikler var ama bu lastiklere söküp takarken çok zorlanıyorum tüm gücümle yüklenmem gerekiyor diğer bisikletimde telli lastikler var onlar çok rahat çıkarılıp takılıyor bu katlanır lastiklerin geneli böyle zor sökülüp takılıyor yoksa yaptığım yanlış birşeymi var okadar yükleniyorumki janta zarar vermekten korkuyorum.
 
Geri